Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=вищі навчальні заклади<.>
Общее количество найденных документов : 117
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-90   91-117 
1.

Середня спеціальна та вища технічна освіта в нашому краї // Нариси з історії технічної освіти на Житомирщині. -Житомир:ЖІТІ, 1997.-С.23-36
2.

Поляков О.Г. Цели профильно-ориентированного обучения иностранному языку в вузе: опыт формулирования/О. Г. Поляков // Иностранные языки в школе. -М.:"Иностранные языки в школе", 2008,N N 1.-С.2-8
3.

Авсюкевич Ю.С. Принципи навчання англомовної презентації студентів економічних напрямів/Ю. С. Авсюкевич // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2008,N N 1.-С.25-30
4.

Педагогический словарь. Т. 1:А-Н. - 1960
5.

Педагогический словарь. Т. 2:О-Я. - 1960
6.

Ломоносов А.В. Виявлення резервів зменшення чисельності штатних посад науково- педагогічних працівників вищих навчальних закладів/А. В. Ломоносов, О. Е. Ломоносова // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 3.-С.114-122
7.

Зінукова Н. В. Технологія вправ для формування фахової компетентності в усному послідовному фрофесійно орієнтованому перекладі/Н. В. Зінукова // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 4.-С.26-36
8.

Лєсовий В. Ю. Адаптація першокурсників до навчання у вищих технічних закладах освіти/В. Ю. Лєсовий, В. А. Петрук. - 2017
9.

Виспінська Н. М. Психологічні особливості формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в аудіюванні майбутніх музикантів/Н. М. Виспінська // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 4.-С.18-25
10.

Головієнко І. О. Фрагмент практичного заняття з угорської мови з розвитку в студентів другого курсу вмінь монологічного мовлення з використанням соціокультурного колажу/І. О. Головієнко // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 2.-С.52-53
11.

Рябова Є. Р. Комплекс вправ для розвитку в студентів другого курсу лінгвосоціокультурної компетентності у фінномовному аудіюванні/Є. Р. Рябова // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 2.-С.54-56
12.

Козак Н. Л. Університетська освіта/Козак Н. Л., Шоробура І. М.. - 2018
13.

Бурдейна Є. І. Фрагмент практичного заняття з угорської мови з формування в студентів другого курсу граматичної компетентності з використанням автентичного пісенного матеріалу/Є. І. Бурдейна // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 4.-С.44-46
14.

Майєр Н. В. Сучасні підходи до формування тестової компетентності майбутнього вчителя іноземних мов і культур/Н. В. Майєр // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2019,N N 1.-С.22-29
15.

Пасечник Т. Д. Чинники формування методичної компетентності майбутніх філологів у викладання перекладу/Т. Д. Пасечник // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2019,N N 1.-С.41-46
16.

Ігнатенко В. Д. Комплекс вправ для самостійного оволодіння майбутніми перекладачами компетентністю в анотативному і реферативному перекладі франкомовних науково-технічних текстів/В. Д. Ігнатенко // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2019,N N 1.-С.53-60
17.

Білоус Ю. О. Веб-квест "Лабіринт мінотавра" для організації проектної діяльності студентів другого курсу з новогрецької мови і культури/Ю. О. Білоус, М. Ю. Хмеленко // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 4.-С.47-51
18.

Синекоп О. С. Принципи диференційованого навчання професійно орієнтованого англомовного спілкування майбутніх ІТ-фахівців/О. С. Синекоп // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2019,N N 1.-С.3-15
19.

Юхименко В. О. Зміст професійно орієнтованої компетентності в англомовному діалогічному мовленні курсантів з інформаційних систем та технологій/В. О. Юхименко // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2019,N N 1.-С.16-21
20.

Лазаренко С. В. Особливості використання мобільних додатків Google та "Mobile learning class" для самостійного оволодіння курсантами англомовною лексико-граматичною компетентністю в читанні/С. В. Лазаренко // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 2.-С.27-33
21.

Середа О. М. Навчання майбутніх перекладачів перекладу текстів інструкцій німецькою мовою (комунікативно-функціональний підхід)/О. М. Середа // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2017,N N 4.-С.30-36
22.

Оліфер І. О. Кейс "Organization d'une soiree" для формування у студентів першого курсу лінгвосоціокультурної компетентності в говорінні/І. О. Оліфер // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2017,N N 4.-С.53-54
23.

Черняк Ю. М. Фрагмент практичного заняття з формування у студентів першого курсу франкомовної граматичної компетентності з використанням автентичного вірша/Ю. М. Черняк // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2017,N N 4.-С.54-56
24.

Солом'янюк Т. В. Фрагмент практичного заняття угорської мови для розвитку вмінь діалогічного мовлення студентів другого курсу з використанням колажу на соціокультурну тематику/Т. В. Солом'янюк // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2017,N N 3.-С.59-61
25.

Курбатов С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів/Сергій Курбатов // Вища освіта України. -К.:Пед. преса, 2017,N N 2.-С.18-22
26.

Огородник Н. Є. Професійна ідентичність як фактор формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх моряків/Н. Є. Огородник // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2017,N N 4.-С.23-29
27.

Кононенко А. В. Фрагмент практичного заняття з нідерландської мови з формування у студентів першого курсу граматичної компетентності з використанням автентичного пісенного матеріалу/А. В. Кононенко // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2017,N N 4.-С.57-59
28.

Володько А. М. Особливості організації навчального процесу для формування в майбутніх перекладачів перекладацької компетентності в усному послідовному перекладі/А. М. Володько // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 1.-С.41-46
29.

Кагарлицька А. І. Фрагмент практичного заняття з іспанської мови з формування в студентів другого курсу компетентності в аудіюванні з використанням автентичного відеоматеріалу/А. І. Кагарлицька // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 1.-С.53-55
30.

Вавіліна С. Г. Особливості використання піар-текстів для формування в майбутніх журналістів професійно спрямованої англомовної компетентності в читанні/С. Г. Вавіліна // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2018,N N 2.-С.3-11
 1-30    31-60   61-90   91-117 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)