Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Радомишльська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=вміння<.>
Общее количество найденных документов : 70
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-70 
1.

Історія в школах України - 2008г.,N 5 (Введено оглавление)
2.

Історія в школах України - 2008г.,N 7/8 (Введено оглавление)
3.

Історія в школах України - 2009г.,N 5 (Введено оглавление)
4.

Абрамян В. Ц. Театральна педагогіка/В. Ц. Абрамян. - 1996
5.

Арендт Л. Зміщення професій зайнятості в Польщі до 2022 р. в напрямку до поляризації ринку праці/Л. Арендт, А. Гайдос // Журнал Європейської економіки. -Т.:Економічна думка, 2018. т.Том 17,N N 1.-С.3-19
6.

Богданець-Білоскаленко Н. Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективності/Н. Богданець-Білоскаленко // Українська мова і література в школах України. -Київ:Пед. преса, 2020,N N 4.-С.3-5
7.

Бухлова Н. Як навчити учня вчитися: поради та рекомендації/Наталія Бухлова ; [ред. рада: Л. Галіцина та ін.]. - 2007
8.

Вірченко А. А. Роль державних служб зайнятості в прогнозуванні попиту на професійні вміння та навички: європейський досвід/А. А. Вірченко // Ринок праці та зайнятість населення. -К.:ІПК ДСЗУ, 2016,N N 4.-С.47-51
9.

Вісник податкової служби України - 2008г.,N 29 (Введено оглавление)
10.

Варій М. Й. Загальна психологія/М. Й. Варій. - 2009
11.

Варзацька Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти/Л. Варзацька // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2011,N N 7.-С.17-22
12.

Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/Г. Васьківська, С. Косянчук // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2011,N N 8.-С.14-20
13.

Возняк О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі/О. Возняк // Вища школа. -К.:Знання України, 2017,N N 4.-С.90-97
14.

Головатий М. Ф. Навчи себе сам/М. Ф. Головатий. - 2002
15.

Гривко А. В. Оцінювання читацьких умінь учнів: аналіз актуального світового досвіду/А. В. Гривко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 3.-С.26-32
16.

Джонсон Д. В. Соціальна психологія: тренінг міжособистісного спілкування/Д. В. Джонсон ; пер. з англ. В. Хомика. - 2003
17.

Дмитриева М. А. Психология труда и инженерная психология/М. А. Дмитриева, А. А. Крылов , А. И. Нафтульев ; под ред. А. А. Крылова. - 1979
18.

Зинченко С. Н. Почему детям бывает трудно учиться/С. Н. Зинченко ; [ред. Т. Г. Рыжова]. - 1990
19.

Калитин Н. И. Искусство быть читателем/Н. И. Калитин. - 1962
20.

Каплінський В. В. Основи виховної діяльності вчителя фізичної культури/В. Каплінський, І. Асаулюк. - 2018
 1-20    21-40   41-60   61-70 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)