Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=zeek/2019/18/2<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.


   
    Теорія перспектив і податкова дисципліна з позицій моделі макроекономічної рівноваги на мікроекономічних засадах [] / М. К. Апріле [и др.] // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 117-140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Міжнародна економіка--Зарубіжні країни
   Податкова політика--Зарубіжні країни

   Економічна теорія--Зарубіжні країни


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Апріле, Марія Кармела; Бузато, Франческо; Джулі, Франческо; Маркетті, Енріко

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

2.


    Шліхтер, Бьярне Реруп.
    Сорсинг ресурсів інформаційних систем на ринках, що розвиваються: приклад України [] / Б. Р. Шліхтер, Н. Болквадзе // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 141-153. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Інформаційні системи--Ресурси--Україна
фывфывфыв:
косорсинг -- розробка програмного забезпечення

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Болквадзе, Наталія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

3.


    Гончар, Ольга.
    Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалу [] / О. Гончар, І. Поліщук // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 154-166. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг--Розвиток
   Промислові підприємства--Конкуренція (екон.)


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Поліщук, Ірина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

4.


    Козюк, Віктор.
    Незалежність центробанків, інфляція та фрагментаризація суспільства в постсоціалістичних країнах [] / В. Козюк // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 167-186. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Фінансовий ринок
   Центральні банки

фывфывфыв:
незалежність центробанків -- інфляція -- фрагментаризація суспільства -- якість інститутів -- постсоціалістичні країни

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

5.


    Десятнюк, Оксана.
    Антициклічне фіскальне регулювання економік країн світу - можливості для України [] / О. Десятнюк, Т. Маршалок // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 187-211. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Фінансовий ринок--Зарубіжні країни
   Податкова політика--Зарубіжні країни

   Економіка--Державне регулювання--Зарубіжні країни


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Маршалок, Тарас

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

6.


    Іщук, Світлана.
    Розвиток хімічної індустрії в Україні та світі: порівняльна оцінка [] / С. Іщук, Л. Коваль // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 212-227. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Хімічна промисловість--Розвиток--Україна
   Хімічна промисловість--Розвиток--Зарубіжні країни

фывфывфыв:
хімічна продукція -- фармацевтична продукція -- експорт -- імпорт

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Коваль, Людмила

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

7.


    Сохацька, Олена.
    Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Торгівля--Цифрові технології
   Соціальні мережі--Маркетинг

   Споживачі--Поведінка

фывфывфыв:
поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сідхарх

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)