Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=комунікаційна система<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 659.4(075.8)/Б 11
Автор(ы) : Білоус В.С.
Заглавие : Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2005
Колич.характеристики :275 с
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 966-574-710-X: 041.30 грн
УДК : 659.4(075.8)
ББК : 88.53я73
Предметные рубрики: Зв'язки з громадськістю
Географич. рубрики:
Аннотация: Визначено сутність і основні елементи системи зв'язків з громадськістю в економічній діяльності з використанням інтегративної методології.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138:502.13](0/З-63-936542
Автор(ы) : Зіновчук, Наталія Василівна, Ращенко, Анастасія Вікторівна
Заглавие : Екологічний маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : Житомир: ЖДПУ ім. І. Франка, 2015
Колич.характеристики :188, [2] с.: рис., табл., фот. кольор.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Житомирський національний агроекологічний університет
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151
ISBN, Цена 978-966-485-197-5: 35.00 грн
УДК : 339.138:502.13](075.8)*М
ББК : 65.28я73
Предметные рубрики: Екологічний маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): місцеві видання--местные издания--екологічні потреби--экологические потребности--типи екологічного маркетингу--типы экологического маркетинга--маркетингове середовище--маркетинговая среда--екологічні товари--экологические товары--еко-продукти--эко-продукты--споживачі екологічних товарів--потребители єкологических товаров--ціноутворення--ценообразование--комунікаційна система--комуникационная система
Аннотация: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система.
Экземпляры :КР(1)
Свободны : КР(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)