Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=Брендинг<.>
Общее количество найденных документов : 62
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-62 
1.

Вид документа :
Шифр издания :
Автор(ы) : Поліщук Т.В.
Заглавие : Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду
Место публикации : Актуальні проблеми економіки: Науковий економічний журнал. - К.: ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107 (Шифр apek/2007/6)
Предметные рубрики: Економіка та управління підприємствами
Географич. рубрики:
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8/М 27
Заглавие : Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку
Выходные данные : Суми: Унів. кн., 2006
Колич.характеристики :728 с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 724-725
ISBN, Цена 966-680-298-8: 083.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Управління економікою
Географич. рубрики:
Аннотация: Управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658(075.8)/М 69
Автор(ы) : Михайлова Л.І., Турчіна С.Г.
Заглавие : Інноваційний менеджмент : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2007
Колич.характеристики :248 с
Примечания : Бібліогр.: с. 326-327
ISBN, Цена 978-966-364-480-6: 037.00, 033.60, грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметные рубрики: Менеджмент інноваційний
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні, практичні та тестові завдання з інноваційного менеджменту.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 338.486(075.8)/М 26
Автор(ы) :
Заглавие : Маркетинг туризму: навч. посібник : у 2 ч./ Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. Ч. 2
Выходные данные : К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2006 - 2006
Колич.характеристики :427 с.: табл.
Коллективы : Європейський університет
Примечания : Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426
ISBN, Цена 966-301-084-3: 42.00 грн
УДК : 338.486(075.8)
ББК : 75.814я73 + 65.433я73
Предметные рубрики: Туризм-- Маркетинг
Економіка-- Туризм
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.97(075.8)/У 67
Заглавие : Управління зовнішньоекономічною діяльністю
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Колич.характеристики :328 с
Примечания : Л-ра: с.326
ISBN, Цена 978-966-364-478-3: 043.20 грн
УДК : 339.97(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)8я73
Предметные рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: Висвітлено важливі аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М27
Автор(ы) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Параллельн. заглавия :Marketing management
Выходные данные : К.: Хімджест, 2008
Колич.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примечания : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Цена 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Формування ринкових відносин в Україні -2008г.,N 5
Интересные статьи :
Галенко О.М. Фактори кризових процесів на підприємстві/ О. М. Галенко (стр.3-6)
Білик Т.О. Оцінка та вибір фінансово- економічних моделей прогнозування прибутку підприємства/ Т. О. Білик (стр.7-9)
Дяченко О.О. Особливості входу України до системи світового господарства/ О. О. Дяченко, О. П. Пристайко (стр.10-14)
Гончарова Н.В. Проблеми функціонування ринку цінних паперів України/ Н. В. Гончарова (стр.15-17)
Попрозман Н.В. Регулювання функціонування соціально- економічних процесів в умовах інерційного розвитку економіки/ Н. В. Попрозман (стр.18-21)
Сакевич І.А. Централізація та децентралізація функцій управління в організаційній структурі підприємства/ І. А. Сакевич (стр.22-25)
Попов В.Ю. Господарський механізм національної економіки в умовах інституційних змін/ В. Ю. Попов (стр.26-30)
Бердар М.М. Впровадження прогресивних методів управління фінансовими ресурсами підприємтсв у зовнішньоекономічній діяльності/ М. М. Бердар (стр.31-36)
Фомін І.с. Політика України у сфері антидемпінгових і компенсаційних заходів/ І. с. Фомін (стр.37-41)
Бондарук Т.Г. Зарубіжний досвід використання місцевих податків/ Т. Г. Бондарук (стр.42-45)
Бесчастна М.В. Особливості застосування методів державного управління в розвинутих країнах світу/ М. В. Бесчастна (стр.46-48)
Царик І.М. Розвиток корпоративної соціальної відповідальності в Україні/ І. М. Царик (стр.49-51)
Гладчук Г.Г. Управління витратами виробництва як необхідна ланка ефективного господарювання/ Г. Г. Гладчук (стр.52-56)
Котляр М.Л. Методи та прийоми аналізу фінансового стану підприємтсва/ М. Л. Котляр (стр.57-60)
Кириченко В.М. Україна та СОТ: перспективи, переваги та суперечності/ В. М. Кириченко, М. М. Корабльов (стр.61-64)
Наріжна Н.В. Організація управління ризиком ліквідності в баківських установах/ Н. В. Наріжна (стр.65-69)
Мартиненко В.П. Основні напрями розвитку оподаткування доходів фізичних осіб/ В. П. Мартиненко (стр.70-73)
Козьменко К.В. Міжнародний досвід аутсорсингу у фінансовому секторі- тенденції та протиріччя / К. В. Козьменко (стр.74-76)
Лагун М.І. Економічний потенціал як основа розвитку бізнесу/ М. І. Лагун (стр.77-81)
Головко А.Я. Брендинг в Україні: генеза та перспективи/ А. Я. Головко (стр.82-85)
Корнілова І.М. Тенденції розвитку ринку науково- технічних послуг в Україні/ І. М. Корнілова, Л. Я. Шаповалова (стр.86-90)
Івашина Є.М. Розрахунки із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій/ Є. М. Івашина (стр.91-94)
Калівошко О.М. До питання управління іпотечними ризиками/ О. М. Калівошко (стр.95-99)
Суслов О.П. Моделювання процесу синхронного інвестиційного планування/ О. П. Суслов (стр.100-102)
Худолей В.Ю. Засади альтернативного енергозабезпечення засобами інноваційної підтримки підприємств нафтогазового сектору/ В. Ю. Худолей (стр.103-105)
Какорін М.О. Інформаційні технології [IT] як фактор інновацій у глобальній фінансовій системі/ М. О. Какорін (стр.106-109)
Слатвінський М.А. Оцінка дохідності портфеля інноваційних проектів/ М. А. Слатвінський (стр.110-114)
Резнік Н.П. Передумови інвестиційно- інноваційного розвитку аграрної сфери/ Н. П. Резнік (стр.115-119)
Черкаський І.Б. Інтегральна система збору і обробки страхової інформації/ І. Б. Черкаський (стр.120-123)
Новикова М.В. Організаційно- економічний механізм глобалізаційних процесів в авіаційній галузі/ М. В. Новикова, І. Г. Михальченко (стр.124-130)
Стрілець Т.М. Ризики депозитної діяльності та їх зв'язок з іншими банківськими ризиками/ Т. М. Стрілець, Н. В. Шаркаді (стр.131-134)
Пруненко Д.О. Оптимізація вибору інвестиційних проектів для кластера підприємств по виробництву нерудних матеріалів/ Д. О. Пруненко (стр.135-137)
Барановський А.І. Шляхи формування та розвитку взаємодії органів державного фінансового контролю з аудиторськими організаціями/ А. І. Барановський, І. В. Басанцов (стр.138-142)
Скляренко Ю.В. Прогнозування надання грошової та натуральної допомоги малозабезпеченним непрацездатним верствам населення/ Ю. В. Скляренко (стр.143-145)
Моргуновський Д.З. Механізм реалізації концепціїї трансформації банківських продуктів і послуг/ Д. З. Моргуновський (стр.146-149)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Головко А.Я.
Заглавие : Брендинг в Україні: генеза та перспективи
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2008. - N 5. - С. 82-85 (Шифр frvv/2008/5)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
Географич. рубрики:
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2008г.,N 6
Интересные статьи :
Сидоренко М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень/ М. Сидоренко (стр.15-19)
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії (стр.20-23)
Войчак А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва/ А. Войчак, В. Лівшиц (стр.24-27)
Лазебник М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік/ М. Лазебник (стр.28-32)
Смоляр С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя !/ С. Смоляр (стр.32-36)
Ровінський Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку/ Д. Ровінський (стр.37-39)
Папоян А. Маркетингове управління базами даних споживачів/ А. Папоян (стр.40-44)
Пилипчук В. Стратегічне планування в мережі інтернет/ В. Пилипчук (стр.45-48)
Зозульов О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку/ О. Зозульов (стр.49-52)
Гевко О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи/ О. Гевко (стр.53-57)
Берєзін І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки/ І. Берєзін (стр.60-63)
Каніщенко О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду/ О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця (стр.64-69)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гевко О.
Заглавие : Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 6. - С. 53-57. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/6). - ISSN 1606-3732
Предметные рубрики: Економіка машинобудування
Бренд-- Управління брендами
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.242(075.8)/Б 59
Заглавие : Бізнес-адміністрування: магістерський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Параллельн. заглавия :BUSINESS ADMINISTRATION: MASTER'S COURSE/ Leonid Melnyk, Sergiy IIIyashenko, Iryna Sotnyk
Выходные данные : Суми: Унів. кн., 2009
Колич.характеристики :896 с.: табл., граф.
Примечания : Глосарій: с. 862-888. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-680-394-1: 150.00 грн
УДК : 338.242(075.8) + 330.33.012(075.8)
ББК : 65.050.0я73 + 65.09я73
Предметные рубрики: Бізнес-- Менеджмент
Аннотация: Дослідження чинників розвитку фірм, внутрішніх та зовнішніх, надається увага механізмам управління підприємницькою діяльністю.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Н73
Автор(ы) : Савельєв Є. В., Чеботар С. І., Штефанич Д. А., Шевчик М. Г.
Заглавие : Новітній маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2008
Колич.характеристики :420 с.: табл.
Серия: Вища освіта XXI століття
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Цена 978-966-346-349-0: 55.00, 41.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.13(075)/М 15
Автор(ы) : Макашева З. М., Макашев М. О.
Заглавие : Брендинг : [учеб. пособие]
Выходные данные : СПб.: Питер, 2011
Колич.характеристики :288 с.: ил.
Серия: Учебное пособие
Примечания : Лит.: с.273-283
ISBN, Цена 978-5-94807-039-1: 76.00 грн
УДК : 339.13(075)
ББК : 65.42-59я73
Предметные рубрики: Торгові маркі
Географич. рубрики:
Аннотация: Теория и методология формирования процесса организации управления брендингом и ее основные составляющие; организация процесса формирования торговой марки.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8/Р17
Автор(ы) : Разумовская, Анна Львовна
Заглавие : PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг : руководство
Выходные данные : СПб.: Питер, 2009
Колич.характеристики :320 с.: ил., табл.
Серия: Серия: "Продажа на 100 %"
Примечания : Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320
ISBN, Цена 978-5-388-00471-0: 53.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 655.41(075.8)/Т35
Автор(ы) : Теремко, Василь Іванович
Заглавие : Видавничий маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Академвидав, 2009
Колич.характеристики :272 с.: рис., табл.
Серия: Серія "Альма-матер"
Примечания : Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271
ISBN, Цена 978-966-8226-84-7: 32.00 грн
УДК : 655.41(075.8)
ББК : 76.17я73
Предметные рубрики: Видавнича справа-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/Б83
Автор(ы) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Бачинська О. М.
Заглавие : Маркетинг : навчально-метод. посіб.
Выходные данные : Житомир: ЖДТУ, 2005
Колич.характеристики :191 с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
Цена : 10.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.
Экземпляры : всего : ФОНД(2), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(2), ВВ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 659.1(075.8)/Р55
Автор(ы) : Ромат, Евгений Викторович
Заглавие : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Выходные данные : Киев: Студцентр, 2000
Колич.характеристики :480 с.: табл., .
Примечания : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Цена 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметные рубрики: Реклама
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Аннотация: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/І-49
Автор(ы) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : підручник
Выходные данные : Суми: Унів. книга, 2005
Колич.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Цена 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Формування ринкових відносин в Україні -2013г.,N 9
Интересные статьи :
Предборський В. А. Тінізація економічної динаміки в Україні/ В. А. Предборський (стр.3-6)
Коваленко В. В. Роль комунікаційної політики Національного банку України в реалізації стратегії макропруденційного нагляду та регулювання/ В. В. Коваленко, Б. А. Дадашев (стр.7-11)
Череп А. В. Перспективи безпеки євроатлантичної інтеграції України/ А. В. Череп, К. І. Бобришева (стр.12-14)
Баранник Л. Б. Соціалізація податків як принцип ефективного податкового регулювання в ринкової економіці/ Л. Б. Баранник (стр.15-20)
Кірдан О. П. Економічна сутність та структура доданої вартості/ О. П. Кірдан (стр.21-25)
Андрєєв П. П. Шляхи посилення співпраці між органами внутрішнього та зовнішнього державного фінансового контролю в Україні/ П. П. Андрєєв, К. В. Коваленко (стр.26-29)
Криленко В. І. Функціональний склад управлінських дій щодо забезпечення економічної безпеки в бюджетній сфері/ В. І. Криленко (стр.30-33)
Валага Л. Ю. Методичні підходи до оцінки економічної ефективності стандартизації/ Л. Ю. Валага, С. М. Бондаренко (стр.34-40)
Чорнодід І. С. Місце України в рейтингах соціальної конкурентоспроможності національної економіки/ І. С. Чорнодід (стр.41-46)
Горшкова Н. І. Основний капітал як важливіший фактор економічного розвитку/ Н. І. Горшкова, І. М. Могіла (стр.47-51)
Рожко О. Д. Вплив міжнародної іпотечної кризи на розвиток національних фінансових систем/ О. Д. Рожко, О. О. Головень (стр.52-54)
Селіверстова Л. С. Кредитна політика як інструмент ефективного функціонування корпорацій/ Л. С. Селіверстова (стр.55-59)
Савич І. В. Методологічні підходи до кількісного оцінювання обсягів тіньового сектору економіки України/ І. В. Савич (стр.60-65)
Галенко Н. О. Системність та комплексність у створенні механізму подолання кризових наслідків на фондовому ринку України/ Н. О. Галенко (стр.60-65)
Фещенко О. П. Рентабільність суб'єктів господарювання як складова оцінки фінансового стану/ О. П. Фещенко (стр.70-75)
Пахомов С. Ю. Інституціонально-фінансове стимулювання міжгалузевих, внутрішньогалузевих і міжрегіональних взаємодій/ С. Ю. Пахомов (стр.76-81)
Білик М. Д. Податковий механізм стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств України/ М. Д. Білик, М. В. Соколов (стр.82-86)
Іванчук О. В. Аналіз прийняття інвестиційних рішень за розрахунками ефективності та прибутковості інвестиційних проектів/ О. В. Іванчук (стр.87-90)
Арєф'єва О.В. Проблеми формування бізнес-моделі авіакомпанії в ринкових умовах/ О. В. Арєф'єва, І. М. Мягких (стр.91-93)
Островська О. А. Дифузія парадигм антикризового менеджменту в умовах трансформації теорії корпоративних фінансів/ О. А. Островська (стр.94-98)
Єременко А. В. Роль нематеріальних активів як фактор створення конкурентних переваг/ А. В. Єременко (стр.99-102)
Ольшанська О. В. Аграрні відносини та їхня роль у формуванні локальних соціально-економічних систем/ О. В. Ольшанська (стр.103-105)
Бурлака В. Г. Ефективність і шляхи нафтопереробної промисловості України/ В. Г. Бурлака (стр.106-112)
Щербак О. В. Інституціоналізація механізму адаптації транснаціональних корпорацій до сучасних умов функціонування вітчизняних підприємств/ О. В. Щербак (стр.113-116)
Нікітіна Т. А. Основні підходи до оптимізації форм консолідації капіталу державного авіабудівного концерну "Антонов"/ Т. А. Нікітіна (стр.117-119)
Савич І. В. Методологічні підходи до кількісного оцінювання обсягів тіньового сектору економіки України/ І. В. Савич (стр.60-66)
Сердюк Т. В. Дозвільні процеси в будівництві як чинник недосконалості інституційного середовища/ Т. В. Сердюк, І. В. Лавровська (стр.120-124)
Гончаренко О. Г. Стратегічні напрями вдосконалення управління ресурсним потенціалом виробничого комплексу ДКВС України/ О. Г. Гончаренко (стр.129-131)
Довгаль О. В. Кооперація як перспективний напрям розвитку підприємництва на селі/ О. В. Довгаль (стр.132-135)
Литвин Н. А. Системний підхід до визначення поняття "фінансова безпека підприємництва"/ Н. А. Литвин (стр.129-131)
Крамаренко Р. М. Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса/ Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова (стр.136-139)
Кучай О. В. Туризм як пріоритетний напрям сталого розвитку Криму/ О. В. Кучай (стр.140-146)
Круговий В.В. Формування регіональних кластерів в Україні: напрямки, сфери, основні проблеми/ В. В. Круговий (стр.147-152)
Потьомкін Л. М. Сучасні системи мотивації найманого персоналу: ефективна цікавість/ Л. М. Потьомкін (стр.153-156)
Ковальська Ю. Г. Актуальні аспекти управління персоналом організації в сучасних умовах/ Ю. Г. Ковальська (стр.157-160)
Гаськ А. М. Розробка інтегрованої інноваційної стратегії розвитку підприємств/ А. М. Гаськ (стр.161-164)
Посохов І. М. Дослідження становлення та наукових розробок вітчизняної школи ризикології/ І. М. Посохов (стр.165-169)
Кізима Т. О. Тенденції розвитку фінансів домогосподарств: зарубіжний досвід та вітчизняні реалії/ Т. О. Кізима (стр.170-175)
Бодюк А. В. Обгрунтування фіскального доходу держави від надрокористувачів/ А. В. Бодюк (стр.176-180)
Єрешко Ю. О. Вибір амортизаційної політики з точки зору управління конкурентоспроможністю інвестиційного проекту/ Ю. О. Єрешко (стр.181-183)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Формування ринкових відносин в Україні -2013г.,N 11
Интересные статьи :
Предборський В. А. Нові явища корупційних процесів/ В. А. Предборський (стр.3-6)
Рудченко О. Ю. Механізм управління державним корпоративним сектором/ О. Ю. Рудченко (стр.7-10)
Ходжаян А. О. Стан та тенденції розвитку економіки України: міжнародні оцінки і національні реалії/ А. О. Ходжаян (стр.11-16)
Марченко В. М. Еволюція світових злиттів та поглинань/ В. М. Марченко (стр.17-19)
Вітер І. І. Антикризові стратегії України в контексті взаємовідносин з ЄС/ І. І. Вітер (стр.20-26)
Щукін Б. М. Становлення системи стратегічного планування в Україні: проблеми та напрями вдосконалення/ Б. М. Щукін, А. В. Циганюк (стр.27-31)
Погребняк М. М. Системні аспекти програмно-цільового управління/ М. М. Погребняк (стр.32-34)
Болгарова Н. К. Особливості національних моделей корпоративного управління/ Н. К. Болгарова (стр.36-40)
Бохан А. В. Економічний суверенітет європейських країн на засадах інтеграційного партерства/ А. В. Бохан (стр.41-44)
Пацюта І. М. Державне регулювання стратегій партерства МБРР та МФК з Україною на період 2012-2016 фінансових років та їхній вплив на економіку України/ І. М. Пацюта (стр.45-48)
Бойко О. М. Світовий досвід надання податкових преференцій суб'єктам господарювання (на прикладі створення та розвитку індустріальних парків)/ О. М. Бойко (стр.49-55)
Самофалов П. П. Системне державне управління фінансами акціонерних товариств/ П. П. Самофалов (стр.56-58)
Андрєєв П. П. Зарубіжний досвід становлення державного внутрішнього фінансового контролю/ П. П. Андрєєв (стр.59-63)
Фурсіна О. В. Еволюційність управління як механізм збереження цілісної національної економіки в кризових умовах/ О. В. Фурсіна (стр.64-67)
Сергієнко Л. К. Шляхи підвищення ефективності бюджетної політики України в умовах інтеграційних процесів/ Л. К. Сергієнко (стр.68-71)
Тимощук О. В. Теоретичні аспекти державного регулювання перестрахування в умовах глобалізації/ О. В. Тимощук (стр.72-75)
Бєльська О. І. Економічний розвиток: визначення та вимірювання/ О. І. Бєльська (стр.76-85)
Підлипна Р. П. Концептуальні засади організації бухгалтерського обліку в управлінні інноваційною діяльністю/ Р. П. Підлипна (стр.86-88)
Квасова О. П. Моделі інвестиційної діяльності банків на ринку цінних паперів/ О. П. Квасова (стр.89-92)
Медяник О. І. Інноваційна модель оцінки конкурентоспроможності будівельних підприємств - від постановки проблеми до програми реалізації/ О. І. Медяник (стр.93-97)
Селіверстова Л. С. Управління фінансовими інвестиціями корпорації/ Л. С. Селіверстова (стр.98-101)
Іщенко Т. М. Сучасна парадигма формування стратегії державно-приватного партерства у форматі конструктивної взаємодії держави та будівельних організацій: механізм управління та діагностика/ Т. М. Іщенко (стр.102-107)
Пантелеєв П. О. Інвестиційний процес утримання житлових будинків/ П. О. Пантелеєв (стр.108-111)
Шут С. О. Особливості використання міжнародної технічної допомоги як фінансової складової національних проектів/ С. О. Шут (стр.112-119)
Пригунов П. Я. Сучасні підходи до визначення суб'єктів забезпечення економічної безпеки підприємств/ П. Я. Пригунов (стр.125-127)
Антипенко Є. Ю. Аналіз сучасної практики організації структур управління ланцюгами поставок підприємств у нестаціонарному середовище/ Є. Ю. Антипенко (стр.125-127)
Олефіренко Т. В. Особливості економічного механізму регулювання сільськогосподарського виробництва в умовах активного впливу тдержави на розвиток національної економіки/ Т. В. Олефіренко (стр.128-132)
Мусіна Л. А. Важелі та інструменти підвищення ресурсної продуктивності промислового виробництва: рекомендації для України у світлі світового досвіду/ Л. А. Мусіна (стр.139-144)
Бакеренко Н. П. Податкове стимулювання розвитку готельних підприємств/ Н. П. Бакеренко (стр.139-144)
Геєць І. О. Характеристика та аналіз діяльності міжнародної авіакомпанії Air China на ринку авіаційних перевезень/ І. О. Геєць (стр.145-150)
Єрешко Ю. О. Факторинг як економічний інструмент оптимізації грошових потоків підприємства/ Ю. О. Єрешко (стр.151-155)
Карпишин Н. І. Медичне страхування у контексті модернізації фінансового забезпечення охорони здоров'я в Україні/ Н. І. Карпишин (стр.156-161)
Волот О. І. Оптимізація розміщення інформаційних потоків підприємства методом лінейного програмування/ О. І. Волот (стр.162-164)
Михайловська О. В. Прогнозно-аналітична оцінка конкурентоспроможності підприємств телекомунікаційної галузі/ О. В. Михайловська, Л. С. ЛадонькоР. М. Кулевець (стр.165-169)
Синиця Ю. С. Застосування дискримінантного аналізу для оцінки ефективності виробництва насіння ріпаку/ Ю. С. Синиця, С. М. Концеба (стр.170-173)
Бабій Р. П. Менеджмент у розвитку вищої освіти і науки/ Р. П. Бабій (стр.174-176)
Новик В. С. Аналіз взаємозв'язку розвитку авіаційних транспортних перевезень з еволюцією укладання міжнародних економічних угод/ В. С. Новик (стр.177-181)
Труш Ю. Л. Використання комплексного програмно-цільового підходу в системі управління якістю продукції підприємств хлібопекарської галузі/ Ю. Л. Труш (стр.182-185)
Мезецька К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС)/ К. Ю. Мезецька (стр.186-189)
Хлівний В. К. Франчайзинг у підприємницькій діяльності: теоретичні засади/ В. К. Хлівний (стр.190-195)
Грудцина Ю. В. Побудова структури системи управління якістю: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грудцина (стр.196-199)
Непочатенко О. О. Забезпечення фінансової безпеки аграрних формувань/ О. О. Непочатенко (стр.200-203)
Череп А. В. Бізнес-інкубатори в сфері сучасної державної підтримки розвитку регіональної інноваційної інфраструктури/ А. В. Череп ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207
Крамаренко Р. М. Брендинг міст та регіонів: зарубіжний та вітчизняний досвід/ Р. М. Крамаренко (стр.208-212)
Кубіцький Ю. С. Оцінка соціально-економічної ефективності функціонування управлінської сфери сільських територій/ Ю. С. Кубіцький (стр.213-216)
Москаленко В. О. Актуальні аспекти ефективного кадрового менеджменту в умовах економічної нестабільності/ В. О. Москаленко (стр.217-219)
Вітер В. І. Зростання ролі домогосподарств з дітьми та трансформація державної сімейної політики/ В. І. Вітер (стр.220-227)
Копил О. Г. Фінансові механізми забезпечення громадян житлом і перспективи їх впровадження/ О. Г. Копил (стр.228-231)
Антонов А. П. Економічна сутність і концептуальне значення категорії "людський капітал"/ А. П. Антонов (стр.233-237)
Лепьохіна І. О. Фундаментальні принципи формування системи мотивації праці персоналу підприємств/ І. О. Лепьохіна (стр.238-241)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-62 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)