Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=збут готової продукції<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/О-75
Автор(ы) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук, Володимир Петрович, Коваленко, Лілія Петрівна
Заглавие : Промисловий маркетинг : підручник
Выходные данные : Київ: Центр учбов. л-ри, 2011
Колич.характеристики :363, [1] с.: рис., табл.
Примечания : Літ.: с. 359-361
ISBN, Цена 978-966-364-842-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Промисловий маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138:334.716](/М27-566069
Автор(ы) : Яковлєв, Анатолій Іванович, Ларка, Микола Іванович, Сударкіна, Світлана Петрівна, Кобєлєв, Валерій Миколайович
Заглавие : Маркетинг промислового підприємства : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Кондор, 2019
Колич.характеристики :500, [4] с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Цена 978-617-7729-58-6: 435.00 грн
УДК : 339.138:334.716](075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Промислові підприємства
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток промислового маркетингу--стратегії промислового маркетингу--ринок промислових товарів--маркетингова діяльність--маркетингові дослідження--конкуренція промислових товарів--сегментування ринку--попит товарів--потреби у промисловій продукції--закупівля промислових товарів--товарна політика--цінова політика--управління розподілом--збут готової продукції--регулювання збутових запасів--маркетингові комунікації--виставкова діяльність--реклама продукції--ефективність маркетингової діяльності
Аннотация: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)