Поисковый запрос: <.>II=upej/2018/1<.> |
Общее количество найденных документов : 13
Показаны документы с 1 по 13 |
>1.
| Тарасенко Г. С. Проблема гуманітаризації освітнього простору в контексті наукових ідей Семена Гончаренка/Г. С. Тарасенко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.6-14
|
>2.
| Дічек Н. П. Внесок психологів України в індивідуалізацію навчального процесу в середній школі (друга половина ХХ ст.)/Н. П. Дічек // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.15-30
|
>3.
| Ярова О. Б. Досвід розвитку початкової освіти в країнах ЄС - джерело модернізації початкової освіти в Україні/О. Б. Ярова // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.31-37
|
>4.
| Хриков Є. М. Галузева спеціалізація педагогічної науки/Є. М. Хриков // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.38-46
|
>5.
| Онищук Л. А. Нова українська школа: реалії та перспективи/Л. А. Онищук // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.47-53
|
>6.
| Матяш Н. Ю. Фундаменталізація шкільної біологічної освіти - основа формування предметної компетентності учня/Н. Ю. Матяш // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.54-60
|
>7.
| Надтока О. Ф. Методичне значення географії у процесі формування наукової картини світу здобувачів загальної середньої освіти/О. Ф. Надтока // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.61-67
|
>8.
| Удовиченко І. В. Особливості використання тестових моделей на уроках географії в старшій школі/І. В. Удовиченко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.68-73
|
>9.
| Бобало Ю. Я. Моделювання роботи зі студентською молоддю в навчально-виховному процесі національного університету "Львівська політехніка"/Ю. Я. Бобало, Ю. М. Козловський // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.74-84
|
>10.
| Полонська Т. К. Стратегії навчання іншомовного читання учнів молодшого шкільного віку/Т. К. Полонська // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.85-92
|
>11.
| Пасічник О. С. Компонентний склад змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти - сучасна інтерпретація/О. С. Пасічник // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.93-103
|
>12.
| Редько В. Г. Освітньо-методичні ресурси для профільного навчання іноземних мов у новій українській школі/В. Г. Редько, А. І. Козлова // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.104-107
|
>13.
| Гайдамака О. В. Реформування початкової загальної освіти: навчальні посібники для 1 класу/О. В. Гайдамака // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 1.-С.108-109
|
|