Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=Брендинг<.>
Общее количество найденных документов : 62
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.


    Головко, А. Я.
    Брендинг в Україні: генеза та перспективи [Текстььь] / А. Я. Головко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2008. - N 5. - С. 82-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
   
фывфывфыв:
ринок товарів та послуг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

2.


    Поліщук, Т. В.
    Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текстььь] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
фывфывфыв:
торгова марка -- бренд -- брендинг -- управління брендом

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Малинка, О. Я.
    Концепція формування бренду туристичного регіону [] / О. Я. Малинка // Регіон. екон. - 2018. - N 1. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка
   Туристична індустрія--Маркетинг

фывфывфыв:
брендинг -- бренд туристичного регіону -- бренд-менеджмент -- бренд-актив

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Павлова, І. О.
    Психологічний інструментарій брендингу сільських територій Південного регіону [] / І. О. Павлова // Регіон. екон. - 2017. - N 4. - С. 84-90. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Сільські місцевості--Імідж--Південна Україна
фывфывфыв:
брендинг -- ментальність -- психологічний інструментарій -- сільські території

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

5.
377.091:005.3](07)
У67


   
    Управління розвитком професійного навчального закладу: праксеологічні засади [] : навч. посіб. для керівників проф. навч. закл. / Л. М. Сергеєва [та ін. ; за наук. ред. Л. М. Сергеєвої, Т. О. Лукіної] ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, ДВНЗ "Ун-т менеджменту освіти" НАПН України. - Київ : Ліра-К, 2017. - 122, [2] с. : іл., рис., фот. - Глосарій: с. 109-115. - Літ.: с. 116-122. - ISBN 978-617-7507-25-2 : 68.00 грн
УДК
ББК 74.564я7
Рубрики: Професійно-технічна освіта--Управління--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
професійний навчальний заклад -- відкрите освітнє середовище -- управління якістю освіти -- професійна освіта -- освітня логістика -- професійно-технічна освіта -- освітній брендинг -- освітнє середовище -- освітні зміни -- інклюзивна освіта
Аннотация: Подано праксеологічні умови, що забезпечують результативність управління та якість функціонування відкритого освітнього середовища професійного навчального закладу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сергеєва, Лариса Миколаївна; Лукіна, Тетяна Олександрівна; Красильник, Юрій Семенович; Пащенко, Ольга Василівна; Сергеєва, Лариса Миколаївна \ред.\; Лукіна, Тетяна Олександрівна \ред.\; Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти; ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.


    Варібрусова, А. С.
    Детермінанти формування національного бренду в умовах глобальної конкуренції [] / А. С. Варібрусова, Т. М. Мельник // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 1. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Держава--Брендинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мельник, Т. М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Яцишина, Л. К.
    Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Управління--Україна
фывфывфыв:
конкурентність -- брендинг -- маркетингові інструменти

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Мельник, Тетяна.
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [] / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Імідж
фывфывфыв:
бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Варібрусова, Анна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

9.


    Вакар, Т. В.
    Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 6. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Моніторинг--Україна
   Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна

фывфывфыв:
територіальний брендинг -- депресивні місцеві економіки -- унікальні особливості -- фактори розвитку

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мороз, І. О.; Лазарчук, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Болотіна, І. М.
    Брендинг: особливості використання інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства [] / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - N 1. - С. 72-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Інтернет-технології

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шаповал, О. Ф.; Савкова, К. Г.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

11.


    Костинець, В. В.
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 199-205. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Україна
   Території--Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- туристичний регіон -- туристический регион -- альтернативна стратегія -- альтернативная стратегия -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- брендинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Костинець, Ю. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

12.


    Вакар, Т. В.
    Методологічні та методичні основи брендингу сільських територій [] / Т. В. Вакар // Економіка та держава. - 2016. - N 9. - С. 80-83. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Села--Території--Україна
   Аграрна політика--Україна

   Території--Брендинг--Україна


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

13.
004.738.5:339
П31


    Петюшкин, Алексей.
    Основы банерной рекламы [] / Алексей Петюшкин. - Санкт-Петербург : БХВ-Петербург, 2002. - 464 с. : рис., табл. - Прил.: с. 425-444. - Предм. указ.: с. 445-449. - ISBN 5-94157-145-3 : 19.95 грн
УДК
ББК 32.973.202.1
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Комунікації--Реклама--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
Интернет-проектирование -- Інтернет-проектування -- рекламная информация -- рекламна інформація -- форматы рекламных баннеров -- формати рекламних банерів -- типы рекламных баннеров -- типи рекламних банерів -- рекламные площадки -- рекламні майданчики -- эффективность баннерной рекламы -- ефективність банерної реклами -- статистические показатели эффективности -- статистичні показники ефективності -- эффективность рекламного баннера -- ефективність рекламного банера -- восприятие рекламных баннеров -- сприйняття рекламних банерів -- Интернет-ресурсы -- Інтернет-ресурси -- брендинг -- банерный обмен -- банерний обмін
Аннотация: Теоретический и практический материал к высоким результатам эффективности баннерной рекламы для интернет-проектов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

14.


    Тлеубердинова, Айжан.
    Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [] / А. Т. Тлеубердинова, Ж. М. Шаекина // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 24-32. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Казахстан
фывфывфыв:
дестинації -- імідж -- брендинг -- имидж -- дестинации

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шаекина, Жанат

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

15.


    Гранат, Лілія.
    Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів [] / Л. Гранат // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 96-106. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Електронна торгівля--Управління--Україна
фывфывфыв:
брендинг -- бренд-менеджмент -- підприємство -- роздрібна електронна торгівля -- інтернет-магазин -- репутація

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

16.


    Кашпур, Андрій.
    Соціальний капітал бренду [] / А. Кашпур // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 86-95. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгові марки
   Комунікаційний менеджмент

фывфывфыв:
соціальний капітал -- репутація -- керування репутацією -- бренд -- брендинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

17.


    Ігнатенко, М. М.
    Підвищення конкурентоспроможності підприємств сільського зеленого туризму на засадах брендингу та маркетингових стратегій [] / М. М. Ігнатенко, О. О. Адамчик // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 11. - С. 50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільський туризм
фывфывфыв:
сільський зелений туризм -- туристичний брендинг -- бренд

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Адамчик, О. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

18.
338.487:659.1](075.8)
М27


   
    Маркетинг міжнародного туризму [] : навч. посіб. / [Я. С. Ларіна [та ін.] ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : Гельветика, 2018. - 411, [1] с. : рис. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-916-691-3 : 320.00 грн
УДК
ББК 65.433я3
Рубрики: Міжнародний туризм--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- міжнародний туризм -- сегментація ринків -- поведінка споживача -- товарна політика -- брендинг -- ціноутворення -- інформаційні технології -- інтернет-реклама -- аграрний туризм
Аннотация: Розглядаються зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ларіна, Я. С.; Бабічева, О. І.; Забуранна, Л. В.; Антофій, Н. М.; Ларіна, Я. С. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
39(477.42-22Малинський)
Р37


. "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", Всеукраїнська наукова конференція (2019 ; Малин)

    Студінська, Г. Я.
    Ремесла Малина в контексті історичного бренду міста [] / Г. Я. Студінська, В. А. Студінський // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", 21 серпня 2019 року / [В. Ф. Баранівський та ін. ; ред. рада: А. В. Петраускас та ін. ; відп. за. вип. А. В. Петраускас, Тимошенко ; упоряд. В. І. Тимошенко]. - Малин : Малин. р-на друк., 2019. - С. 4-8. - Літ. в кінці ст.
УДК
ББК 63.5(4УКР-4ЖИТ)
Рубрики: Брендинг--Малин, місто (Житомирська область)
   Промисли--Малин, місто (Житомирська область)

   Малин, місто (Житомирська область)--Брендинг
    Малин, місто (Житомирська область)--Промисли

фывфывфыв:
народні промисли Житомирщини -- брендингова діяльність
Аннотация: Створення відповідного історичного бренду Малина, через систему висвітлення історії краю в процесі господарського виробництва, може стати вихідним пунктом у контексті відображення позиції міста як у вітчизняному, так і в загальному цивілізаційному історичному просторі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Баранівський, Василь Федорович; Васянович, Олександр Олександрович; Ієвлев, Михайло Михайлович; Ковальчук, Тамара Володимирівна; Петраускас, Андрій Вальдасович \ред., відп. за вип.\; Студінський, Володимир Аркадієвич \ред.\; Тимошенко, Василь Іванович \ред., відп. за вип., упоряд.\; Трачук, Олексій Васильович \ред.\; Тимошенко, В. І. \упоряд.\; Студінський, В. А.; Малинська міська рада; Інститут археології НАН України; "Ремесла та промисли Поліської зони. Проблеми дослідження і популяризації", Всеукраїнська наукова конференція(2019 ; Малин)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : КР (2)
Свободны: КР (2)

Найти похожие

20.
65.42-80я73
Р69


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама. История. Теория. Практика [] / Е. В. Ромат. - 5-е изд. - Санкт-Петербург : Питер , 2002. - 544 с. : рис., табл. - (Учебники для вузов). - Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542. - ISBN 5-94723-211-1 : 25.00 грн
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Торгова реклама--Історія--Теорія--Практика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
торговая реклама -- история развития рекламы -- історія розвитку реклами -- реклама и теория коммуникаций -- реклама і теорія комунікацій -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- Паблик Рилейшнз -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- брендинг -- спонсорство -- неформальные вербальные маркетинговые коммуникации -- неформальні вербальні маркетингові комунікації -- рекламное обращение -- рекламне звернення -- медиаплан -- медіаплан -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- информационное обеспечение рекламы -- інформаційне забезпечення реклами -- планирование рекламы -- планування реклами -- рекламная кампания -- рекламна кампанія -- контроль рекламы -- контроль реклами
Аннотация: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)