Поисковый запрос: <.>II=stmm/2020/2<.> |
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Костенко, Наталія. Мережева комунікація: алгоритмічний і ризикований зв’язок [] / Н. Костенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 5-24. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Мережеві технології--Соціологічні дослідження фывфывфыв: алгоритмічна культура -- медіа -- інформаційний простір -- соціальні мережі -- цифрові технології
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Методики дослідження адаптації, інклюзії та зміни ідентичностей за умов масових міграцій: розроблення та апробація [] / Є. Головаха [та ін.]> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 25-41. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Міграція--Дослідження--Методика--Україна фывфывфыв: опитування -- соціальне самопочуття -- вимірювання -- валідність
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Головаха, Євген; Дембіцький, Сергій; Жуленьова, Оксана; Любива Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Резнік, Олександр. Соціально-демографічні чинники ставлення українців до судової влади [] / О. Резнік, О. Козловський> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 42-55. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Судова влада--Оцінка--Соціологічні дослідження--Україна фывфывфыв: довіра до судів -- судова система -- оцінка незалежності судів -- громадянська думка
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Козловський, Олег Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Міщенко, Михайло. Досвід застосування методики дослідження психологічного віку в Україні: вплив психологічного віку на соціально-політичні орієнтації [] / М. Міщенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 57-71. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Вікові групи--Психологічний вплив--Соціологічні дослідження--Україна фывфывфыв: хронологічний вплив -- вікова психологія -- молодь -- соціальні цінності -- соціальна поведінка -- старші вікові групи
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рущенко, Ігор. Цивілізаційні цінності країн ЄС, Росії, України (на підставі експертного опитування) [] / І. Рущенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 72-89. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Загальнолюдські цінності--Соціологічні дослідження--Європейський Союз Загальнолюдські цінності--Соціологічні дослідження--Україна Загальнолюдські цінності--Соціологічні дослідження--Російська Федерація фывфывфыв: цивілізація -- гібридна війна -- європейські цінності -- українська ціннісна система -- російська цивілізаційна система
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лобанова, Алла. Соціологічні ідеї Микити Шаповала: історична репрезентація [] / А. Лобанова, С. Петрухін> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологи українські--Персоналії, 19-20 ст.
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Петрухін, Сергій; Шаповал, Микита Юхимович (соціолог, філософ, держ. діяч ; 1882-1932 рр.) Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Усич, Сергій. Неадитивне суспільство: системологічна парадигма [] / С. Усич> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 102-122. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Суспільство --Системологія--Соціологічні дослідження--Україна фывфывфыв: соціальна системологія -- методологічні принципи -- загальна суперечність -- глобальні виклики і загрози -- неадитивна якість суспільства
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шульга, Микола. Зміст та форми соціальної життєтворчості особистості в умовах стійкого і нестійкого інституціонального детермінізму [] / М. Шульга> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 124-127
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Особистість--Соціальна поведінка--Україна фывфывфыв: соціальна психологія -- соціальні зміни -- суспільство
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бевзенко, Любов. Ситуація інституціональної нестийкості як тло запиту на агентність: зв'язок із соціальною напруженістю [] / Л. Бевзенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 130-133
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Суспільство--Соціальна напруженість--Україна фывфывфыв: соціальні відносини -- соціальні зміни
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Злобіна, Олена. Суб'єктивність та агентність у соціальних змінах [] / О. Злобіна> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 133-138
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціальні зміни--Соціологічні дослідження--Україна фывфывфыв: суспільство -- поняття агентів -- поняття суб'єктів
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Соболєва, Наталя. Соціальний активізм у суспільстві нестійкої інституціональності: агенти впливу та агенти змін [] / Н. Соболєва> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 138-141
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Суспільство--Соціальна напруженість--Україна Соціальні зміни--Соціологічні дослідження--Україна фывфывфыв: соціальна нестабільність -- соціальна система -- соціальні агенти змін -- громадська думка -- процес перетворень
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мартинюк, Ігор. Інститут ділової активності як агент суспільних перетворень [] / І. Мартинюк> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 141-143
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Суспільство--Перетворення--Україна Суспільні зміни--Соціологічні дослідження--Україна Політична соціологія--Україна фывфывфыв: соціальний інститут -- інститут підприємництва
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Безрукова, Ольга. Українські виборці як агенти суспільно-політичних змін [] / О. Безрукова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 143-145
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Політична соціологія--Україна Вибори--Україна Соціальні зміни--Соціологічні дослідження--Україна фывфывфыв: виборчі кампанії -- поведінка виборів
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Паращевін, Максим. Архаїчні агенти соціальних змін [] / М. Паращевін> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 145-148
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціальні зміни--Соціологічні дослідження--Україна Політична соціологія--Україна фывфывфыв: агенти архаїзації -- архаїчні суб'єкти
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бойко, Наталія. Проблеми активності інституціональних змін у контексті диджиталізації сучасної української держави [] / Н. Бойко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 148-150
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Держава--Соціальні зміни--Соціологічні дослідження--Україна Політична соціологія--Україна фывфывфыв: електронний уряд -- електронна демократія -- електронна держава
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чудовська, Ірина. Зміни в освітніх практиках: імітація, ілюзія чи реальність [] / І. Чудовська> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 155-158
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Освіта--Реформування--Україна фывфывфыв: освітні практики -- соціальні процеси
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевченко, Світлана. Агенти змін у полі освіти [] / С. Шевченко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 158-160
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Освіта--Соціальні зміни--Соціологічні дослідження--Україна фывфывфыв: онлайн-освіта -- приватна освіта -- нова українська школа
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гуменюк, Вікторія. Теорія морфогенезу агентності Мргарет Арчер: від соціологічної теорії до сфери шкільної освіти [] / В. Гуменюк> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 160-162
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Теоретична соціологія--Морфогенез (біол.)--Україна Загальна освіта--Реформа--Україна Соціологи англійські, 20-21 ст.
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Арчер, Маргарет (соціолог ; 1943) \про неї\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іващенко, Катерина. Інтеграція в сучасних міграційних дослідженнях: нотатки з двох конференцій під егідою IMISCOE напередодні світового "локдауну" [] / К. Іващенко> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 163-170. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Міграція--Соціологічні дослідження--Україна Європейська інтеграція--Соціологічні дослідження--Європа Міжнародні конференції--Лісабон, місто (Португалія), 2020 р. фывфывфыв: інтернаціоналізація -- деколонізація -- міграційні процеси
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: \про неї\; \про неї\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бекешкіна, Ірина. Шляхи досягнення миру на Донбасі: суспільні настрої, очікування та проблеми [] / І. Бекешкіна> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2020. - N 2. - С. 171-176. - Текст: англ.
. - ISSN 1563-3713 Рубрики: Збройні конфлікти--Проблеми--Донбас (Україна), 2014 фывфывфыв: самопроголошені рееспубліки -- мирні перемовини -- Мінські угоди -- розведення військ
Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1)
Найти похожие
|
|
|