Поисковый запрос: <.>K=комунікаційна політика<.> |
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17 |
>1.
| Гірченко Т. Д. Маркетинг/Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - 2007
|
>2.
| Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
|
>3.
| Маркетинг для магістрів. Т. 2
|
>4.
| Нікітін А. В. Маркетинг у банку/А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - 2006
|
>5.
| Основи бізнесу/[Я. С. Ларіна [та ін.]. - 2009
|
>6.
| Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг/П. О. Черномаз. - 2010
|
>7.
| Європейська інтеграція/[С. В. Федонюк та ін. ; за ред. С. В. Федонюка, В. Й. Лажніка]. - 2011
|
>8.
| Маркова В. Д. Маркетинг услуг/В. Д. Маркова. - 1996
|
>9.
| Гоголь Г. П. Міжнародний маркетинг/Г. П. Гоголь. - 2004
|
>10.
| Мальська М. П. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика/М. П. Мальська, І. С. Пурська. - 2013
|
>11.
| Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства/Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. - 2012
|
>12.
| Пурська І. С. Міжнародний маркетинг/І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - 2012
|
>13.
| Збираник Ю. В. Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу/Ю. В. Збираник // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 6.-С.99-103
|
>14.
| Аксьонов І. М. Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг/І. М. Аксьонов, В. І. Копитко. - 2018
|
>15.
| Головчук Ю. О. Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерськиї відносин/Ю. О. Головчук, Л. П. Середницька // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 4.-С.91-98
|
>16.
| Бублик Є. О. Зміна монетарних політик центробанків провідних країн та їх наслідки для країн з ринками, що розвиваються/Є. О. Бублик // Економіка України. -К.:Преса України, 2020,N N 5.-С.72-84
|
>17.
| Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. Вип. 58:Бібліотеки в системі стратегічних комунікацій: міжнародний аспект/[ред.-пер. англ. тексту М. Кушнарьова]. - 2020
|
|