Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=качество обслуживания<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 004.7(075)/О-54
Автор(ы) : Олифер, Виктор Григорьевич, Олифер Н. О.
Заглавие : Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы : учеб. пособие . -4-е изд.
Выходные данные : СПб.: Питер, 2010
Колич.характеристики :944 с.: рис.
Серия: Учебники дла вузов
Примечания : Библиогр.: с.905-943
ISBN, Цена 978-5-49807-389-7: 125.00 грн
УДК : 004.7(075)
ББК : 32.973.2-018я73
Предметные рубрики: Комп'ютерні мережі
Географич. рубрики:
Аннотация: Принципы построения компьютерных сетей, особенности локальных и глобальных сетей.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.45(075.8)/С22
Автор(ы) : Сахно, Євгеній Юрійович, Дорош, Марія Сергіївна, Ребенок, Аліна Володимирівна
Заглавие : Менеджмент сервісу: теорія та практика : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Колич.характеристики :328 с.: табл.
Примечания : Термінол. слов.: с. 290-298. - Предм. покажч.: с. 299-302. - Л-ра: с. 303-305. - Дод.: с. 306-327
ISBN, Цена 978-966-364-948-1: 54.00 грн
УДК : 338.45(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)301-2я73
Предметные рубрики: Послуги-- Менеджмент
Географич. рубрики:
Аннотация: Надання споживачам матеріальних и нематеріальних послуг.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.46(075.8)/Л84
Автор(ы) : Лук'янов, Володимир, Мунін, Георгій
Заглавие : Організація готельно-ресторанного обслуговування : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Выходные данные : К.: Кондор, 2012
Колич.характеристики :344, [1] с
Коллективы : Інститут економіки та управління
Примечания : Л-ра: с. 341-344
ISBN, Цена 978-966-2781-05-2: 95.00 грн
УДК : 338.46(075.8)
ББК : 65.432я73
Предметные рубрики: Готельне господарство-- Готельний бізнес
Географич. рубрики:
Аннотация: Організація обслуговування в готелях та ресторанах, які базуються на теоретичних и практичних засадах організації обслуговування гостей.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 642.5(075.8)/М21
Автор(ы) : Мальська М. П., Гаталяк О. М., Ганич Н. М.
Заглавие : Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) : підручник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Колич.характеристики :303, [1] с.: табл.
Коллективы : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примечания : Л-ра: с. 239-244. - Дод.: с. 244-303
ISBN, Цена 978-617-673-162-7: 63.00 грн
УДК : 642.5(075.8)
ББК : 65.424.1я73
Предметные рубрики: Ресторани-- Обслуговування
Ресторанно-готельний бізнес
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток ресторанного господарства--развитие ресторанного хозяйства--управління підприємствами--управление предприятиями--виробництво продукції ресторанного господарства--производство продукции ресторанного хозяйства--структура виробництва--структура производства--технологія процесів обслуговування--технология процессов обслуживания--організація обслуговування туристів--организация обслуживания туристов--якість обслуговування--качество обслуживания--якість послуг--качество услуг--якість ресторанної продукції--качество ресторанной продукции--стандартизація--стандартизация--сертифікація--сертификация
Аннотация: У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-прак-тичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Заглавие : Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2016. - N 7. - С. 194-200. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2016/7). - ISSN 19936788
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Послуги-- Сфери-- Маркетинг --Україна
Послуги-- Сфери-- Персонал --Україна
Обслуговування-- Процеси --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): послуга--услуга--процес обслуговування--процесс обслуживания--контактний персонал--контактный персонал--якість обслуговування--качество обслуживания
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)