Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=инфраструктура товарного рынка<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/І-49
Автор(ы) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : підручник
Выходные данные : Суми: Унів. книга, 2005
Колич.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Цена 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М26
Заглавие : Маркетинг: бакалаврський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : Суми: Унів. кн., 2009
Колич.характеристики :1134 с.: табл., граф.
Примечания : Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-680-477-1: 150.00, 168.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Аннотация: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.101.52(075.8)/С78
Автор(ы) : Гаркуша Н. М., Бігдан І. А., Прокопова О. В., Сидорова Т. О.
Заглавие : Статистика ринку товарів та послуг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2011
Колич.характеристики :341 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 338-341. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-346-643-9: 72.00 грн
УДК : 330.101.52(075.8)
ББК : 65.051я73
Предметные рубрики: Економічна статистика-- Ринок
Географич. рубрики:
Аннотация: Досвід та методології статистичного аналізу товарного ринку.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)