Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=збут<.>
Общее количество найденных документов : 54
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-54 
1.
339.138
А37


    Alessandra, Tony.
    Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Barrera, Rick
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.
Шифр: iptd/2018/24
   Журнал

Інвестиціі: практика та досвід [Текстььь]. - К. : ДКС Центр, 2007 - . - Выходит дважды в месяц
2018г. N 24
Содержание:
Мельник, І. М. Система інституційного забезпечення соціально-економічної модернізації сфери товарного обігу / І. М. Мельник. - С.5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Марчук, Ю. М. Фінансово-економічний механізм природокористування: сутність, складові та перспективи удосконалення / Ю. М. Марчук. - С.13-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Ступень, Р. М. Фінансово-економічний інструментарій капіталізації земельних ресурсів в сільському господарстві / Р. М. Ступень. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, В. П. Порівняння облікових моделей податку на прибуток та податку на вилучений капітал: залишити чи змінити? / В. П. Онищенко. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Подмешальська, Ю. В. Облік витрат на збут / Ю. В. Подмешальська, В. А. Степаненко. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Візіренко, С. В. Організація обліку процесу реалізації готової продукції / С. В. Візіренко, О. В. Агаркова. - С.36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Жовнірчик, Я. Ф. Демократизація механізмів управління регіональним розвитком в Україні / Я. Ф. Жовнірчик. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазонець, І. Л. Вдосконалення системи управління охороною здоров'я в Рівненській області на основі впровадження проекту Світового банку / І. Л. Сазонець, І. Я. Зима. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Шведун, В. О. Проблеми державного регулювання у сфері зеленої енергетики в Україні / В. О. Шведун. - С.54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімова, Л. М. Напрями удосконалення нормативно-правового забезпечення економічної безпеки держави / Л. М. Акімова. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Близнюк, А. С. Фінансове забезпечення розвитку вітчизняної рекреаційної сфери в умовах структурної модернізації економіки / А. С. Близнюк. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, О. О. Функціональні чинники системогенезу професійної діяльності державних службовців / О. О. Акімов. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Вавренюк, С. А. Вплив процесу євроінтеграції на підготовку молоді в системі вищої освіти України / С. А. Вавренюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Бовсунівська, І. В. Децентралізація в сфері культури: досвід ефективної реформи європейських країн для України / І. В. Бовсунівська, О. О. Бутник. - С.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Борис, О. П. Розвиток системи державного управління у сфері цивільного захисту в період новітньої історії України / О. П. Борис. - С.84-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Муц Луай Файсал Вектор розвитку міграційної політики в Європейському Союзі та його використання в Українських реаліях / Муц Луай Файсал. - С.90-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Орел, М. Г. Аксіологічний аспект концепту "стійкість держави" у контексті функцій публічного управління у сфері безпеки та в історії наукової думки / М. Г. Орел. - С.95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Анисенко, О. В. Світовий досвід консолідації земельних паїв / О. В. Анисенко, Т. І. Склярук. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Василенко, О. В. Глобалізація, академічна мобільність та інтернаціоналізація вищої освіти / О. В. Василенко. - С.106-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Дейдей, Д. М. Еволюція виборчого законодавства як снови формування представницької влади на місцевому рівні / Д. М. Дейдей. - С.110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Шатірішвілі, Д. А. Програмно-цільовий підхід при прийнятті управлінських рішень (на прикладі функціонування міського наземного електротранспорту) / Д. А. Шатірішвілі. - С.115-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишин, З. Я. Електронне урядування як інструмент модернізації державного управління / З. Я. Павлишин. - С.119-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Хлєбников, А. А. Нормативно-правове регулювання надання публічних послуг в Україні / А. А. Хлєбников. - С.125-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Яремчук, О. В. Генезис сімейної медицини та перспективи його розвитку на теренах України / О. В. Яремчук. - С.130-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Дяченко, С. А. Історичні та соціально-економічні основи розвитку місцевих фінансів / С. А. Дяченко. - С.135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
338.43(075.8)
О-76


    Островський, П. І.
    Аграрний маркетинг [] / П. І. Островський ; М-во освіти і науки України, Одес. держ. екон. ун-т. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. - Літ.: с. 220-221. - ISBN 966-364-202-5 : 24.50 грн
УДК
ББК 65.32-2я73
Рубрики: Агропромислові комплекси--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
сільськогосподарський ринок -- продуктова політика -- ціноутворення -- збут -- просування товару -- планування агромаркетингу
Аннотация: Маркетингова діяльність підприємств АПК, пов'язаних з виробництвом, зберіганням, переробленням та реалізацією продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

4.
Шифр: apek/2015/8
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текстььь] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2015г. N 8
Содержание:
Гриценко, Л. Л. Систематизація наукових поглядів на взаємодію держави та бізнесу в інвестиційній сфері / Л. Л. Гриценко. - С.8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Князь, С. В. Обгрунтування необхідності створення трансферної системи промислових підприємств / С. В. Князь, В. В. Косовська. - С.16-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Медяник, Н. В. Национально-глобальные императивы устойчивого развития общества / Н. В. Медяник, И. С. Штапова. - С.24-35. - Библиогр. в конце ст.
Момот, Т. В. Стейкхолдер - орієнтований підхід до забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємств: теоретико-методичні засади впровадження / Т. В. Момот, І. О. ФілатоваО. О. Конопліна. - С.36-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Никифоров, А. Є. Ризики інноваційно-інвестиційної діяльності та їх роль у розвитку економіки / А. Є. Никифоров. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубів, В. М. Управлінська модель забезпечення розвитку сільськогосподарських підприємств шляхом впровадження диверсифікаційних процесів / В. М. Якубів, Н. І. ГорогоцькаР. Д. Якубів. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Галушка, О. М. Еволюція використання інструменту конкурентної девальвації лідерами світового господарства / О. М. Галушка. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабець, І. Г. Внутрішні чинники зовнішньоекономічної безпеки України в умовах Євроінтеграції / І. Г. Бабець. - С.91-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Забуранна, Л. В. Фактори впливу на процес формування стратегії економічного розвитку АПК / Л. В. Забуранна, Н. В. Попрозман. - С.111-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Братковська, К. О. Мінімізація витрат на енергоресурси підприємств водопостачання та водовідведення на мікроекономічному рівні / К. О. Братковська. - С.133-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Бреус, С. В. Проблеми та перспективи забезпечення економічної безпеки вітчизняних вищих навчальних закладів / С. В. Бреус. - С.144-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончар, В. Г. Фінансово-економічна безпека підприємств України - запорука фінансової безпеки держави / В. Г. Гончар. - С.150-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Євчук, Л. А. Роль управління грошовими потоками в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства / Л. А. Євчук. - С.159-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісун, Я. В. Формування системи управління стратегічною гнучкістю підприємств / Я. В. Лісун, Н. В. Хлістунова. - С.170-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Мостенська, Т. Л. Ризик-менеджмент як чинник забезпечення економічної безпеки підприємств / Т. Л. Мостенська, Ю. В. БіланТ. Г. Мостенська. - С.193-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Ущеренко, С. В. Ефективність управління капіталом національних металургійних підприємств / С. В. Ущеренко, Н. В. Шевчук. - С.204-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Харенко, А. О. Збут продукції рослинництва сільськогосподарськими підприємствами / А. О. Харенко, О. Л. БурляйТ. І. Бортник. - С.213-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищенко, В. Ф. Управління використанням експортно-імпортного потенціалу регіону в системі забезпечення еколого-економічної безпеки / В. Ф. Грищенко, О. Ю. ДревальІ. В. Грищенко. - С.226-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Слава, С. С. Двокритеріальне просторове кластерування пріоритетних видів економічної діяльності в регіоні / С. С. Слава. - С.257-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Криворучко, М. Ю Дослідження міжрегіональної конвергенції в рівні життя населення України / М. Ю Криворучко. - С.302-307. - Бібліогр. в кінці ст.
Аймурзина, Б. Т. Направления активизации фондового рынка в финансовом обеспечении экономики Казахстана / Б. Т. Аймурзина, Р. К. БерстембаеваЛ. З. Бейсенова. - С.327-336. - Библиогр. в конце ст.
Вахновська, Н. А. Сучасні податкові інновації як пріоритетна складова фінансового інжинірингу бізнес-процесів в Україні / Н. А. Вахновська, Л. І. ІщукВ. Г. Поліщук. - С.337-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Жолаева, М. А. Концептуальные подходы к организации системы управленческого контроля в страховых компаниях / М. А. Жолаева. - С.349-359. - Библиогр. в конце ст.
Камінська, Т. Г. Методологія бухгалтерського обліку та контролю як їх гноселогічний базис / Т. Г. Камінська. - С.360-371. - Бібліогр. в кінці ст.
Шатілова, О. В. Сучасний стан та тенденції розвитку українського ринку корпоративного контролю / О. В. Шатілова. - С.389-394. - Бібліогр. в кінці ст.
Безугла, Ю. Є. Сценарії розвитку економічної діяльності підприємств / Ю. Є. Безугла. - С.402-408. - Бібліогр. в кінці ст.
Захаркін, О. О. Оцінювання впливу рівня інноваційної активності підприємств на їх фінансово-економічні результати / О. О. Захаркін, М. В. КостельЛ. С. Захаркіна. - С.427-441. - Бібліогр. в кінці ст.
Полозова, Т. В. Формування ознакового простору діагностики інноваційно-інвестиційної спроможності підприємства / Т. В. Полозова. - С.450-460. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: apek/2016/10
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текстььь] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2016г. N 10
Содержание:
Лютак, О. М. Тенденції сучасної транснаціоналізації туристичної індустрії в умовах глобалізації / О. М. Лютак. - С.8-16. - Л-ра в кінці ст.
Сарыева, Л. С. Укрепление двустороннего сотрудничества Казахстана и Узбекистана как фактор обеспечения стабильносты и развития Центральноазиатского региона / Л. С. Сарыева. - С.17-22. - Лит. в конце ст.
Черленяк, І. І. Економічна динаміка країн Карпатського регіону у фокусі індексів конкурентоспроможності та інноваційності / І. І. Черленяк, О. А. Курей. - С.33-46. - Л-ра в кінці ст.
Ганущак-Єфіменко, Л. М. Особливості розвитку підприємництва в IT-сфері України / Л. М. Ганущак-Єфіменко. - С.55-67. - Л-ра в кінці ст.
Кайгородцев, А. А. Механизм агропромышленной интеграции в молочном подкомплексе / А. А. Кайгородцев, Ж. Б. КинашеваА. А. Сактаева. - С.79-87. - Лит. в конце ст.
Князєва, О. А. Стратегічні напрямки розвитку поштового зв'язку України / О. А. Князєва. - С.89-97. - Л-ра в кінці ст.
Штулер, І. Ю. Оцінювання ефективності прогнозованого розвитку національної економіки за умов гомеостазису / І. Ю. Штулер. - С.131-137. - Л-ра в кінці ст.
Іванов, Ю. Б. Раціоналізація організаційних процедур надання адміністративних послуг суб'єктам малого підприємництва / Ю. Б. Іванов, Ю. М. МалишкоА. О. Сєніна. - С.138-148. - Л-ра в кінці ст.
Клокар, О. О. Формування контролінгової служби та її ефективне впровадження на підприємствах аграрного сектору / О. О. Клокар. - С.159-166. - Л-ра в кінці ст.
Романова, И. М. Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации / И. М. Романова, Е. В. Носкова. - С.173-184. - Лит. в конце ст.
Харенко, А. О. Збут продукції тваринництва сільськогосподарськими підприємствами / А. О. Харенко, М. А. КоротєєвТ. І. Бортник. - С.185-197. - Л-ра в кінці ст.
Дубодєлова, А. В. Тенденції розвитку ресторанного господарства Львівщини / А. В. Дубодєлова, І. Я. Кулиняк. - С.198-208. - Л-ра в кінці ст.
Малолетко, А. Н. Экономическая безопасность личности: обратная ипотека / А. Н. Малолетко, Н. Е. Малолетко. - С.242-250. - Лит. в конце ст.
Савина, Т. Н. Достойная оплата труда - ключевой критерий социально ответственного поведения бизнеса / Т. Н. Савина. - С.269-277. - Лит. в конце ст.
Волохова, І. С. Добровільне об'єднання територіальних громад як шлях збільшення ресурсної бази місцевих бюджетів / І. С. Волохова. - С.302-310. - Л-ра в кінці ст.
Косолапов, Г. В. Рынок ценных бумаг Казахстана: состояние и перспективы / Г. В. Косолапов. - С.321-334. - Лит. в конце ст.
Євдощак, В. І. Зарубіжний вплив на облікову модель України в умовах євроінтеграційних тенденцій / В. І. Євдощак. - С.371-379. - Л-ра в кінці ст.
Мальцева, А. А. Ранжирование российских университетских технопарковых структур с применением инструментария математической статистики / А. А. Мальцева, А. А. СеровИ. Н. Веселов. - С.380-388. - Лит. в конце ст.
Шведун, В. О. Використання статистичного моделювання для визначення перспективної кількості випадків недотримання законодавства про рекламу / В. О. Шведун, С. В. Хламов. - С.389-396. - Л-ра в кінці ст.
Козловский, В. Н. Анализ и прогнозирование качества автомобилей по результатам гарантийной эксплуатации / В. Н. Козловский, Н. В. АфиногентоваД. И. Панюков. - С.413-424. - Лит. в конце ст.
Койбічук, В. В. Порівняльний аналіз конкурентоспроможності банків на основі чітких та нечітких лінійних регресійних багатофакторних моделей / В. В. Койбічук. - С.425-433. - Л-ра в кінці ст.
Пальчевський, Б. О. Модель порівняльного аналізу ціноутворення горілчаної продукції з урахуванням вартості системи захисту від фальсіфікації / Б. О. Пальчевський, Л. Ю. Крестьянполь. - С.444-452. - Л-ра в кінці ст.
Сокиринська, І. Г. Оцінювання якості грошових потоків в системі їх фасетної класифікації / І. Г. Сокиринська. - С.453-462. - Л-ра в кінці ст.
Ткаченко, Н. Б. Електронні публічні закупівлі: досвід країн ЄС та впровадження його в Україні / Н. Б. Ткаченко. - С.471-477. - Л-ра в кінці ст.
Фарат, О. В. Система виявлення резервів підвищення конкурентоспроможності продукції промислових підприємств за рахунок інноваційних кластерів / О. В. Фарат, Н. Т. Гринів. - С.478-488. - Л-ра в кінці ст.
Фасолько, Т. М. Реалізація моделі впливу державного боргу на обсяги національного виробництва / Т. М. Фасолько. - С.489-495. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.
657.26(075.8)
М33


    Матвіїв, М. Я.
    Бухгалтерський облік на малих підприємствах за різними формами [] : навч. посібник / М. Я. Матвіїв, П. Я. Хомин ; М-во освіти і науки України. - 2-ге вид., стереотип. - Київ : Центр навч. літератури, 2004. - 352 с. : табл. - Дод.: с. 288-347; - Літ.: с. 348. - ISBN 966-8568-27-3 : 26.50 грн, 26.40 грн
УДК
ББК 65.052.29я73
Рубрики: Бухгалтерський облік--Малі підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
облік основних засобів -- облік нематеріальних ативів -- облік амортизації -- облік виробничих запасів -- облік валових витрат -- облік витрат на збут -- облік коштів -- облік розрахунків із постачальниками -- облік розрахунків із підрядниками -- облік розрахунків за податками -- облік праці та її оплати -- облік капітальних інвестицій -- облік статутного капіталу -- облік позик банку -- синтетичний облік
Аннотация: Викладено особливості ведення бухгалтерського обліку діяльності і складання звітності малих підприємств промисловості, сільського господарства, будівництва, торгівлі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Хомин, П. Я.; Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

7.
658(075.8)
Ц14


    Цал-Цалко, Юзеф Сигізмундович.
    Витрати підприємства [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. С. Цал-Цалко. - К. : ЦУЛ, 2002. - 656 с. - Дод.: с. 374 -655. - ISBN 966-7038-89-1 : 32.00 грн, 20.00 грн
УДК
ББК 65.290я73
Рубрики: Промислові підприємства--Витрати--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
формування витрат -- витрати собівартості продукції -- загальновиробничі витрати підприємства -- адміністративні витрати -- витрати на збут -- операційні витрати -- створення запасів -- система оподаткування -- інформаційні ресурси -- планування витрат підприємства -- рахунки бухгалтерського обліку -- економічний аналіз формування підприємства -- аналіз витрат підприємства -- калькування собівартості продукції -- оцінка витрат підприємства -- аналіз витрат підприємства
Аннотация: Економічний механізм формування витрат, життєдіяльність підприємства в умовах ринку та конкуренції, поточні та стратегічні завдання господарської діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Найти похожие

8.


    Шендерівська, Л. П.
    Диверсифікація каналів збуту поліграфічних матеріалів як ринковий механізм [] / Л. П. Шендерівська // Актуальні проблеми економіки : наук. економ. журнал. - 2010. - N 2. - С. 61-66. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Поліграфія--Збут

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

9.


    Ільченко, Т. В.
    До питання маркетингового забезпечення планування збуту продукції підприємства [] / Т. В. Ільченко // Економіка та держава. - 2016. - N 4. - С. 57-60. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Промисловий маркетинг--Планування
   Підприємства--Збут продукції


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

10.
658(075.8)
С30


    Семернікова, Ірина Олександрівна.
    Економіка підприємства [] : навч. посібник / І. О. Семернікова, Н. В. Мєшкова-Кравченко . - Херсон : Олді-плюс, 2010. - 311, [1] с. : рис. - Л-ра: с. 302-306. - ISBN 966-7914-91-7 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства-- Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
основні фонди -- основные фонды -- виробнича потужність -- производственная мощность -- оборотні кошти -- оборотные средства -- інноваційні процеси -- инновационные процессы -- організація виробництва -- организация производства -- збут продукції -- сбыт продукции -- якість продукції -- качество продукции -- кадри підприємства -- кадры предприятия -- продуктивність праці -- производительность труда -- оплата праці -- оплата труда -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- прибуток -- прибыль -- ціноутворення -- ценообразования
Аннотация: Економічні основи функціонування різних типів підприємств в умовах ринку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мєшкова-Кравченко, Наталія Віталіївна
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.


    Федоренко, Олександр.
    Енергодар відкриває таємниці закритого грунту [] / О. Федоренко // Зерно : всеукр. журн. современного агропромышленника. - 2020. - N 2. - С. 108-116 : фот. цв.
Рубрики: Тепличне овочівництво--Ринок (екон.)
фывфывфыв:
технології тепличного господарства -- асортимент продукції -- гідропонікагеліотеплиця -- збут тепличної продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

12.


    Харенко, А. О.
    Збут продукції рослинництва сільськогосподарськими підприємствами [] / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Т. І. Бортник // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 8. - С. 213-225. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Торгівля--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бурляй, О. Л.; Бортник, Т. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

13.


    Харенко, А. О.
    Збут продукції тваринництва сільськогосподарськими підприємствами [] / А. О. Харенко, М. А. Коротєєв, Т. І. Бортник // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 10. - С. 185-197. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Україна
   Тваринництво--Продукція--Україна

   Торгівля--Україна

фывфывфыв:
сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- збут -- сбыт -- канали реалізації -- каналы реализации -- біржова торгівля -- биржевая торговля

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Коротєєв, М. А.; Бортник, Т. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

14.


    Корженко, І. С.
    Збутова діяльність підприємства-імпортера [] / І. С. Корженко // Економіка та держава. - 2018. - N 11. - С. 111-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Зовнішньоекономічна діяльність--Україна
фывфывфыв:
збут -- цілі процесу збуту

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

15.
34.63-081
Д76


    Дружинский, Исаак Абрамович.
    Концепция конкурентоспособных станков [] / И. А. Дружинский. - Ленинград : Машиностроение, 1990. - 247 с. : рис., табл. - Прил.: с. 293242. - Лит.: с. 243-245. - ISBN 5-21700913-6 : 1.30 р.
ББК 34.63-081
Рубрики: Металорізальні верстати--Обладнання--Експлуатація--Практичні посібники
   Конкуренція--Економічний потенціал--Практичні посібники

   
фывфывфыв:
металлорежущие станки -- конкуренция -- экономический потенциал -- сбыт металлорежущих станков -- збут металорізальних верстатів -- компоновка станков -- компоновка верстатів -- несущие конструкции -- несучі конструкції -- приводы -- приводи -- перемещения узлов -- переміщення вузлів -- управление процессами работы станка -- управління процесами роботи верстата -- технологичность конструкций -- технологічність конструкцій -- экономика проектирования -- економіка проектування -- эффективность конструкций станка -- ефективність конструкцій верстата -- научная творчество -- наукова творчість -- воспитание конструктора -- виховання конструктора
Аннотация: Создание конкурентоспособных станков, обладающих высоким техническим потенциалом: методы обработки, изложены задачи решаемые станком.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

16.
334(47+57)
Ч-32


    Чаянов, Александр Васильевич.
    Краткий курс кооперации [] / А. Чаянов ; [отв. за вып. В. Т. Кабанов, И. П. Бежанова ; послесл. А. Вулис]. - Репр. воспроизведение изд.4-е изд. - М. : Кн. палата, 1989. - 77, [3] с. - ISBN 5-7000-0218-3 : 3.00 р.
УДК
ББК 65.9(2)08
Рубрики: Кооперативи--Історія--СРСР, поч. 20 ст.--Наукові видання
фывфывфыв:
кооперация -- кооперативний рух -- кооперативное движение -- сільське споживче товариство -- сельское потребительское общество -- сільськогосподарське товариство -- сельскохозяйственное товарищество -- кредитне товариство -- кредитное товарищество -- кооперативний збут продуктів -- кооперативный сбыт продуктов -- різновиди кооперативів -- разновидности кооперативов
Аннотация: Труд русского ученого А. В. Чаянова посвящен процессам кооперации в сельском хозяйстве, подытоживает в популярной форме многое, сделанное ранее, и предвосхищает другое, чему еще предстоит появиться.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кабанов, В. Т. \отв. исполн.\; Бежанова, И. П. \отв. исполн.\; Вулис, А. \авт. послесл.\; Чаянов, Олександр Васильович (економіст-аграрник ; 1888 - 1937) \про нього\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

17.
339.138
М27


   
    Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Маркетинг--Збірники
   
фывфывфыв:
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика
Аннотация: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кредисов, А. И. \сост.\
Экземпляры всего: 6
ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Найти похожие

18.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Аннотация: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

19.
658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Аннотация: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

20.
339.138:334.716](075.8)
М27


   
    Маркетинг промислового підприємства [] : навч. посіб. / [А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; М-во освіти і науки України, Нац. техніч. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2019. - 500, [4] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 435.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
розвиток промислового маркетингу -- стратегії промислового маркетингу -- ринок промислових товарів -- маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- конкуренція промислових товарів -- сегментування ринку -- попит товарів -- потреби у промисловій продукції -- закупівля промислових товарів -- товарна політика -- цінова політика -- управління розподілом -- збут готової продукції -- регулювання збутових запасів -- маркетингові комунікації -- виставкова діяльність -- реклама продукції -- ефективність маркетингової діяльності
Аннотация: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

21.
658
М26


    Маркова, Вера Дмитриевна.
    Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання
фывфывфыв:
классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія
Аннотация: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

22.
658.8
М14


    Майдебура, Елена Владимировна.
    Маркетинг услуг [] / Е. В. Майдебура. - К. : ВИРА-Р, 2001. - 574 с. : ил., табл. - Лит.: с. 561-571. - ISBN 966-7807-08-8 : 50.40 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Наукові видання
фывфывфыв:
сфера послуг -- сфера услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- діяльність фірми -- деятельность фирмы -- збут товарів -- сбыт товаров -- нематеріальні послуги -- нематериальные улуги -- система просування послуг -- система продвижения услуг -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- стратегічне управління організацією -- стратегическое управление организацией -- аналіз внутрішнього середовища -- анализ внутренней среды -- цілі організації -- цели организации -- стратегії фірми -- стратегии фирмы -- стратегя продукту -- стратегия продукта -- психологія реклами -- психология рекламы -- консультування -- консультирование -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Аннотация: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

23.
339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Аннотация: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

24.
339.138:303.4
М27


   
    Маркетингові дослідження [] : підручник / Н. С. Косар [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехники, 2018. - 457, [3] с. : рис., табл. - (Світ маркетингу і логістики ; вип. 13). - Літ.: с. 418-424. - Дод.: с. 425-440. - Слов. термінів: с. 441-457. - ISBN 978-966-941-125-9 : 210.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформація -- первинна інформація -- анкета -- цифровий маркетинг -- соціальні мережі -- попит -- моделі поведінки споживачів -- збут
Аннотация: У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Косар, Наталія Степанівна; Мних, Ольга Богданівна; Крикавський, Євген Васильович; Леонова, Софія Володимирівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

25.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Аннотация: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

26.
333.138(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. - Л. : Львівська політехніка, 2009. - 232 с. : рис., табл. - Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231. - ISBN 978-966-553-753-3 : 93.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
каналы распредиления -- канали розподілу -- непрямі канали розподілу -- непрямые каналы распредиления -- прямі канали розподілу -- прямые каналы распредиления -- зворотні канали розподілу -- обратные каналы распредиления -- горизонтальна маркетингова система -- горинтольная маркетинговая система -- збут -- сбыт -- гуртові посередники -- оптовые посредники -- роздрібні посередниким -- розничные посредники -- роздрібні магазини -- розничные магазины -- позамагазинна роздрібна торгівля -- внемагазинная розничная торговля -- мерчандайзинг -- довжина каналів розподілу -- долгота каналов распредиления -- ширина каналів розподілу -- широта каналов распредиления -- міжнародні канали розподілу -- международные каналы распредиления -- конкуренція -- конкуренция -- логістика розподілу -- логистика распредиления -- дистрибуція -- дистрибуция -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- телефонний маркетинг -- телефонный маркетинг -- продаж за каталогом -- продажа по каталогам -- електронна торгівля -- электронная торговля -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг
Аннотация: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Косар, Н. С.; Чубала, А.
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

27.


    Семенченко, Н. В.
    Методика розрахунку надійності збутових мереж [Текстььь] / Н. В. Семенченко // Економіка та держава : Міжнародний науково- практичний журнал. - 2007. - N 10. - С. 29-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економічна наука
   
фывфывфыв:
збут в пивобезалкогольній галузі -- лінейний критерій надійності

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

28.


    Михайлова, Любов Іванівна.
    Механізми управління маркетингом та збутом продукції сільськогосподарських підприємств на ринку зерна [] / Л. І. Михайлова, М. О. Лишенко, Т. В. Устік // Економіка АПК. - 2018. - N 10. - С. 40-49 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Маркетинг
   Зерно (харч.)--Ринок (екон.)

фывфывфыв:
збут зерна -- ціни на зерно -- механізми управління маркетингом

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Лишенко, Маргарита Олександрівна; Устік, Тетяна Володимирівна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

29.


    Власов, Д. Ю.
    Напрямки збутового співробітництва підприємства в умовах міжнародної конкуренції [] / Д. Ю. Власов // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - N 11. - С. 14-16. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міжнародна торгівля--Конкуренція
фывфывфыв:
кооперація -- кооперация -- консорціум -- консорциум -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- збут -- сбыт

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

30.
658.8(477)(043.3)
Л84


    Лукан, Олександра Михайлівна.
    Облік і аналіз витрат маркетингової діяльності [] : автореф. дис. / Лукан Олександра Михайлівна ; [наук. керівник М. М. Василюк] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2017. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 16-17. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- витрати -- збут -- облік -- аналіз -- маркетингові витрати
Аннотация: Визначено поняття витрат на маркетингову діяльність, уточнено їх склад і класифікацію, нормативно-правове забезпечення.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Василюк, Марія Михайлівна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний технологічний університет
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

 1-30    31-54 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)