Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Радомишльська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=вміння<.>
Общее количество найденных документов : 70
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-70 
1.

Митник О. Дисципліна розуму - складова мистецтва мислення молодшого школяра/О. Митник // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2007,N N 4.-С.55 - 59
2.

Пащук В.С. Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання/В. С. Пащук, Л. П. Войналович // Навчай і навчайся. -Житомир:ЖДУ ім. І. Франка, 2006,N Вип. 6.-С.67-73
3.

Якимович Т.Д. Як сформувати та оцінити інтелектуальні професійні вміння/Т. Д. Якимович // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2007,N N 3.-С.2 - 8
4.

Стеценко С. Прозорість і толерантність, а ще - відкритий діалог з платниками податків та вміння занходити компромісні рішення стали стратегією роботи податківців столичної області/С. Стеценко; Розмову вела В.Ляховець // Вісник податкової служби України . -К., 2008,N №29.-С.6-9
5.

Вірченко А. А. Роль державних служб зайнятості в прогнозуванні попиту на професійні вміння та навички: європейський досвід/А. А. Вірченко // Ринок праці та зайнятість населення. -К.:ІПК ДСЗУ, 2016,N N 4.-С.47-51
6.

Медіакомпентентність - вміння для життя сучасної людини // Мистецтво в школі. Музика. Образотворче мистецтво. Художня культура. -Х., 2017,N N 2.-С.8-11
7.

Кашенкова И. С. К вопросу повышения эффективности начального этапа обучения переводу/И. С. Кашенкова // Иностранные языки в школе. -М.:Иностранные языки в школе, 2016,N N 12.-С.26-31
8.

Проблеми вікової психології: Хрестоматія/Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя. - 2018
9.

Гривко А. В. Оцінювання читацьких умінь учнів: аналіз актуального світового досвіду/А. В. Гривко // Український педагогічний журнал. -Київ:Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2018,N N 3.-С.26-32
10.

Пащенко М. І. Педагогіка/М. І. Пащенко, І. В. Красноштан. - 2017
11.

Возняк О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі/О. Возняк // Вища школа. -К.:Знання України, 2017,N N 4.-С.90-97
12.

Юркевич П. Д. Читання про виховання/П. Д. Юркевич ; пер. з рос. Л. Г. Кудрик ; [вступ. ст. Л. Г. Кудрик]. - 2016
13.

Джонсон Д. В. Соціальна психологія: тренінг міжособистісного спілкування/Д. В. Джонсон ; пер. з англ. В. Хомика. - 2003
14.

Абрамян В. Ц. Театральна педагогіка/В. Ц. Абрамян. - 1996
15.

Немов, Роберт Семенович Психология. Кн. 1:Общие основы психологии
16.

Зинченко С. Н. Почему детям бывает трудно учиться/С. Н. Зинченко ; [ред. Т. Г. Рыжова]. - 1990
17.

Омельчук С. Морфологічні вміння в системі навчання української мови за дослідницького підходу/С. Омельчук // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2015,N N 4.-С.22-27
18.

Головатий М. Ф. Навчи себе сам/М. Ф. Головатий. - 2002
19.

Нищета В. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності/В. Нищета // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2013,N N 7.-С.13-18
20.

Угніч Р. Методичні умови формування вміння вчитися відповідно до типу інтелекту учня/Р. Угніч, А. Білошицька // Українська мова і література в школах України. -Київ:Пед. преса, 2020,N N 4.-С.19-22
 1-20    21-40   41-60   61-70 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)