Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=Брендинг<.>
Общее количество найденных документов : 62
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
фывфывфыв:
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Аннотация: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
659.4:316.28
К93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   Паблик рілейшнз--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг
Аннотация: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Аннотация: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

4.
32(477)
С30


    Семченко, Олександр Анатолійович.
    Іміджева політика України [] : монографія / О. А. Семченко. - К. : Академія, 2014. - 269, [3] с. : табл. - (Монограф). - Л-ра: с. 225-269. - ISBN 978-966-580-446-8. - ISBN 978-966-580-322-5 (серія) : 70.00 грн
УДК
ББК 66.2(4УКР)
Рубрики: Політичний імідж--Україна, 21 ст.--Наукові видання
   
фывфывфыв:
імідж держави -- имидж государства -- национальный брендинг -- національний брендінг -- внутрішньополітичний імідж держави -- внутреннеполитический имидж государства -- зовнішня іміджева політика -- внешняя имиджевая политика -- позитивний імідж держави -- позитивный имидж государства
Аннотация: У монографії досліджено імідж держави як політичне явище і важливу категорію сучасної політології.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

5.
658(075.8)
М 69


    Михайлова, Л. І.
    Інноваційний менеджмент [] : навч. посібник / Л. І. Михайлова, С. Г. Турчіна. - К. : Центр навч. л-ри, 2007. - 248 с. - Бібліогр.: с. 326-327. - ISBN 978-966-364-480-6 : 037.00 грн, 033.60 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент інноваційний
   
фывфывфыв:
лізінг -- лизинг -- експортно-імпортний контроль -- экспортно-импортный контроль -- корпоративні облігації -- корпоративные облигации -- митна справа -- таможенное дело -- посередництво -- посредничество -- реклама -- брендінг -- брендинг -- факторінг -- факторинг -- форфейтинг -- АПК -- агропромисловий комплекс -- агропромышленный комплекс -- сільськогосподарська політика -- сельскохозяйственная политика -- інжиніринг -- инжиниринг -- морські перевезення -- морские перевозки -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- трудова міграція -- трудовая миграция -- патентно-ліцензійна робота -- патентно-лицензионная работа
Аннотация: Теоретичні, практичні та тестові завдання з інноваційного менеджменту.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Турчіна, С.Г.
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

6.


    Костинець, В. В.
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 199-205. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Україна
   Території--Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- туристичний регіон -- туристический регион -- альтернативна стратегія -- альтернативная стратегия -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- брендинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Костинець, Ю. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Тлеубердинова, Айжан.
    Ассоциативный образ Казахстана глазами экспертов [] / А. Т. Тлеубердинова, Ж. М. Шаекина // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 24-32. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Казахстан
фывфывфыв:
дестинації -- імідж -- брендинг -- имидж -- дестинации

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шаекина, Жанат

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

8.
338.242(075.8)
Б 59


   
    Бізнес-адміністрування: магістерський курс [] / за ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник = BUSINESS ADMINISTRATION: MASTER'S COURSE / Leonid Melnyk, Sergiy IIIyashenko, Iryna Sotnyk : підручник для студ. вищ. навч. закл. - Суми : Унів. кн., 2009. - 896 с. : табл., граф. - Глосарій: с. 862-888. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-394-1 : 150.00 грн
УДК
ББК 65.050.0я73 + 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
управління підприємством -- управление предприятием -- історія менеджменту -- история менеджмента -- управлінські рішення -- управленческие решения -- планування -- планирование -- лідерство -- лидерство -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- финансовый менеджмент -- фінансовий менеджмент -- фінансове прогнозування -- финансовое прогнозирование -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- діагностика фінансів підприємства -- диагностика финансов предприятия -- маркетинг -- ціноутворення -- ценообразование -- маркетинговий менеджмент -- менеджмент маркетинга -- брендинг -- ресурсовикористання -- ресурсоиспользование -- маркетинг інновацій -- маркетинг инноваций -- інноваційні проекти -- инновационные проэкты -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность
Аннотация: Дослідження чинників розвитку фірм, внутрішніх та зовнішніх, надається увага механізмам управління підприємницькою діяльністю.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мельник, Л. Г. \ред.\; Ілляшенко, С. М. \ред.\; Сотник, І. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

9.


    Поташ, Анатолій.
    Бренд - це не лище логотип [] / А. Поташ // Меблеві технології. - 2019. - N 3. - С. 20-22 : рис.
Рубрики: Меблеве виробництво
фывфывфыв:
товарний бренд продукції -- брендинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

10.


    Сагайдак, М. П.
    Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [] / М. П. Сагайдак // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 11. - С. 85-89. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Персонал--Брендинг--Україна


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

11.


    Яцишина, Л. К.
    Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торговельні підприємства--Управління--Україна
фывфывфыв:
конкурентність -- брендинг -- маркетингові інструменти

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

12.
339.138:658.8(477)
С88


    Студінська, Галина Яківна.
    Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання
   
фывфывфыв:
брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства
Аннотация: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
339.13(075)
М 15


    Макашева, З. М.
    Брендинг [] : [учеб. пособие] / З. М. Макашева, М. О. Макашев. - СПб. : Питер, 2011. - 288 с. : ил. - (Учебное пособие). - Лит.: с.273-283. - ISBN 978-5-94807-039-1 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.42-59я73
Рубрики: Торгові маркі--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
организация брендинга -- організація брендингу -- формирование торговой марки -- формування торгової марки -- марочное ценообразование -- марочне ціноутворення -- понятие бренд -- поняття бренд -- формирование имиджа бренда -- формування іміджу бренда -- технология брендинга -- технологія брендингу -- управленческие решения -- управлінські рішення -- интегрированные формы бизнеса -- інтегровані форми бізнесу -- франчайзинговая система -- франчайзингова система
Аннотация: Теория и методология формирования процесса организации управления брендингом и ее основные составляющие; организация процесса формирования торговой марки.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Макашев, М. О.
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

14.


    Крамаренко, Р. М.
    Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса [] / Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - N 9. - С. 136-139. - Л-ра в кінці ст.


Доп.точки доступа:
Третьякова, А. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

15.


    Головко, А. Я.
    Брендинг в Україні: генеза та перспективи [Текстььь] / А. Я. Головко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2008. - N 5. - С. 82-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
   
фывфывфыв:
ринок товарів та послуг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

16.


    Крамаренко, Р. М.
    Брендинг міст та регіонів: зарубіжний та вітчизняний досвід [] / Р. М. Крамаренко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - N 11. - С. 208-212. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міста--Брендинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

17.


    Степанюк, Н. А.
    Брендинг міста у сфері туризму: підхід менеджера [] / Н. А. Степанюк // Економіка та держава. - 2014. - N 2. - С. 103-105. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

18.


    Гевко, О.
    Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи [] / О. Гевко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 53-57 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка машинобудування
   Бренд--Управління брендами


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

19.


    Ковальчук, Світлана.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [] / С. Ковальчук, К. Добровольська // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 36-50 : рис. - Літ.: с. 50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Вирощування--Виробництво
фывфывфыв:
переваги органічної продукції -- органічне агровиробництво -- недоліки органічної продукції -- продаж органічної продукції -- ринок органічних продуктів -- формування бренда органічної продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Добровольська, Катерина

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

20.


    Студінська, Г. Я.
    Брендинг як інструмент модернізації архітектури національної економіки [] / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 6. - С. 7-17. - Бібліогр. в кінці ст.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)