Поисковый запрос: <.>K=діти з обмеженими можливостями<.> |
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 16 |
>1.
| Соціальна педагогіка: теорія та практика - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Тесленко В. Соціалізація дітей з обмеженими можливостями в умовах виконання регіональної програми соціально-педагогічної підтримки/В. Тесленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2007,N N 2.-С.22 - 29
|
>3.
| Соціальна політика, соціальна робота й охорона здоров'я: як Україні досягти європейського рівня якості послуг?/за ред. Тетяни Семигіної. - 2007
|
>4.
| Meece J. L. Child and Adolescent Development for Educators/Judith L. Meece. - 1997
|
>5.
| Коррекционное обучение как основа личностного развития аномальных дошкольников/Л. П. Носкова [и др.] ; под ред. Н. П. Носковой. - 1989
|
>6.
| Oryshkewych, Ostap E. Education. - 1982
|
>7.
| Brisbane H. E. The developing child/Holly E. Brisbane. - 1994
|
>8.
| Любавина Н. В. Инклюзивное и интегрированное обучение детей с ограниченными возможностями: проблемы и условия эффективности/Н. В. Любавина // Социологические исследования. -М.:Наука, 2013,N N 9.-С.64-69
|
>9.
| Казачінер О. С. Інклюзивний підхід до навчання іноземної мови/О. С. Казачінер. - 2016
|
>10.
| Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки/З. М. Шевців. - 2016
|
>11.
| Казачінер О. С. Навчання учнів з особливими потребами/О. С. Казачінер. - 2017
|
>12.
| Казачінер О. С. Інклюзивна освіта в англомовних країнах/О. С. Казачінер. - 2018
|
>13.
| Казачінер О. С. Інноваційні педагогічні технології навчання дітей з особливостями розвитку/О. С. Казачінер. - 2018
|
>14.
| Грубізна І. Ф. English as a foreign language for children with special educational needs (sens)/І. Ф. Грубізна // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2018,N N 34/36.-С.17-20
|
>15.
| Мур-Маллінос Д. Я все зможу/Дженніфер Мур-Маллінос ; іл. Марти Фабрега. - 2018
|
>16.
| Казачінер О. С. Інформаційно-освітній простір для навчання дітей з особливими потребами/О. С. Казачінер, Ю. О. Вірич. - 2018
|
|