Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=stmm/2020/3<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.

Євгену Івановичу Головасі - 70 років // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.5
2.

Головаха Є. Академічна і публічна соціологія: досвід кількох десятиліть і сучасні проблеми/записав Сергій Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.6-12
3.

Стегній О. Публічний простір достовірності соціологічного знання: case “електоральні дослідження”/О. Стегній // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.13-32
4.

Коваліско Н. Різноманітність і відносна автономність уявлень населення України про соціальну нерівність/Н. Коваліско, С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.33-50
5.

Петрушина Т. Соціологічний вимір економічної ґлобалізації: світові тренди та українські реалії/Т. Петрушина // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.51-79
6.

Чепурко Г. Ґлобальні ризики та їхні системні наслідки/Г. Чепурко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.89-98
7.

Толстих Н. Малозабезпеченість як системний бар'єр на шляху соціально-економічного розвитку України/Н. Толстих // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.99-109
8.

Ковальська Єлєна Оцінка емпіричної валідності Адаптованого індексу статусної характеристики Ворнера/Єлєна Ковальська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.110-123
9.

Бурлачук В. Ф. Колективна пам’ять: між цінностями та історичним знанням/В. Ф. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.124-142
10.

Касянчук М. Стан одностатевих партнерств в Україні/М. Касянчук, С. Шеремет, О. Трофименко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.143-166
11.

Бойко Н. Рухлива (Liquid) демократія доби інтернету/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.167-177
12.

Лукаш Є.-Г. Використання етнографічного підходу та концепції культурних моделей у дослідженні рекреаційного вживання наркотичних речовин/Є. -Г. Лукаш, К. Мальцева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 3.-С.178-193
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)