Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=збут<.>
Общее количество найденных документов : 54
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-54 
1.


    Семенченко, Н. В.
    Методика розрахунку надійності збутових мереж [Текстььь] / Н. В. Семенченко // Економіка та держава : Міжнародний науково- практичний журнал. - 2007. - N 10. - С. 29-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економічна наука
   
фывфывфыв:
збут в пивобезалкогольній галузі -- лінейний критерій надійності

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

2.


    Білик, Руслан.
    Стратегія розвитку органічного молочного ринку в Україні [] / Р. Білик // Тваринництво сьогодні = Животноводство сегодня : науч.-практ. журнал. - 2017. - N 6. - С. 28-31 : фот.
Рубрики: Тваринництво--Молочне виробництво
фывфывфыв:
органічна молочна продукція -- органічне молоко -- переробка молока -- сертифікація молочної продукції -- збут молочної продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

3.
658.8(477)(043.3)
Л84


    Лукан, Олександра Михайлівна.
    Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності [] : автореф. дис. / Лукан Олександра Михайлівна ; [наук. керівник М. М. Василюк] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2017. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 16-17. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- витрати -- збут -- облік -- аналіз -- маркетингові витрати
Аннотация: Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію, нормативно-правове забезпечення.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Василюк, Марія Михайлівна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний технологічний університет
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

4.


    Власов, Д. Ю.
    Напрямки збутового співробітництва підприємства в умовах міжнародної конкуренції [] / Д. Ю. Власов // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - N 11. - С. 14-16. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міжнародна торгівля--Конкуренція
фывфывфыв:
кооперація -- кооперация -- консорціум -- консорциум -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- збут -- сбыт

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

5.


    Михайлова, Любов Іванівна.
    Механізми управління маркетингом та збутом продукції сільськогосподарських підприємств на ринку зерна [] / Л. І. Михайлова, М. О. Лишенко, Т. В. Устік // Економіка АПК. - 2018. - N 10. - С. 40-49 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Маркетинг
   Зерно (харч.)--Ринок (екон.)

фывфывфыв:
збут зерна -- ціни на зерно -- механізми управління маркетингом

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Лишенко, Маргарита Олександрівна; Устік, Тетяна Володимирівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

6.


    Горобчук, Анна.
    Тонкощі ведення трюфельної справи в Україні [] / А. Горобчук // Агробізнес сьогодні. - 2018. - N 6. - С. 22-23 : фот.
Рубрики: Гриби
фывфывфыв:
вирощування трюфелів -- збір трюфелів -- збут трюфелів

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

7.


    Полегенька, М. А.
    Формування логістичної системи підприємств птахівництва [] / М. А. Полегенька // Економіка та держава. - 2017. - N 10. - С. 95-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Птахівництво--Підприємства--Україна
   Логістика (екон.)--Україна

фывфывфыв:
логістичні потоки -- збут -- виробництво

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

8.


    Ільченко, Т. В.
    До питання маркетингового забезпечення планування збуту продукції підприємства [] / Т. В. Ільченко // Економіка та держава. - 2016. - N 4. - С. 57-60. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Промисловий маркетинг--Планування
   Підприємства--Збут продукції


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

9.


    Харенко, А. О.
    Збут продукції рослинництва сільськогосподарськими підприємствами [] / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Т. І. Бортник // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 8. - С. 213-225. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Торгівля--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бурляй, О. Л.; Бортник, Т. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

10.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Аннотация: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

11.


    Харенко, А. О.
    Збут продукції тваринництва сільськогосподарськими підприємствами [] / А. О. Харенко, М. А. Коротєєв, Т. І. Бортник // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 10. - С. 185-197. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Україна
   Тваринництво--Продукція--Україна

   Торгівля--Україна

фывфывфыв:
сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- збут -- сбыт -- канали реалізації -- каналы реализации -- біржова торгівля -- биржевая торговля

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Коротєєв, М. А.; Бортник, Т. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

12.
339.138
М27


   
    Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Маркетинг--Збірники
   
фывфывфыв:
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика
Аннотация: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кредисов, А. И. \сост.\
Экземпляры всего: 6
ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Найти похожие

13.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
УДК
ББК 65.050.24(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама
Аннотация: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\
Экземпляры всего: 2
АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: АБ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

14.


    Джурик, Х. Б.
    Фомування раціональної організаційно-економічної структури управління ОТГ [] / Х. Б. Джурик // Економіка та держава. - 2019. - N 8. - С. 82-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Територіальні спільності--Управління--Україна
фывфывфыв:
громади -- фінанси -- збут -- виробництво

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

15.
339.138:334.716](075.8)
М27


   
    Маркетинг промислового підприємства [] : навч. посіб. / [А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; М-во освіти і науки України, Нац. техніч. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2019. - 500, [4] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 435.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
розвиток промислового маркетингу -- стратегії промислового маркетингу -- ринок промислових товарів -- маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- конкуренція промислових товарів -- сегментування ринку -- попит товарів -- потреби у промисловій продукції -- закупівля промислових товарів -- товарна політика -- цінова політика -- управління розподілом -- збут готової продукції -- регулювання збутових запасів -- маркетингові комунікації -- виставкова діяльність -- реклама продукції -- ефективність маркетингової діяльності
Аннотация: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

16.


    Мармуль, Л. О.
    Проблеми та перспективи розвитку споживчої кооперації на селі [] / Л. О. Мармуль // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 12. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Споживча кооперація--Розвиток--Україна
фывфывфыв:
індивідуальні господарі -- продукція -- збут

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

17.
34.63-081
Д76


    Дружинский, Исаак Абрамович.
    Концепция конкурентоспособных станков [] / И. А. Дружинский. - Ленинград : Машиностроение, 1990. - 247 с. : рис., табл. - Прил.: с. 293242. - Лит.: с. 243-245. - ISBN 5-21700913-6 : 1.30 р.
ББК 34.63-081
Рубрики: Металорізальні верстати--Обладнання--Експлуатація--Практичні посібники
   Конкуренція--Економічний потенціал--Практичні посібники

   
фывфывфыв:
металлорежущие станки -- конкуренция -- экономический потенциал -- сбыт металлорежущих станков -- збут металорізальних верстатів -- компоновка станков -- компоновка верстатів -- несущие конструкции -- несучі конструкції -- приводы -- приводи -- перемещения узлов -- переміщення вузлів -- управление процессами работы станка -- управління процесами роботи верстата -- технологичность конструкций -- технологічність конструкцій -- экономика проектирования -- економіка проектування -- эффективность конструкций станка -- ефективність конструкцій верстата -- научная творчество -- наукова творчість -- воспитание конструктора -- виховання конструктора
Аннотация: Создание конкурентоспособных станков, обладающих высоким техническим потенциалом: методы обработки, изложены задачи решаемые станком.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

18.
658(075.8)
Г85


    Гринев, Вадим Федорович.
    Товарно-инновационная политика предприятия [] : учеб. пособие / В. Ф. Гринев ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2004. - 160 с. : рис., табл. - Лит.: с. 155-156. - ISBN 966-608-302-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Підприємства--Інноваційна політика--Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
предприятия -- инновационная политика -- товарная политика -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные системы маркетинга инноваций -- міжнародні системи маркетингу інновацій -- управляющий по инновационному маркетингу -- управляючий з інноваційного маркетингу -- диверсификация новых товаров -- диверсифікація нових товарів -- разработка новых товаров -- розробка нових товарів -- качество продукции -- якість продукції -- "петля качества" -- "петля якості" -- риск выведения нового товара -- ризик виведення нового товару -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- дизайн товара -- упаковка нового товара -- пакування нового товару -- сбыт новых товаров -- збут нових товарів
Аннотация: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Межрегиональная академия управления персоналом
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

19.


    Федоренко, Олександр.
    Енергодар відкриває таємниці закритого грунту [] / О. Федоренко // Зерно : всеукр. журн. современного агропромышленника. - 2020. - N 2. - С. 108-116 : фот. цв.
Рубрики: Тепличне овочівництво--Ринок (екон.)
фывфывфыв:
технології тепличного господарства -- асортимент продукції -- гідропонікагеліотеплиця -- збут тепличної продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

20.


    Візіренко, С. В.
    Організація обліку процесу реалізації готової продукції [] / С. В. Візіренко, О. В. Агаркова // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 24. - С. 36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Продукція--Облік--Організація--Україна
фывфывфыв:
готова продукція -- реалізація -- збут -- витрати на збут -- дохід від реалізації -- виробнича собівартість

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Агаркова, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

21.


    Подмешальська, Ю. В.
    Облік витрат на збут [] / Ю. В. Подмешальська, В. А. Степаненко // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 24. - С. 31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгівля--Витрати--Фінансовий облік--Україна
фывфывфыв:
витрати на збут -- контроль -- класифікація витрат -- фінансова звітність

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Степаненко, В. А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

22.
339.138:303.4
М27


   
    Маркетингові дослідження [] : підручник / Н. С. Косар [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехники, 2018. - 457, [3] с. : рис., табл. - (Світ маркетингу і логістики ; вип. 13). - Літ.: с. 418-424. - Дод.: с. 425-440. - Слов. термінів: с. 441-457. - ISBN 978-966-941-125-9 : 210.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформація -- первинна інформація -- анкета -- цифровий маркетинг -- соціальні мережі -- попит -- моделі поведінки споживачів -- збут
Аннотация: У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Косар, Наталія Степанівна; Мних, Ольга Богданівна; Крикавський, Євген Васильович; Леонова, Софія Володимирівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

23.
658:334](075.8)
М86


    Мочерний, Степан Васильович.
    Основи підприємницької діяльності [] : навч. посіб. / С. В. Мочерний, О. А. Устенко, С. І. Чеботар ; [за ред. С. В. Мочерного]. - Київ : Академія, 2005. - 279, [1] с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-088-4 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
суспільне виробництво -- товарне виробництво -- організація підприємництва -- етика підприємництва -- мале підприємництво -- податки -- економічні ризики -- збут -- маркетинг -- організація бізнесу -- конкуренція -- ціноутворення -- фінанси -- банківські послуги -- цінні папери -- економічні ризики -- світова торгівля -- спільні підприємства
Аннотация: Сутність та принципи підприємницької діяльності, основні риси підприємця та комплексний аналіз політики підприємства, механізми організації власної справи тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Устенко, Олександр Андрійович; Чеботар, Сергій Іванович; Мочерний, Степан Васильович \ред.\
Экземпляры всего: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)
Найти похожие

24.


    Кобернюк, С. О.
    Розвиток аграрного маркетингу в Україні [] / С. О. Кобернюк // Економіка та держава. - 2019. - N 5. - С. 45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Маркетинг--Україна
фывфывфыв:
агромаркетинг -- аграрний сектор -- сільськогосподарська продукція -- збут продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

25.


    Корженко, І. С.
    Збутова діяльність підприємства-імпортера [] / І. С. Корженко // Економіка та держава. - 2018. - N 11. - С. 111-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Зовнішньоекономічна діяльність--Україна
фывфывфыв:
збут -- цілі процесу збуту

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

26.


    Гура, А. М.
    Організаційні засади формування партнерських взаємовідносин при збуті сільськогосподарської продукції [] / А. М. Гура // Економіка та держава. - 2014. - N 1. - С. 40-42. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Збут--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

27.
333.138(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. - Л. : Львівська політехніка, 2009. - 232 с. : рис., табл. - Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231. - ISBN 978-966-553-753-3 : 93.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
каналы распредиления -- канали розподілу -- непрямі канали розподілу -- непрямые каналы распредиления -- прямі канали розподілу -- прямые каналы распредиления -- зворотні канали розподілу -- обратные каналы распредиления -- горизонтальна маркетингова система -- горинтольная маркетинговая система -- збут -- сбыт -- гуртові посередники -- оптовые посредники -- роздрібні посередниким -- розничные посредники -- роздрібні магазини -- розничные магазины -- позамагазинна роздрібна торгівля -- внемагазинная розничная торговля -- мерчандайзинг -- довжина каналів розподілу -- долгота каналов распредиления -- ширина каналів розподілу -- широта каналов распредиления -- міжнародні канали розподілу -- международные каналы распредиления -- конкуренція -- конкуренция -- логістика розподілу -- логистика распредиления -- дистрибуція -- дистрибуция -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- телефонний маркетинг -- телефонный маркетинг -- продаж за каталогом -- продажа по каталогам -- електронна торгівля -- электронная торговля -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг
Аннотация: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Косар, Н. С.; Чубала, А.
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

28.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Аннотация: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

29.
339.138
А37


    Alessandra, Tony.
    Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Barrera, Rick
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

30.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2011. - 363, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
розвиток промислового маркетинку -- стратегії промислового маркетингу -- ринки промислових товарів -- планування маркетингової діяльності -- конкурентні стратегії -- кон'юнктура ринку -- сегментування ринку -- закупівля товарів -- товарна продукція -- асортимент продукції -- цінова політика -- збут готової продукції -- управління збутом -- матеріальні запаси -- маркетингові комунікації
Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Петрівна
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

 1-30    31-54 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)