Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)Бердичівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=коммуникации<.>
Общее количество найденных документов : 236
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Матвеева, Л. В.
    Культура и СМИ: размышления о феномене "разорванной коммуникации" [Текстььь] / Л. В. Матвеева // Вестник Московского университета. Сер. 7, Психология : науч. журн. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 2007. - N 1. - С. 119-132. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологія культури
   Психологія рекламування

   Психологія ЗМІ

   Засоби масової інформації

   Культура

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Избуцкая, Н. В.
    Тренинг профессиональной коммуникации социальных педагогов и социальных работников [Текстььь] / Н. В. Избуцкая // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 3. - 51-55. - (Дальше будет)
Рубрики: Тренінг--психологічний
   Комунікація--професійна

   Педагог--соціальний

   Соціальні працівники

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

3.


    Калмыков, А. А.
    О виртуалистической природе коммуникации [Текстььь] / А. А. Калмыков // Философские науки : научный образовательный просветительский журнал. - М. : Гуманитарий, 2007. - N 8. - С. 76-87
Рубрики: Онтологія
   Філософія науки--віртуальность

   Соціальна філософія

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Нестеров, А. Ю.
    Проблема значения и действительности в семиотической модели коммуникации [Текстььь] / А. Ю. Нестеров // Вестник Московского университета. Сер. 7, Философия : науч. журн. - М. : Изд-во Моск. ун-та, 2007. - N 2. - С. 61-76. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Герменевтика
   Семіотика

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

5.
005.57
D63


    Dodd, Carley H..
    Dynamics of intercultural communication [Текст] / Carley H. Dodd. - 4th ed. - Madison, Wis. : Brown and Benchmark Publ., 1995. - XVI, 333 p. : ill. - Bibliogr.: p. 301-333. - ISBN 0-697-20136-8 : 18.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Перевод заглавия: Міжкультурне спілкування
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
комунікаційний менеджмент -- коммуникационный менеджмент -- спілкування -- общение -- міжкультурне спілкування -- межкультурное общение -- культура -- субкультура -- невербальна комунікація -- невербальная коммуникация -- жести -- жесты -- харизма -- конфлікти -- конфликты -- засоби масовоі комунікації -- средства массовой коммуникации
Аннотация: This book explains the process of intercultural communication and teaches strategies and skills for adjusting and accommodating to achieve positive communication results.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

6.
37.013.73
К79


    Кремень, Василь Григорович.
    Синергетика в освіті: контекст людиноцентризму [монографія] / В. Г. Кремень, В. В. Ільїн ; [Нац. акад. пед. наук. України]. - К. : Пед. думка, 2012. - 366, [2] с. - Бібліогр. в кінці розд. - Л-ра: с. 354-359. - Ім. покажч.: с. 360-367. - ISBN 978-966-644-317-8 : 148.00 грн
УДК
ББК 74.00 + 87
Рубрики: Освіта--Розвиток освіти--Наукові видання
   
фывфывфыв:
саморозвиток -- саморазвитие -- філософія синергетики -- философия синергетики -- стратегії розвитку освіти -- стратегии развития образования -- педагогічна синергетика -- педагогическая синергетика -- синергетика розвитку освіти -- синергетика развития образования -- комунікації -- коммуникации -- культура -- людиноцентризм -- человекоцентризм
Аннотация: Досліджується проблема сучасного етапу розвитку інституту освіти в системі синергетичної парадигми.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ільїн, Володимир Васильович; Національна академія педагогічних наук України
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
332(52)
К18


    Камионко, Владислав Федорович.
    Масукоми. Традиции и современность массовой коммуникации Японии [] / Владислав Камионко. - Хабаровськ : Кн. изд-во, 1991. - 160 с. - (Наши тихоокеанские соседи). - ISBN 5-7663-0185-5 : 0.60 р.
УДК
ББК 65.9(5Я)
Рубрики: Засоби масової комунікації--Японія--Популярні видання
   
фывфывфыв:
информационные корпорации Японии -- інформаційні корпорації Японії -- телевидение Японии -- телебачення Японії -- високоінформаційне суспільство -- высокоинформационное общество -- видеокоммуникации -- відеокомунікації
Аннотация: Автор описывает работу информационных корпораций Японии, их вклад в экономическое развитие страны.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
021:004
Б59


    "Ббліотека і розвиток доступу до правової та соціально значущої інформації" (2012 ; Київ).
    Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції "Інноваційна модель наукової бібліотеки XXI столття", 9-10 жовтня 2012 р. [] : додаток до зб. наук. пр. "Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Вип. 33" / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; [наук. ред. Т. Гранчак]. - К. : НБУВ, 2012. - 183, [1] с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - 18.00 грн
УДК
ББК 78.305.8
Рубрики: Бібліотечні технології--Наукові видання
   Інформаційна діяльність--Наукові видання

фывфывфыв:
сучасна бібліотека -- современная библиотека -- бібліотека у політико-правовій комунікації -- библиотека в политико-правовой коммуникации -- інформаційний супровід державного управління -- информационное сопровождение державного управления -- поширення електронних технологій -- распространение электронных технологий -- розвиток ресурсно-технологічної бази бібліотек -- развитие ресурсно-технологической базы библиотека -- інформаційна діяльність -- информационная деятельность
Аннотация: [Висвітлюються актуальні питання участі бібліотек як сучасних інформаційно-комунікаційних центрів у забезпеченні доступу до правової та соціально значущої інформації, зокрема участі бібліотечних структур у забезпеченні інформаційного супроводу державного управління в умовах поширення електронних технологій, удосконалення ресурсно-технологічної бази бібліотек як чинника інтенсифікації їх комунікативної діяльності, ефективного використання бібліотечного інформаційного ресурсу політико-правового самоврядування в сучасних соціальних комунікаціях, розширення спектра бібліотечних послуг, активного використання бібліотеками можливостей новітніх інтернет-технологій].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Гранчак, Т. \ред.\; Національна академія наук УкраїниНаціональна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України
Экземпляры всего: 4
ВНБТ (1), БГ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВНБТ (1), БГ (1), ФОНД (2)
Найти похожие

9.
686.1.02(075.8)
P97


    Prust, Z. A.
    Graphic communications [Текст] : the printed image / Z. A. Prust. - South Holland, Ill. : The Goodheart-Willcox co., 1994. - 542 p. : ill. - Ind.: p. 524-542. - ISBN 0-87006-080-5 : 250000.00 крб
Примечания об особенностях:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США
УДК
ББК 37.80я73
Рубрики: Друк (процес)--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
печать -- поліграфія -- полиграфия -- графічні комунікації -- графические коммуникации -- техніка -- техника
Аннотация: This book will help you learn about the rapidly changing field of printing quickly and easily.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

10.
339.138(076)
О-75


   
    Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу
Аннотация: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

11.


    Федоров, В. С.
    Дискурсивное сообщество как средство коммуникации профессионального сообщества [] / В. С. Федоров // Вестник Московского университета. Сер. 7, Философия. - 2012. - N 5. - С. 70-85. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0130-0091
Рубрики: Семантика
   Мовознавство--Філософія


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

12.


    Конашевич, О.
    Засідання журналістського клубу пройшло одразу з чотирма мерами [] / О. Конашевич // Меркурій. - 2013. - N 4(30 січ.). - С. 2 : фото
Рубрики: Журналісти українські--Житомир, місто
   Житомир, місто--Журналісти українські
фывфывфыв:
журналістика українська -- журналистика украинская -- засоби масової комунікації -- средства массовой коммуникации -- журналісти Житомирщини -- журналисты Житомирщины
Аннотация: Про друге засідання Житомирського клубу журналістів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Засоби масової інформації 13.07

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

13.
339.37
Б50


    Берман, Барри.
    Розничная торговля: стратегический подход [] = Retail Management. A strategic Apprpoach / Б. Берман, Дж. Р. Эванс ; [пер. с англ. Т. В. Клекоты и др. ; под ред. С. Г. Тригуб]. - 8-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2003. - 1184 с. : рис., табл. - Прил.: с. 1111-1127. - Слов. терминов: с. 1128-1166. - Предм. указ.: с. 1167-1181. - ISBN 5-8459-0511-7 : 107.04 грн
УДК
ББК 65.421.2
Рубрики: Роздрібна торгівля--Прийняття рішень--Планування--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
розничная торговля -- принятие решений -- стратегическое планирование -- стратегічне планування -- стратегии магазинной торговли -- стратегії магазинної торгівлі -- поиск целевого рынка -- пошук цільового ринку -- выбор местоположения магазина -- вибір місцеположення магазину -- управление розничным предприятием -- управління роздрібним підприємством -- операционный менеджмент -- операційний менеджмент -- менеджмент персонала -- менеджмент персоналу -- стратегическая роль персонала -- стратегічна роль персоналу -- мерчендайзинг -- ценообразование -- ціноутворення -- менеджмент категорий -- менеджмент категорій -- коммуникации с потребителями -- комунікації з споживачами -- имидж розничной торговли -- імідж роздрібної торгівлі -- стратегия продвижения товаров -- стратегія просування товарів -- стратегия розничной торговли -- стратегія роздрібної торгівлі
Аннотация: Методы планирования и принятия оптимальных решений в сфере розничной торговли, практические возможности применения Word Wide Web, поведение потребителей, информационные системы, технологические новшества.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Эванс, Джоэл Р.; Клекота, Т. В. \пер.\; Левенко, А. В. \пер.\; Пелявский, О. Л. \пер.\; Тригуб, С. Г. \пер.\; Тригуб, С. Г. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

14.
004.775(477)
І-74


   
    Інформаційна складова соціокультурної трансформації українського суспільства [] / [О. С. Онищенко та ін. ; бібліогр. ред. І. П. Антоненко] ; Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. - К. : НБУВ, 2012. - 253, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-02-6642-1 : 44.00 грн, 44.64 грн
УДК
ББК 73.4(4УКР)
Рубрики: Інформаційна діяльність--Україна--Наукові видання
   
фывфывфыв:
інформатизація -- информатизация -- соціальна структура -- социальная структура -- трансформація суспільних інформаційних запитів -- трансформация общественных информационных запросов -- інформаційні механізми соціокультурної трансформації -- информационные механизмы социокультурной трансформации -- соціально інформаційні комунікації -- социально информационные коммуникации -- суспільні трансформації -- общественные трансформации -- історико-біографічна інформація -- историко-биографическая информация -- бібліотечно-інформаційні системи -- библиотечно-информационные системы -- бібліотечно-інформаційна діяльність НДУ НАН України -- библиотечно-информационная деятельность НДУ НАН Украины -- довідково-бібліографічна діяльність НДУ НАН України -- справочно-библиографическая деятельность НДУ Украины
Аннотация: У монографії розглядається значення інформаційної складової соціокультурної трансформації українського суспільства. Аналізуються основні напрями розвитку інформаційної діяльності в політичної сфері, у забезпеченні суспільно значущою інформацією наукових установ у контексті інноваційного розвитку України, обгрунтовується зростаюча роль бібліотечної діяльності в інформатизації, в активізації міжнародних інформаційних обмінів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Онищенко, О. С.; Горовий, В. М.; Попик, В. І.; Половинчак, Ю. М.; Антоненко, І. П. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Экземпляры всего: 3
БГ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: БГ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

15.
070(477)
М69


    Михайлин, І. Л.
    Історія української журналістики. Період становлення: від журналістики в Україні до української журналістики [] / І. Л. Михайлин. - [3-тє вид., доп. і поліпшене]. - Х. : Прапор, 2004. - 310 с. - Л-ра: с. 309-315. - ISBN 966-7880-87-7 : 13.66 грн
УДК
ББК 76.120.8(4УКР)
Рубрики: Журналістика українська--Історія--Наукові видання
   
фывфывфыв:
періодичні видання -- периодические издания -- журнали українські -- журналы украинские -- газети -- газеты -- жанри журналістики -- жанры журналистики -- часописи -- журналы -- альманахи -- засоби масової комунікації -- средства массовой коммуникации
Аннотация: У книзі викладено історю розвитку української журналістики XIX століття від початків її зародження в 1770-х роках у Львові до її заборони Валуєвським циркуляром в Російській державі в 1863 році.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 5
БГ (1), АБ (1), ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: БГ (1), АБ (1), ФОНД (2), ЧЗ (1)
Найти похожие

16.


    Шубрт, И.
    Никлас Луман: проблемы коммуникации в рамках функционально-дифференцированного общества [] / И. Шубрт // Социологические исследования : науч.-полит. журн. - 2013. - N 1. - С. 5-14. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0132-1625
Рубрики: Теоретична соціологія--Теорія суспільства
   Соціологи німецькі

фывфывфыв:
системна теорія -- соціальна система

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Луман, Ніклас (нім. соціолог ; 1927 - 1998)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

17.
027.54(477.25)
Н35


Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського.

    Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текстььь] : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол. О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 1998 - .
   Вип. 33. - 2012. - 566, [2] с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - 66.00 грн
    Содержание:
Воскобойнікова-Гузєва, Олена. Модернізаційні моделі розвитку бібліотечно-інформаційних установ у період глобалізації: визначення базових складових / О. Воскобойнікова-Гузєва. - С .7-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Пальчук, Валентина. Сучасні інформаційно-аналітичні структури бібліотек як інтелектуально-комунікативні підсистеми бібліотечно-інформаційної інфраструктури / В. Пальчук. - С .31-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Ірина. Тенденції розвитку наукових комунікацій (інформаційний аспект) / І. Соколова. - С .42-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Ворошилов, Олег. Розвиток бібліотечних установ в Україні: тенденції та перспективи / О. Ворошилов. - С .54-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кулицький, Сергій. Дослідження фінансових комунікацій на базі ресурсів наукової бібліотеки / С. Кулицький. - С .63-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Медведєва, Валентина. Роль сучасних бібліотечних установ в інфотворчому процесі / В. Медведєва. - С .80-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Беззуб, Ірина. Бібліотека вищого навчального закладу у формуванні інформаційної культури студента / І. Беззуб. - С .94-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобєлєв, Олексій. "Інформаційна аналітика" як дисципліна для підготовки магістрів зі спеціальності "книгознавство, бібліотекознавство і бібліографознавство" / О. Кобєлєв. - С .106-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Желай, О. Інформатизація як важливий чинник розвитку бібліотечної діяльності / О. Желай. - С .112-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Ірина. Маркетинговий підхід як засіб покращання якості обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Терещенко. - С .122-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Булахова, Галина. Реклама бібліотек як вид соціальної реклами / Г. Булахова. - С .131-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвійчук, Лариса. Бібліографія шевченкіани: початок створення та основні віхи розвитку в працях академічних дослідників (1919 –1990) / Л. Матвійчук. - С .138-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Шлапак, Ю. Формування інформаційної культури: особистість як користувач сучасної бібліотеки / Ю. Шлапак. - С .148-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванова, Наталія. Комунікативна діяльність сучасних інформаційних центрів у сфері правового інформування / Н. Іванова. - С .161-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Половинчак, Юлія. Зарубіжний досвід представлення бібліотеками досягнень національної правової думки / Ю. Половинчак. - С .170-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Гранчак, Тетяна. Формування бібліотечної традиції в системі політичної комунікації / Т. Гранчак. - С .179-189. - 179-189
Лобузіна, Катерина. Технологія організації комплексних бібліотечних юридичних інформаційних ресурсів / К. Лобузіна. - С .190-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Блажкевич, Андрій. Вплив правової інформації бібліотек на рівень правової культури громадяну контексті сучасного розвитку українського суспільства / А. Блажкевич. - С .200-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Потіха, Андрій. Інформація партійних ЗМІ в системі комунікативного ресурсу бібліотек / А. Потіха. - С .211-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванова, Майя. Комплексні онлайнові юридичні інформаційні ресурси Національної юридичної бібліотеки / М. Іванова. - С .233-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Шульга, Ірина. Шляхи забезпечення відкритого доступу до наукових ресурсів у галузі права / І. Шульга. - С .240-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Семесько, Валентина. Питання реформування бібліотечного законодавства / В. Семесько. - С .250-256. - Бібліогр. в кінці ст.
Удовик, Володимир. Представлення глави держави в сучасному інформаційному просторі: досвід провідних країн / В. Удовик. - С .259-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Галаган, Людмила. Специфіка інформаційно-аналітичних систем органів державної влади в контексті впровадження технології електронного урядування / Л. Галаган. - С .268-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Натаров, Олег. Роль сучасних бібліотек у процесі забезпечення культурних прав та свобод в Україні / О. Натаров. - С .277-285. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернявська, Ліна. Інформаційно-аналітичний супровід гендерної політики як завдання бібліотеки в інформаційному суспільстві / Л. Чернявська. - С .286-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітушко, Наталія. Роль бібліотечних установ у створенні та підтримці електронного діалогу: влада – суспільство / Н. Вітушко. - С .303-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Присяжна, Лілія. Роль сучасної бібліотеки в інформаційному супроводі діяльності органів державної влади / Л. Присяжна. - С .312-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Троїцька, Катерина. Інформаційне забезпечення веб-сайтів для висвітлення роботи органів державної влади Луганської області / К. Троїцька. - С .321-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Костенко, Марина. Бібліографічні посібники в системі засобів інформаційного забезпечення художньої культури та мистецтва / М. Костенко. - С .329-337. - Бібліогр. в кінці ст.
Сербін, Олег. Процеси систематизації в умовах адаптації до сучасних вимог інформаційного пошуку / О. Сербін, С. Галицька. - С .341-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Левченко, Лариса. Методи вибіркової експертизи цінності документів для постійного зберігання в архівах Сполучених Штатів Америки / Л. Левченко. - С .358-370. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубас, Тетяна. Розвиток електронних інформаційно-аналітичних продуктів сучасної бібліотеки (з практичного досвіду СІАЗ НБУВ) / Т. Дубас. - С .371-379. - Бібліогр. в кінці ст.
Аксьонова, Наталя. Бібліотечна практика формування електронних ресурсів газетних видань (зарубіжний досвід) / Н. Аксьонова. - С .379-384. - Бібліогр. в кінці ст.
Лихарев, Д. В. Бібліографічний покажчик "Книга в Україні. 1861–1917: Матеріали до репертуару української книги" (з досвіду створення) / Д. В. Лихарев. - С .385-398. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастушенко, Олена. Питання історії українського державотворення та періодичної преси в сучасних дисертаційних дослідженнях в Україні / О. Пастушенко. - С .399-411. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітушко, Антон. Реалізація іформування інформаційно-моніторингових систем як ІТ-продукту на базі аналітичних служб / А. Вітушко. - С .412-422. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасенко, Наталія. Шляхи вдосконалення комплектування сучасної бібліотеки електронним ресурсом / Н. Тарасенко. - С .423-432. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Вікторія. Дистантне інформаційно-аналітичне забезпечення користувачів бібліотек у контексті розвитку національного інформаційного простору в умовах глобалізації / В. Бондаренко. - С .433-442. - Бібліогр. в кінці ст.
Автономова, Наталія. Формування системи інформаційно-аналітичних видань вітчизняних наукових бібліотек / Н. Автономова. - С .443-452. - Бібліогр. в кінці ст.
Зуб, Володимир. Документальні ресурси з питань охорони праці в системі безпеки функціонування бібліотек Великобританії та США / В. Зуб. - С .453-461. - Бібліогр. в кінці ст.
Стоян, Платон. Електронні бібліотечні та архівні документальні ресурси національних державних установ та органів влади Австралії / П. Стоян. - С .462-471. - Бібліогр. в кінці ст.
Коночкіна, Ольга. Аналіз контенту регіональних інтернет-видань як джерела бібліотечного комплектування / О. Коночкіна. - С .472-479. - Бібліогр. в кінці ст.
Покровська, Галина. Розширення джерельної бази інтернет-ресурсів як шлях підвищення рівня бібліотечних інформаційно-аналітичних досліджень / Г. Покровська. - С .480-486. - Бібліогр. в кінці ст.
Степченко, Любов. Читання в епоху розвитку електронних ресурсів: книга чи Інтернет? / Л. Степченко. - С .487-497. - Бібліогр. в кінці ст.
Жабін, Андрій. Наукова мережева комунікація та юзабіліті / А. Жабін. - С .498-503. - Бібліогр. в кінці ст.
Чуприна, Леонід. Оперативна інформація в соціальних мережах: особливості обігу та використання бібліотеками / Л. Чуприна. - С .507-523. - Бібліогр. в кінці ст.
Якименко, Юрій. Соціальні мережі та соціальні рухи / Ю. Якименко. - С .524-531. - Бібліогр. в кінці ст.
Самсонов, Михайло. Реклама бібліотек в онлайнових соціальних мережах / М. Самсонов. - С .532-542. - Бібліогр. в кінці ст.
Рябоконь, Олександр. Маніпуляції масовою свідомістю в політичному сегменті соціальних мереж / О. Рябоконь. - С .543-553. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, Наталія. Дистанційна зайнятість працівників бібліотек як один зі шляхів підвищення ефективності інформаційно-аналітичного виробництва / Н. Гриценко. - С .554-561. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського--Наукова діяльність--Наукові видання
   
фывфывфыв:
бібліотечно-інформаційна структура -- библиотечно-информационная структура -- наукові комунікації -- научные коммуникации -- бібліотечні установи -- библиотечные учреждения -- інформаційна культура -- информационная культура -- правова культура -- правовая культура -- електронні технології -- электронные технологии -- соціальні мережі -- социальные сети
Аннотация: До збірника наукових праць увійшли матеріали, у яких висвітлюються актуальні питання функціонування бібліотек як сучасних інформаційно-комунікаційних центрів, розвитку діяльності бібліотечних структур, спрямованої на забезпечення інформаційного супроводу процесу суспільних трансформацій в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України
Экземпляры всего: 2
БГ (1), ФОНД (1)
Свободны: БГ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

18.
339
О-92


    Оховен, Марио.
    Магия энергичной продажи [] = Die Magie des Power-Selling / Марио Оховен ; [пер. с нем. С. Т. Бугло]. - Москва : Интерэксперт : Финстатинформ, 1996. - 192 с. - ISBN 5-85523-018-X : 786000.00 крб
УДК
ББК 65.42

фывфывфыв:
продавець -- техника продаж -- техніка продажу -- комунікації -- коммуникации -- техника заключения сделки -- техніка здійснення угоди
Аннотация: Секреты энергичного продавца, которые способствуют развитию успешной карьеры.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бугло, С. Т. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.


    Березин, Александр.
    Останемся френдами [] / Александр Березин // Вокруг света. - 2020. - N 3. - С. 76-80
Рубрики: Соціальна поведінка--Інтернет, 21 ст.
фывфывфыв:
онлайн-знакомства -- онлайн-знайомства -- онлайн-коммуникации -- онлайн-комунікації

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

20.
004.7(075.8)
Л72


    Лозікова, Г. М.
    Комп'ютерні мережі [] : навч.-метод. посібник / Г. М. Лозікова ; Донецьк. економ.-гуманіт. ін-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 126, [2] с. : табл. - Л-ра: с. 123. - Інформ. ресурси Інтернет: с. 123. - ISBN 966-8568-12-5 : 12.00 грн
УДК
ББК 32.973.202я73
Рубрики: Мережеві технології--Інтернет-технології--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
ком'пютерні комунікації -- компьютерные коммуникации -- історія розвитку Internet -- история развития Internet -- принципи роботи Internet -- принципы работы Internet -- телекомунікаційні послуги Internet -- телекоммуникационные услуги Internet -- пошук інформації в Internet -- поиск информации в Internet -- створення Web-сторінок -- создание Web-страниц -- Internet-технології в бізнесі -- Internet-технологии в бизнесе -- маркетинг товарів -- маркетинг товаров -- дослідження ринку -- исследование рынка -- інформаційна безпека -- информационная безопасность
Аннотация: Розглянуто можливості мереж на прикладі глобальної мережі Internet. Відображено роль Internet-технологій у бізнесі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Донецький економіко-гуманітарний інститут
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

21.


    Грабарь, Н. Г.
    Особенности общения в библиотеке в условиях расширения межкультурной коммуникации [] / Н. Г. Грабарь // Библиотековедение = Library and Information Science. - 2013. - N 4. - С. 117-122 . - ISSN 0869-608Х
Рубрики: Бібліотечні комунікації

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)

Найти похожие

22.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Аннотация: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

23.
83.7я73
З-34


    Зарецкая, Елена Наумовна.
    Риторика: теория и практика речевой коммуникации [] : [монография] / Е. Н. Зарецкая. - Москва : Дело, 1998. - 480 с. : рис. - Библиогр.: с. 470-476. - ISBN 5-7749-0114-9 : 21.68 грн
ББК 83.7я73
Рубрики: Ораторське мистецтво--Наукові видання
   
фывфывфыв:
риторика -- мовленнєві комунікації -- речевые коммуникации -- мистецтво спілкування -- искусство общения -- публичное выступление -- публічний виступ
Аннотация: Учебник дает возможность освоить основные правила и техники публичных выступлений, избавиться от страха перед аудиторией, качественно улучшить дикцию и произношение, аргументировать, убеждать и отстаивать свою позицию.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

24.
658(075.8)
М50


   
    Менеджмент [] : навч. посібник / О. Є. Кузьмін [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 239, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 232-236. - ISBN 978-617-607-242-3 : 41.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
методологічні основи менеджменту -- методологические основы менеджмента -- история развития менеджмента -- історія розвитку менеджменту -- планування -- планирование -- лідерство -- лидерство -- управлінські рішення -- управленческие решения -- комунікації в менеджменті -- коммуникации в менеджменте -- конфликти -- конфликты -- управління стресами -- управление стрессами -- ефективність менеджменту -- эффективность менеджмента -- фінансовий менеджмент -- финансовый менеджмент
Аннотация: Висвітлено усі аспекти, категорії та положення менеджменту, а саме сутність менеджменту та його місце в загальній системі управління.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кузьмін, О. Є.; Мала, Н. Т.; Мельник, О. Г.; Саніна, О. Р.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 2
АБ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

25.
7.05:6(082)
В42


   
    Визуальные коммуникации в рекламе и дизайне [] = Visual communicatiohs in advertisement and design / [Л. С. Деточенко и др.] ; под ред.: В. О. Пигулевского, А. В. Овруцкого. - [2-е изд., доп.]. - Харьков : Гуманитар. центр, 2015. - 430, [2] с. : ил. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Лит.: с. 424-428. - Указ. имен: с. 429-430. - ISBN 978-617-7022-47-2 : 180.00 грн
УДК
ББК 85.127Я43
Рубрики: Реклама--Дизайн--Засоби масової комунікації--Наукові видання
   
фывфывфыв:
коммуникация -- комунікація -- языки коммуникации -- мови комунікації -- жанры массовой культуры -- жанри мосової культури -- графичный дизайн -- графічний дизайн -- плакат -- китч -- кітч -- рекламный образ -- рекламний образ
Аннотация: Коллективная монография посвящена вопросам теории и практики создания рекламного и дизайнерского образов в контексте эффективных визуальных коммуникаций.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Деточенко, Л. С.; Лобко, В. В.; Межерицкая, Н. В.; Пигулевский, В. О.; Пигулевский, Виктор Олегович \ред.\; Овруцкий, Алерсандр Владимирович \ред.\
Экземпляры всего: 1
МИСТ (1)
Свободны: МИСТ (1)
Найти похожие

26.
338.48:339.138(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму
Аннотация: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кожевникова, А. А. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

27.
659.1(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Рекламний менеджмент [] : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркетингово менедж. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 391, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 351-357. - Предм. покажч.: с. 358-362. - Ім. покажч.: с. 363. - Дод.: с. 364-388. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
рекламний менеджмент підприємства -- рекламный менеджмент предприятия -- реклама в системі менеджменту -- реклама в системе менеджмента -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- засоби поширення реклами -- средства распространения рекламы -- система рекламного менеджмента -- система рекламного менеджмента -- контроль рекламної діяльності -- контроль рекламной деятельности -- реклама -- рекламна діяльность -- рекламная деятельность
Аннотация: Розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами , наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, планування рекламної діяльності, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Юзик, Людмила Олександрівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського; Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Экземпляры всего: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

28.
659.1(075.8)
Р55


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама [] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. : табл., . - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7530-12-4 : 21.11 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
реклама -- бизнес -- бізнес -- маркетинг -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламная коммуникация -- рекламна комунікація -- паблик рилейшнз -- паблік рилейшнз -- история рекламы -- історія реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- комп'ютерна реклама -- рекламная кампания -- рекламна компанія
Аннотация: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Найти похожие

29.
658.8(075)
П22


    Пащук, Ольга Вікторівна.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг
Аннотация: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

30.
027.54(477.25)
Н35


Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського.

    Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текстььь] : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол. О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 1998 - .
   Вип. 35. - 2013. - 700, [4] с. : рис., табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Л-ра в кінці ст. - 74.00 грн
    Содержание:
Індиченко, Г. Пріоритетні завдання європейських академій наук в умовах формування знаннєвого суспільства / Г. Індиченко. - С .7-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Добко, Т. Вплив Інтернету на довідково-бібліографічну діяльність: зарубіжний досвід і українська перспектива / Т. Добко. - С .24-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Сербін, О. Підвищення ефективності пошукових інструментів у контексті розвитку індексування інформаційних ресурсів / О. Сербін. - С .39-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодак, О. Інформаційні ресурси Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського як джерело формування іміджу держави / О. Бодак, К. Лобузіна. - С .49-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Самохіна, Ж. Маркетингові дослідження в наукових бібліотеках України / Ж. Самохіна. - С .66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаровець, С. Експериментальні засоби аналізу та оцінки наукової продуктивності / С. Назаровець. - С .76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Солоіденко, Г. Видові та термінологічні особливості періодичних видань / Г. Солоіденко. - С .88-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Горова, С. Перспективи розвитку періодичних електронних видань бібліотек у сучасному інформаційному середовищі / С. Горова. - С .101-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастушенко, О. Створення науково-довідкового ресурсу преси та періодики бібліотечних, архівних, музейних фондів України (90-х років ХХ ст. - 10-х років ХХІ ст.) / О. Пастушенко. - С .113-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Аксьонова, Н. Нормативно-правове поле формування національного електронного газетного фонду України (стан та проблеми) / Н. Аксьонова. - С .126-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєкунова, І. Ефективність друкованих ЗМІ в Президентських кампаніях: типологічний аналіз / І. Сєкунова. - С .133-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Пущук, М. Розвиток юридичних наук у контексті створення таблиць бібліотечної класифікації / М. Пущук. - С .142-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорчук, А. Авторитет України у світі: аналіз зарубіжної преси / А. Федорчук, Т. Третяк. - С .153-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Камінський, Ю. Перекладацький аналіз тексту / Ю. Камінський. - С .167-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Тупчієнко-Кадирова, Л. Аспекти виділення пошукових ознак для повнотекстових баз даних / Л. Тупчієнко-Кадирова. - С .185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітушко, Н. Поширення інформаційно-аналітичних продуктів бібліотек за допомогою соціальних мереж / Н. Вітушко. - С .196-202. - Бібліогр. в кінці ст.
Перенесієнко, І. Використання можливостей соціальної інтернет-мережі Facebook у роботі бібліотек / І. Перенесієнко. - С .203-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітушко, А. Діяльність бібліотек у соціальних мережах: проблеми інформаційної безпеки / А. Вітушко. - С .213-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, О. Компаративний аналіз інтернет-комунікації політичних партій України та Польської республіки в соціальних мережах / О. Романенко. - С .221-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Шаповал, М. Публічні ліцензії та їх застосування до наукових електронних ресурсів мережі Інтернет / М. Шаповал. - С .233-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Медвідь, Т. Систематизація електронних ресурсів: особливості аналізу змісту та розподілу за галузями знань / Т. Медвідь. - С .239-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Гах, І. Технології Wi-Fi в бібліотеці: переваги та недоліки / І. Гах. - С .246-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващук, Л. Жінка-Президент - світовий досвід, реалії та перспективи / Л. Іващук. - С .254-272. - Бібліогр. в кінці ст.
Костиря, Б. Представлення українського символізму 20-х років ХХ ст. у фондах НБУВ: систематизаційний аналіз змістовної складової / Б. Костиря. - С .273-280. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. Розвиток бібліотечно-інформаційної сфери в контексті пріоритетів національної та міжнародної інформаційної політики / О. Воскобойнікова-Гузєва. - С .289-301. - Бібліогр. в кінці ст.
Половинчак, Ю. Бібліотеки в культурних взаємодіях цифрової епохи / Ю. Половинчак. - С .302-317. - Бібліогр. в кінці ст.
Струнгар, А. Бібліотека в системі наукової комунікації / А. Струнгар. - С .318-326. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубас, Т. Видавнича діяльність НБУВ як сфера наукового знання і практичної діяльності / Т. Дубас. - С .327-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Автономова, Н. Еволюція інформаційної функції бібліотек у період переходу до інформаційного етапу розвитку суспільства / Н. Автономова. - С .333-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, І. Бібліотека як суб'єкт ринку інформаційних продуктів і послуг / І. Терещенко. - С .341-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Медведєва, В. Впровадження електронних інформаційних технологій у сучасну бібліотечну діяльність / В. Медведєва. - С .351-364. - Бібліогр. в кінці ст.
Касаткін, В. Специфіка відображення інформаційних ресурсів на бібліотечних сайтах : (інформація про фонди та користувачів) / В. Касаткін. - С .365-374. - Бібліогр. в кінці ст.
Пригорницька, О. Мережа Інтернет як засіб інформаційного обслуговування користувачів бібліотек / О. Пригорницька. - С .375-384. - Бібліогр. в кінці ст.
Натаров, О. Забезпечення сучасними бібліотеками доступу до наукових знань як форма реалізації права на освіту / О. Натаров. - С .385-398. - Бібліогр. в кінці ст.
Пестрецова, О. Бібліотечні установи як центри інформаційного супроводу вдосконалення правової бази розвитку українського суспільства / О. Пестрецова. - С .399-405. - Бібліогр. в кінці ст.
Войцеховська, Є. Розвиток міжнаціональної толерантності як аспект сучасної бібліотечної діяльності / Є. Войцеховська. - С .406-413. - Бібліогр. в кінці ст.
Удовик, В. Документальна спадщина Президентів держав у сучасному електронному інформаційному просторі: формування та склад / В. Удовик. - С .414-422. - Бібліогр. в кінці ст.
Гарагуля, С. Проблематика каталогізації електронних ресурсів у НБУВ / С. Гарагуля. - С .433-444. - Бібліогр. в кінці ст.
Орєшина, Н. Систематизація в контексті організації та ведення спеціалізованих каталогів: історико-технологічний аспект / Н. Орєшина. - С .445-454. - Бібліогр. в кінці ст.
Лаба, О. Особливості складання бібліографічних описів як результату аналітико-синтетичної переробки міжнародної інформації / О. Лаба, К. Калінчук. - С .455-464. - Бібліогр. в кінці ст.
Трачук, Л. Еволюція бібліографічного інформування - від "інформаційно-бібліографічного обслуговування" до "електронного бібліографічного інформування споживачів" / Л. Трачук. - С .465-479. - Бібліогр. в кінці ст.
Постельжук, О. Інформаційно-аналітична продукція обласних універсальних наукових бібліотек України / О. Постельжук. - С .480-489. - Бібліогр. в кінці ст.
Степченко, Л. Особливості читацької поведінки сучасної молоді в електронну епоху / Л. Степченко. - С .508-515. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. Інноваційна діяльність бібліотеки для юнацтва: основні шляхи та методи / О. Виноградова. - С .516-520
Вертій, Ж. Інноваційні форми обслуговування читачів у бібліотеках для дітей України та Зарубіжжя / Ж. Вертій. - С .521-530. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, О. Інформаційні технології та ефективність їх упровадження в бібліотеці Конгресу Аргентини / О. Макарова. - С .531-539. - Бібліогр. в кінці ст.
Дем'янюк, Л. Бібліотека Ісламської Республіки Іран у Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського / Л. Дем'янюк. - С .540=547. - Бібліогр. в кінці ст.
Шемаєв, С. Бібліотека, архів, музей: шляхи співробітництва / С. Шемаєв. - С .548-555. - Бібліогр. в кінці ст.
Булахова, Г. Виставкова діяльність у рекламній стратегії бібліотек / Г. Булахова. - С .556-566. - Бібліогр. в кінці ст.
Приймак, І. Житомирська публічна бібліотека: історія створення / І. Приймак. - С .567-571. - Бібліогр. в кінці ст.
Зуб, В. Особливості розвитку законодавства з питань охорони праці в бібліотеках зарубіжних країн: документознавчий аспект / В. Зуб. - С .572-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Иванова, Е. К 150-летию открытия Московского публичного и Румянцевского музеев / Е. Иванова. - С .585-595. - Библиогр. в конце ст.
Молчанов, В. "Возникновение новой жизненной силы для нашего развития и образования..." : (к 150-летию открытия Румянцевского музея в Москве) / В. Молчанов. - С .596-604. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Бібліотеки--Наукова діяльність--Україна--Наукові видання
   
фывфывфыв:
бібліотечно-інформаційна структура -- библиотечно-информационная структура -- інформаційні технології -- информационные технологии -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации
Аннотация: Збірник містить матеріали бібліотечних спеціалістів, у яких висвітлюється інноваційна діяльність бібліотек.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України
Экземпляры всего: 2
БГ (1), ФОНД (1)
Свободны: БГ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)