Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=классификация товаров<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М27
Автор(ы) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Параллельн. заглавия :Marketing management
Выходные данные : К.: Хімджест, 2008
Колич.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примечания : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Цена 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.658(075.8)/М 27
Автор(ы) : Крикавський, Євген, Дейнега, Інна, Дейнега, Олександр, Патора, Роман
Заглавие : Маркетингова товарна політика : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] . -2-ге вид.
Выходные данные : Л.: Львівська політехніка, 2008
Колич.характеристики :273, [3] с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний Університет "Львівська політехніка"
Примечания : Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273
ISBN, Цена 978-966-553-722-9: 82.00 грн
УДК : 338.658(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Товарна політика
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 620.2(075)/Т 50
Автор(ы) : Плахетко Я. І., Кінаш І. П., Чорноус В. М., Боднарчук А. П.
Заглавие : Товарознавство (виробнича сфера) : навч. посібник
Выходные данные : Л.: Магнолія 2006, 2009
Колич.характеристики :396, [4] с.: табл., рис.
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Л-ра в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-2025-67-5: 84.00 грн
УДК : 620.2(075)
ББК : 30.609я73
Предметные рубрики: Товарознавство
Географич. рубрики:
Аннотация: Асортимент основних товарів виробничої сфери та їхнього призначення.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 620.2:339.543(075/Ч-93-152218
Автор(ы) : Чурсіна, Людмила Андріївна, Вербицький О. М., Калінський Є. О.
Заглавие : Товарознавство та експертиза в митній справі : навч. посібник
Выходные данные : Херсон: [б. в.], 2012
Колич.характеристики :306, [2] с.: табл., рис.
Примечания : Л-ра: с. 225-238. - Дод.: с. 239-306
ISBN, Цена 978-966-2660-23-4: 75.00, 90.00, грн
УДК : 620.2:339.543(075.8)
ББК : 30.609я73
Предметные рубрики: Товарознавча експертиза-- Митна справа
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): митна політика--таможенная политика--класифікація товарів--классификация товаров--митне регулювання--таможенное регулирование--митна експертиза--таможенная экспертиза--безпека товарів--безопасность товаров--визначення країни--определение страны--походження товарів--происхождение товара--митне оподаткування--таможенное налогообложение--митний контроль--таможенный контроль--оцінка упаковки--оценка упаковки--системи митного оформлення--системы таможенного оформления
Аннотация: Товарознавство та експертиза в митній справі, характеристика української митної системи.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 664:658.62(075.8)/Т 45
Автор(ы) : Титаренко, Людмила Дмитрівна
Заглавие : Теоретичні основи товарознавства : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2003
Колич.характеристики :227 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 222-224
ISBN, Цена 966-8253-88-4: 24.00, 21.00, грн
УДК : 664:658.62(075.8)
ББК : 30.609 + 65.421.51
Предметные рубрики: Харчові продукти-- Товарознавство
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): споживча цінність товарів--потребительские свойства товаров--хімічний склад харчових продуктів--химический состав пищевых продуктов--фізичні властивості товарів--физические свойства товаров--якість товарів--качество товаров--оцінка якості товарів--оценка качества товаров--асортимент товарів--ассортимент товаров--класифікація товарів--классификация товаров--кодування товарів--кодирование товаров--зберігання товарів--сбережение товаров--консервування продовольчих товарів--консервирование продовольственных товаров--товарна інформація--товарная информация
Аннотация: Подано основні положення товарознавства як науки про товари.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К21
Автор(ы) : Кардаш, Віктор Якович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : навч. посібник
Выходные данные : К.: КНЕУ, 1997
Колич.характеристики :156 с.: рис., табл.
Коллективы : Київський національний економічний університет
Примечания : Л-ра: с. 152
ISBN, Цена 966-574-105-5: 11.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): класифікація товарів--классификация товаров--класифікація послуг--классификация услуг--номенклатура продукції--номенклатура продукции--ціна товару--цена товара--методи ціноутворення--методы ценообразования--якість продукції--качество продукции--рейтинг товару--міжнародні критерії конкурентоспроможності товару--международные критерии конкурентоспособсти товара--імідж товару--имидж товара--ринок товарів--рынок товаров--ринок послуг--рынок услуг--сегментування ринку--сегментирование рынка--товарна політика підприємства--товарная политика предприятия--диверсифікація товарної політики--диверсификация товарной политики--управління продуктом--управление продуктом--життєвий цикл товару--жизненный цикл товара--зрілість товару--зрелость товара--планування нової продукції--планирование новой продукции--товарні марки--товарные марки--штрихове кодування--штриховое кодирование
Аннотация: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/І-49
Автор(ы) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : підручник
Выходные данные : Суми: Унів. книга, 2005
Колич.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Цена 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 620.2:339.543/Ч-93
Автор(ы) : Чурсіна, Людмила Андріївна, Вербицький, Олександр Миколайович, Калінський, Євген Олександрович
Заглавие : Товарознавство та експертиза в митній справі : навч. посібник
Выходные данные : Херсон: ОЛДІ -плюс; К.: Ліра-К, 2013
Колич.характеристики :202 с.: рис.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Херсонський національний технічний університет
Примечания : Л-ра: с. 187
ISBN, Цена 978-966-2393-69-9: 65.00 грн
ISBN, Цена 978-966-2609-43-1: Б.ц.
УДК : 620.2:339.543
ББК : 30.609я73
Предметные рубрики: Товарознавство-- Теорія
Митна справа-- Товарознавство --Україна
Митна справа-- Експертиза --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: У навчальному посібнику охарактеризовано головні аспекти товарознавства та експертизи в митній справі. Подано структуру та характеристику української митної системи, розкрито роль товарознавства в митній справі.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138:004.7](47/М93-484285
Автор(ы) : Мхитарян, Сергей Владимирович
Заглавие : Маркетинговая информационная система
Выходные данные : Москва: Эксмо, 2006
Колич.характеристики :332, [4] с.: рис., табл.
Коллективы : Институт менеджмента МЭСИ
Серия: Профессиональные издания для бизнеса
Примечания : Сл.: с. 325-330. - Лит.: с. 331-333
ISBN, Цена 5-699-15048-Х: 40.00 грн
УДК : 339.138:004.7](470)
ББК : 65.9(4РОС)291.3 + 32.973.202
Предметные рубрики: Маркетинг-- Інформаційні системи
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): интерактивный маркетинг--інтерактивний маркетинг--маркетинговый анализ--маркетинговий аналіз--прогнозирование товарооборота--прогнозування товарообігу--отрасли потребителей--галузі замовників--классификация товаров--класифікація товарів--эффективность рекламы--ефективність реклами
Аннотация: Управление маркетингом на предприятиях невозможно без оптимизации внешней и внутренней маркетинг7овой информации, без построения маркетинговой информационной системы.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)