Поисковый запрос: <.>K=компетенція<.> |
Общее количество найденных документов : 171
Показаны документы с 1 по 30 |
|
>1.
| Початкова школа - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Українська мова і література в школі - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Шишова И.Е. Проблема развития социальной компетенции одаренных детей на уроках иностранного языка/И. Е. Шишова // Иностранные языки в школе. -М.:"Иностранные языки в школе", 2007,N N 3.-С.27-33
|
>4.
| Соціальна педагогіка: теорія та практика - 2007г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>5.
| Лебеденко Ю. Структура соціокультурної компетентності майбутніх учителів/Ю. Лебеденко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Альма-матер, 2007,N N 2.-С.73 - 79
|
>6.
| Сухова Л.В. Коммуникативно-ориентированное обучение иностранному языку и языковая парасреда как его системообразующий фактор/Л. В. Сухова // Иностранные языки в школе. -М.:"Иностранные языки в школе", 2007,N N 5.-С.15-18
|
>7.
| Яценко О. М. Урок як засіб соціалізації учнів/О. М. Яценко // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2007,N N 24.-С.С. 2-5
|
>8.
| Єрмоленко С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці/С. Єрмоленко // Українська мова і література в школі. -К., 2007,N N 3.-С.42 - 46
|
>9.
| Денисенко М.В. Формування в учнів старшої школи полікультурної комунікативної компетенції в читанні на матеріалі англомовних культурно-країнознавчих текстів/М. В. Денисенко // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2007,N N 3.-С.7-11.- Закінчення. Поч. в № 2
|
>10.
| Пензій Н. М. Формування комунікативної компетенції на уроках англійської мови/Н. М. Пензій, О. О. Головінова // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2007,N N 32.-С.С. 13-15
|
>11.
| Починок Т.В. Формирование социокультурной компетенции как основы межкультурного общения/Т. В. Починок // Иностранные языки в школе. -М.:"Иностранные языки в школе", 2007,N N 7.-С.2-6
|
>12.
| Трущ Н. Б. Формування соціокультурної компетенції шляхом залучення учнів до роботи в науково-дослідних об`єднаннях/Н. Б. Трущ // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2007,N N 35.-С.С. 9-12
|
>13.
| Писанко М.Л. Модель організації навчання студентів мовних спеціальностей стандартів англомовної комунікативної поведінки/М. Л. Писанко // Іноземні мови. -К.:"Ленвіт", 2007,N N 4.-С.33-39
|
>14.
| Хасевич С. С. Вивчення теми "Україна" на основі блок-схем/С. С. Хасевич // Англійська мова та література. -Х.:Основа, 2008,N N 3.-С.С. 26
|
>15.
| Поляков О.Г. Цели профильно-ориентированного обучения иностранному языку в вузе: опыт формулирования/О. Г. Поляков // Иностранные языки в школе. -М.:"Иностранные языки в школе", 2008,N N 1.-С.2-8
|
>16.
| Сокол И.А. Проект как метод реализации коммуникативного подхода в обучении иностранному языку/И. А. Сокол // Иностранные языки в школе. -М.:"Иностранные языки в школе", 2008,N N 1.-С.16-21
|
>17.
| Трифонова С.А. Формирование социокультурной компетенции учащихся гимназии через реализацию межкультурных образовательных проектов/С. А. Трифонова // Иностранные языки в школе. -М.:"Иностранные языки в школе", 2008,N N 1.-С.106-109
|
>18.
| Sociolinguistic Competence // English Шкільний світ. -К.:Мосієнко М. В., 2008,N N 6.-С.3-5
|
>19.
| Kalinina L. Sociocultural Portfolio. Part II: Using poetry in developing sociocultural competence/L. Kalinina // English Шкільний світ. -К.:Мосієнко М. В., 2008,N N 6.-С.9
|
>20.
| Kalinina L. Sociocultural Portfolio. Part III: Samples of the lessons. Урок-гра/L. Kalinina, I. Samoiliukevych // English Шкільний світ. -К.:Мосієнко М. В., 2008,N N 6.-С.13-14
|
>21.
| Fedina N. A magic trip with Mary Poppins/N. Fedina // English Шкільний світ. -К.:Мосієнко М. В., 2008,N N 6.-С.15-16
|
>22.
| Калініна Л. Синтезуючи культурні багатства усього людства/Л. Калініна // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 1.-С.27-29
|
>23.
| Попсуй А. Здатність жити, навчатись і діяти/А. Попсуй // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 1.-С.30-35
|
>24.
| Воробйова І. Міжпредметні зв'язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов/І. Воробйова // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 1.-С.36-45
|
>25.
| Копетчук Т. Соціокультурні завдання як засіб поповнення загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови/Т. Копетчук // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 1.-С.56-59
|
>26.
| Ніколайчук О. Getting Together!: Формування соціокультурної компетенції учнів 6 класу на основі підручника English Smart/О. Ніколайчук // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 1.-С.70-72
|
>27.
| Басай Н. Від мовленнєвого спілкування до культурної взаємодії: соціокультурний компонент у змісті НМК "Guten Tag!" для 2-8 класів середньої школи/Н. Басай // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 1.-С.87-93
|
>28.
| Березенська Л. Як сформувати лексичну складову соціолінгвістичної компетенції: алгоритм для вчителя/Л. Березенська, Н. Сіваєва // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 1.-С.118-120
|
>29.
| Галушка Г. Приходь до нас, казко!/Г. Галушка // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Пед. преса, 2008,N N 1.-С.121-124
|
>30.
| Березенська Л.І. Урок англійської мови "Bringing Nature Into the Classroom" як приклад інтегрованого опанування основними складовими комунікативної компетенції/Л. І. Березенська, А. М. Мормуль, І. В. Татура // Навчай і навчайся. -Житомир:ЖДУ ім. І. Франка, 2006,N Вип. 6.-С.18-36
|
|
|