Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=stmm/2012/3<.>
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13
1.

Куценко О. Соціальні класи і політична мобілізація (порівняльний аналіз європейських країн крізь призму трьох типів класових розколів)/О. Куценко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.3-27
2.

Оксамитна С. Міжгенераційна соціальна мобільність у фокусі академічних і соціально-політичних інтересів /С. Оксамитна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.28-44
3.

Савельєв Ю. Соціологія в пошуках сутності сучасності: систематизація теорій суспільства модерну і модернізації/Ю. Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.45-67
4.

Кутуєв П. Соціальна реальність і трансформації ХХ століття: між концепціями та утопіями/П. Кутуєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.68-76
5.

Шульга Р. Можливості реалізації смислового послання телепродукту/Р. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.77-98
6.

Прибиткова І. Статистичний аналіз і вимірювання в соціологічних дослідженнях/І. Прибиткова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.99-113
7.

Єрьомічева Г. Ставлення населення Росії, Білорусії та України до діяльності Євросоюзу в контексті соціальної нерівності/Г. Єрьомічева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.114-138
8.

Іванкова-Стецюк О. Перспективи модифікації дисциплінарного статусу соціології релігії/О. Іванкова-Стецюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.139-149
9.

Пігіда А. Про важливість коретного округлення кількості респондентів при побудові вибірки/А. Пігіда // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.150-159
10.

Дембіцький С. Метааналіз: ключові поняття та основи обчислень (на прикладі даних крос-національних досліджень)/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.160-174
11.

Акулич М. Тролінг як феномен мережі Інтернет/М. Акулич // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.175-185
12.

Богданова О. Якою є, може та має бути публічна соціологія в Україні?/О. Богданова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.205-209
13.

Савельєв Ю. Про тенденції в соціальних дослідженнях (спостереження за діяльністю Лабораторії порівняльних соціальних досліджень НДУ-ВШЕ)/Ю. Савельєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 3.-С.210-213
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)