Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (1)Коростенська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=дидактика<.>
Общее количество найденных документов : 162
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.026(075)
A68


    Arends, Richard I..
    Learning to Teach [Текст] / Richard I. Arends. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill, 1998. - XI, 563 p. : ill. - Ind.: p. 555-562. - ISBN 0-07-006282-X : 020.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 74.202.2
Рубрики: Дидактика--Навчальні видання
   Шкільна педагогіка американська--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
шкільна педагогіка -- школьная педагогика -- планування уроків -- планирование уроков -- портфоліо -- портфолио -- мотивація -- мотивация -- педагогічний менеджмент -- педагогический менеджмент -- персональний менеджмент -- персональный менеджмент -- кооперативне навчання -- кооперативное обучение -- вчителі -- учителя -- школи -- школы
Аннотация: Learning to Teach is intended for students taking courses in teacher education.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.
37.026:811.112.2](075.8)
D55


    Didaktik der deutschen Sprache. Ein Handbuch [Текст] : in 2 Bd. / Hrsg. Ursula Bredel [et al.]. - Paderborn : Ferdinand Schoeningh, 2006. - (UTB). - Текст: нім.
   Bd. 1. - 567 S. - ISBN ? 3-506-99462-X : 100.00 грн
Goethe-Institut
УДК
ББК 74.202Я73
Рубрики: Німецька мова--Дидактика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
німецька мова -- дидактика -- розвиток усних навичок -- багатомовність -- порушення письма -- лівша
Аннотация: Mit diesem Handbuch wird ein Standardwerk vorgelegt, das die Sprachdidaktik des Deutschen erschopfend behandelt. Studierende und Dozenten der Lehramtsfacher an den Universitaten und Padagogischen Hochschulen, Referendare und Lehrer des Fachs Deutsch finden in dem Werk kompakte Darstellungen und weiterfuhrende Hinweise zu allen Fragen des Lernens und Lehrens. Aus dem Inhalt: Entwicklung mundlicher Fahigkeiten - Mehrsprachigkeit - Schreibstorungen - Linkshandigkeit - Lesefahigkeit - Sprachunterricht im Kindergarten - Sprachunterricht und neue Medien - Sprachleistungsmessungen - Sprachunterricht im Ausland.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Bredel, Ursula \hrsg.\; Guenther, Hartmut \hrsg.\; Klotz, Peter \hrsg.\; Ossner, Jakob \hrsg.\; Siebert-Ott, Gesa \hrsg.\
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

3.
37.026:811.112.2](075.8)
D55


    Didaktik der deutschen Sprache. Ein Handbuch [Текст] : in 2 Bd. / Hrsg. Ursula Bredel [et al.]. - Paderborn : Ferdinand Schoeningh. - (UTB). - Текст: нім.
   Bd. 2. - VII, 568-1044 S. - Sachreg.: S. 983-1017. - Personenreg.: S. 1018-1044. - ISBN 3-506-99519-7 : 100.00 грн
Goethe-Institut
УДК
ББК 74.202Я73
Рубрики: Німецька мова--Дидактика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
німецька мова -- дидактика -- розвиток усних навичок -- багатомовність -- порушення письма -- лівша
Аннотация: Mit diesem Handbuch wird ein Standardwerk vorgelegt, das die Sprachdidaktik des Deutschen erschopfend behandelt. Studierende und Dozenten der Lehramtsfacher an den Universitaten und Padagogischen Hochschulen, Referendare und Lehrer des Fachs Deutsch finden in dem Werk kompakte Darstellungen und weiterfuhrende Hinweise zu allen Fragen des Lernens und Lehrens. Aus dem Inhalt: Entwicklung mundlicher Fahigkeiten - Mehrsprachigkeit - Schreibstorungen - Linkshandigkeit - Lesefahigkeit - Sprachunterricht im Kindergarten - Sprachunterricht und neue Medien - Sprachleistungsmessungen - Sprachunterricht im Ausland.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Bredel, Ursula \hrsg.\; Guenther, Hartmut \hrsg.\; Klotz, Peter \hrsg.\; Ossner, Jakob \hrsg.\; Siebert-Ott, Gesa \hrsg.\
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

4.
373.3
F24


    Farris, Pamela J..
    Language arts [Текст] : a process approach / Pamela J. Farris. - Madison, Wis. : Brown and Benchmark publ., 1993. - XVI, 368 p. : ill. - Ind.: p. 362-368. - ISBN 0-697-15094-1 : 25.00 грн
Примечания об особенностях:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 74.202.43
Рубрики: Дидактика--Початкова школа--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
процес навчання -- процесс обучения -- молодші учні -- младшие ученики -- початкова школа -- начальная школа -- методика навчання -- методика обучения -- навчання письма -- обучение письму -- аудіювання -- аудирование -- навчання граматики -- обучение грамматике -- почерк
Аннотация: This book stresses teaching the integrated language arts via the learning process.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

5.
37.026(075)
M82


    Moore, Kennet D..
    Classroom Teaching Skills [Текст] / Kenneth D. Moore. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill, 1998. - XII, 354 p. : ill. - App.: p. 337-341. - Gloss.: p. 343-347. - Ind.: p. 351-354. - ISBN 0-07-042994-4 (alk. paper) : 011.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 74.202.2
Рубрики: Дидактика--Навчальні видання
   Педагогічний менеджмент --Навчальні видання

   
фывфывфыв:
навчання -- обучение -- педагогічний менеджмент -- педагогический менеджмент -- вчителі -- учителя -- педагогіка -- педагогика -- нові технологіі -- новые технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- креативне мислення -- креативное мышление -- портфоліо -- портфолио -- вербальна комунікація -- вербальная коммуникация -- невербальна комунікація -- невербальная коммуникация -- мотивація -- мотивация -- лідерство -- лидерство -- дисципліна -- дисциплина -- планування -- планирование

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

6.
37.091.33
Т39


   
    Theorie des Projektunterrichts [Текст] / Johannes Bastian, Herbert Gudjons, Jochen Schnack, Martin Speth. - Hamburg : Bergmann und Helbig, 1997. - 264 S. - (PB-Buch ; 29). - Текст: нім. - Lit.: S. 256-257. - Ueber die Aut.: S. 259-260. - ISBN 3-925836-31-4 : 80.00 грн
Goethe-Institut
УДК
ББК 74.202.5
Рубрики: Проектна методика--Популярні видання
   
фывфывфыв:
німецька мова -- проектне навчання -- німецька освіта -- дидактика -- шкільна педагогіка
Аннотация: Jede Erfahrung mit Projektunterricht enthalt auch Elemente einer Theorie des Projektunterrichts. Was bislang fehlt, ist eine Systematisierung dieser Elemente: Begrundungen des Projektunterrichts in historischer, schulpadagogischer und didaktischer Perspektive. – Eine Theorie der Praxis, die in die Besonderheiten dieser Unterrichtsform einfuhrt und bei der kritischen Auseinandersetzung mit Erfahrungen hilft.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Bastian, Johannes; Gudjons, Herbert; Schnack, Jochen; Speth, Martin
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

7.


   
    Інформаційно-аналітичні матеріали за підсумками 2 етапу Всеукраїнської студентської олімпіади та всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих . технічних і гуманітарних наук 2006\2007 навчальний рік [Текстььь] // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - №2. - С. 92-124
Рубрики: Вища освіта--Дидактика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

8.
74.584(4УКР)я73
А48


    Алексюк, Анатолій Миколайович.
    Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія [] : підручник для студ., асп. та молодих викл. вищ. навч. закл. / А. М. Алексюк ; [гол. ред. С. В. Головко ; ред. О. Н. Вітрученко] ; Міжнар. фонд "Відродження", Програма "Трансф. гуманітар. освіти в Україні". - Київ : Либідь, 1998. - 560 с. : табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Літ. в кінці ст. - Літ.: с. 504-517. - Дод.: с. 518-555. - ISBN 966-06-0037-2 : 4.50 грн
УДК
Рубрики: Вища освіта--Педагогіка--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
історія вищої школи -- история высшей школы -- розвиток вищої освіти -- развитие высшего образования -- братства -- Острозька академія -- Острожская академия -- класичні університети -- классические университеты -- національна програма "Освіта" -- национальная программа "Образование" -- різнорівнева вища освіта -- разноуровневое высшее образование -- педагогіка вищої школи -- педагогика высшей школы -- сучасна вища освіта -- современное высшее образование -- высшее образование -- вища освіта -- дидактика вищої школи -- дидактика высшей школы -- самостійна робота студентів -- самостоятельная работа студентов -- лекційний метод викладання -- лекционный метод преподавания -- семінарські заняття -- семинарские занятия -- контроль знань студентів -- контроль знаний студентов
Аннотация: Викладено концепцію створення інноваційної технології вузівського навчання, що побудована за принципами модульно-тьюторської системи.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Головко, С. В. \ред.\; Вітрученко, О. Н. \ред.\; Міжнародний фонд "Відродження." Програма "Трансформація гуманітарноі освіти в Україні"
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (3), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (3), ФОНД (1)
Найти похожие

9.
373.5.016:51
Б20


    Балл, Георгий Алексеевич.
    Теория учебных задач. Психолого-педагогический аспект [] : [научное издание] / Г. А. Балл. - М. : Педагогика, 1990. - 184 с. : табл. - (Образование. Педагогические науки. Дидактика). - Лит.: с. 169-179. - Указ. назв.: с. 180-182. - ISBN 5-7155-0071-0 : 0.70 р.
УДК
ББК 74.262.21 + 88.840.302
Рубрики: Математика--Задачі--Методика викладання--Наукові видання
фывфывфыв:
математические задачи -- математичні задачі -- типы задач -- типи задач -- познавательные задачи -- пізнавальні завдачі -- теория задач -- теорія задач -- решение задач -- рішення задач -- учебные задачи -- навчальні завдачі
Аннотация: В монографии рассматривается структура задач, их место в деятельности субъекта, в том числе осуществляемой в рамках учебно-воспитательного процесса. Характеризуются основные типы задач, а также средства и способы их решения.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

10.
159.9:355
Б24


    Барабанщиков, Александр Васильевич.
    Основы военной психологии и педагогики [] : учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по спец. № 2115 "Начальное военное обучение и физическое воспитание" / А. В. Барабанщиков, В. П. Давыдов, Н. Ф. Феденко ; под ред. А. В. Барабанщикова. - М. : Просвещение, 1988. - 271 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-09-000805-1 : 0.85 р.
УДК
ББК 88.42
Рубрики: Військова психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Військова педагогіка--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
військовий колектив -- военный коллектив -- боевые действия -- бойові дії -- військова дисципліна -- военная дисциплина -- самовиховання офіцера -- самовоспитание офицера -- самоосвіта офіцера -- самообразование офицера -- военная психология -- військова психологія -- психология воина -- психологія воїна -- психология воинского коллектива -- психологія військового колективу -- психология воинской дисциплины -- психологія військової дисципліни -- військова діяльність -- воинская деятельность -- учебно-боевая деятельность -- учбово-бойова діяльність -- військова педагогіка -- военная педагогика -- военно-педагогический процесс -- військово-педагогічний процес -- военная дидактика -- військова дидактика -- обучение воинов -- навчання воїнів -- воспитание воинов -- виховання воїнів -- культура офицера -- культура офіцера
Аннотация: Классические положения военной психологии и военной педагогики, материалы военно-педагогических исследований, практический опыт воспитания и обучения личного состава армии и флота.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Давыдов, В. П.; Феденко, Н. Ф.
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

11.
37.015.3:378(075.8)
Б24


    Барановська, Лілія Володимирівна.
    Педагогіка та психологія вищої школи [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Барановська ; М-во освіти і науки України, Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2015. - 238, [2] с. : табл. - Літ. в кінці розд. - Слов. термінів: с. 169-200. - Дод.: с. 201-233. - ISBN 979-966-598-932-5 : 97.00 грн
УДК
ББК 74.580я73 + 88.40я73
Рубрики: Вузівська педагогіка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
вища освіта -- реформування вищої освіти -- педагогічний процес -- дидактика вищої школи -- історія вищої освіти України -- Острозька академія -- Києво-Могилянська академія -- європейська вища освіта -- американська вища освіта -- ECTS -- європейська система трансферу оцінок -- психологія вищої школи -- вікова психологія -- студент -- студентська група -- лідерство -- розвивальна професійна освіта -- науково-педагогічний працівник -- психологія пердагогічного спілкування -- педагогічний конфлікт
Аннотация: У посібнику систематизовано знання з педагогіки та психології вищої школи як науки та навчальної дисципліни, наведено відомості про становлення та розвиток вітчизняної системи підготовки кадрів вищої кваліфікації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університет
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
373.5.02:004](075.8)
Б48


    Березюк, Олена Станіславівна.
    Дидактика: теорія і практика [] : навч.-метод. посібник / Березюк О. С., Власенко О. М. ; М-во освіти та науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка, Навч.-наук. ін-т педагогіки. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2019. - 255, [1] с. : табл. - ISBN 978-966-485-250-7 : 70.00 грн
УДК
ББК 74.26-223я73
Рубрики: Дидактика--Загальносвітні школи--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- педагогіка -- теорія навчання -- теорія освіти -- освітні технології -- методика навчання -- сучасні школи -- форми організації навчання
Аннотация: Розглядаються важливі для сучасної школи, освіти та педагогічної науки проблеми теорії навчання. Проаналізовано актуальні проблеми сучасної дидактики та методики навчання, запропоновано матеріали для організації самостійної роботи студентів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Власенко, Ольга Миколаївна; Міністерство освіти та науки УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка; Навчально-науковий інститут педагогіки
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Найти похожие

13.
74.202
Б40


    Беспалько, Владимир Павлович.
    Слагаемые педагогической технологии [] / В. П. Безпалько ; [ред.: В. Г. Иоффе, И. И. Цапко]. - Москва : Педагогика, 1989. - 192 с. : граф., табл. - Лит.: с. 190. - ISBN 5-7155-0099-0 : 0.45 р.
ББК 74.202
Рубрики: Педагогічні технології--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- педагогическая система школы -- педагогічна система школи -- школознавство -- школоведение -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- дидактика -- концепції освіти -- концепции образования
Аннотация: Предложен комплекс средств педагогической технологии и показаны пути их практического применения в условиях общеобразовательной школы.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Иоффе, В. Г. \ред.\; Цапко, И. И. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

14.
373.3.016:51
Б73


    Богданович, Михайло Васильович.
    Дидактичний матеріал з математики для ІІ класу [] / М. В. Богданович, Л. П. Кочина. - 2-е вид., переробл. і допов. - К. : Рад. шк., 1975. - 207 с. : мал., табл. - (Бібліотека вчителя початкових класів). - 0.20 р.
УДК
ББК 74.262.21
Рубрики: Загальноосвітні школи--Математика--Дидактика--Навчальні видання
фывфывфыв:
викладання математики в школі -- викладання математики в школі -- 1 клас (математика) -- 1 класс (математика) -- початкова школа -- начальная школа -- початкові класи -- начальные классы -- самостійне вивчення математики -- самостоятельное изучение математики -- самостійні роботи з математики -- самостоятельные работы по математике -- пособия для учителей математики -- посібники для вчителів математики
Аннотация: Пропонований дидактичний матеріал призначений для організації самостійної роботи учнів ІІ класу на уроках математики. Тексти завдань відповідають програмі і вичерпують основні її теми.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кочина, Лідія Петрівна
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
74.202я73
Б81


    Бондар, Володимир Іванович.
    Дидактика [] : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / Володимир Бондар. - Київ : Либідь, 2005. - 264 с. : табл. - Л-ра: с. 255-259. - ISBN 966-06-0365-7 : 13.00 грн
УДК
ББК 74.202я73
Рубрики: Дидактика--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
процес навчання -- методи навчання -- організація процесу навчання -- навчальна діяльність -- принципи навчання -- технологія навчання -- оцінювання навчальних досягнень -- якість знань -- урок -- педагогічне діагностування -- філософія освіти
Аннотация: У підручнику, побудованому у формі евристичної бесіди, на системній основі характеризується структура педагогічних явищ різного рівня узагальнення: дидактичної теорії, процесу навчання та методу навчання.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.


    Бондаренко, Юрій.
    Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань [] / Юрій Бондаренко // Дивослово. - 2018. - N 1. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Література--Навчання
фывфывфыв:
дидактика -- аналіз літературних творів -- самостійне вивчення літератури

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1)

Найти похожие

17.
159.922.7(075.8)
Б81


    Бондарчук, Елена Ивановна.
    Основы психологии и педагогики [] : курс лекций / Е. И. Бондарчук, Л. И. Бондарчук. - К. : МАУП, 1999. - 168 с. : ил. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7312-53-4 : 9.10 грн
УДК
ББК 88я73 + 74.2я73
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для самоосвіти
   Педагогіка--Навчальні видання для самоосвіти

   
фывфывфыв:
характер -- психіка -- психика -- особистість -- личность -- темперамент -- здібності -- способности -- спілкування -- общение -- свідомість -- сознание -- дидактика -- учбові заклади -- учебные заведения -- познавательные процессы -- пізнавальні процеси -- емоційно-вольові процеси -- эмоционально-волевые процессы -- психические состояния -- психічні стани -- образование -- освіта -- аккредитация учебных заведений -- акредитація навчальних закладів -- методы обучения -- методи навчання -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- стимулирование учебной деятельности -- стимулювання навчальної діяльності -- учебная деятельность -- навчальна діяльність -- формы обучения -- форми навчання -- методы воспитания -- методи виховання
Аннотация: Основні психологічні та педагогічні поняття та категорії, а також їхня характеристика. Особливу увагу приділено психології особистості; розкрито психологічні механізми становлення особистості та її взаємодії з іншими людьми. Викладено основи педагогіки; розглянуто основні питання дидактики та теорії виховання виходячи з вимог до освіти на сучасному етапі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бондарчук, Лилия Ивановна
Экземпляры всего: 3
ФОНД (1), ЧЗ (2)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2)
Найти похожие

18.
88я73
Б81


    Бондарчук, Елена Ивановна.
    Основы психологии и педагогики [] : курс лекций / Е. И Бондарчук, Л. И. Бондарчук ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - 2-е изд., перераб. и доп. - К. : МАУП, 2001. - 168 с. : ил. - Лит. в конце ст. - ISBN 966-608-084-2 : 7.80 грн
ББК 88я73
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для самоосвіти
   Педагогіка--Навчальні видання для самоосвіти

фывфывфыв:
характер -- психіка -- психика -- особистість -- личность -- темперамент -- здібності -- способности -- спілкування -- общение -- свідомість -- сознание -- дидактика -- учбові заклади -- учебные заведения -- познавательные процессы -- пізнавальні процеси -- емоційно-вольові процеси -- эмоционально-волевые процессы -- психические состояния -- психічні стани -- образование -- освіта -- аккредитация учебных заведений -- акредитація навчальних закладів -- методы обучения -- методи навчання -- учебная мотивация -- навчальна мотивація -- стимулирование учебной деятельности -- стимулювання навчальної діяльності -- учебная деятельность -- навчальна діяльність -- формы обучения -- форми навчання -- методы воспитания -- методи виховання
Аннотация: Основные психологические и педагогические понятия и категории, а также их характеристика. Особое внимание уделено психологии личности; раскрыты психологические механизмы становления личности и ее взаимодействия с другими людьми. Изложены основы педагогики; рассмотрены основные вопросы дидактики и теории воспитания исходя из требований к образованию на современном этапе.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бондарчук, Лилия Ивановна; Межрегиональная академия управления персоналом
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.


    Бугрій, О.
    Методологічне обгрунтування дидактичних проблем [] / О. Бугрій // Рідна шк. - 2010. - N 7/8. - С. 20-23 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Дидактика

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

20.
37.015.3
Б 90


    Букатов, Вячеслав Михайлович.
    Режиссура школьного общения [] / Вячеслав Букатов, Мария Ганькина. - К. : Шк. світ : Изд. Л. Галицына, 2005. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - ISBN 966-8070-26-7 (Шкіл. світ). - ISBN 966-8651-61-8 (Л. Галицына) : 7.40 грн
УДК
ББК 74.200.57
Рубрики: Педагогіка психологічна--Практичні посібники
фывфывфыв:
відкритий урок -- открытый урок -- дидактика -- групповая работа -- групова робота -- аттестация -- атестация -- родительское собрание -- батьківські збори
Аннотация: Практические рекомендации по применению игровых приемов на уроках, а также советы по улучшению комммуникативных методоввлияния на детей и взрослых. Для руоводителей школ, учителей, практических психологов, классных руководителей.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ганькина, Мария Володимирівна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)