Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=конкурентоспроможність товару<.>
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.341.1(075.8)/Ч-96
Автор(ы) : Чухрай Н., Патора Р,
Заглавие : Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві : підручник
Выходные данные : К.: Кондор, 2006
Колич.характеристики :398 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 390-397
ISBN, Цена 966-351-056-0: 048.00 грн
УДК : 330.341.1(075.8)
ББК : 65.290-5я73
Предметные рубрики: Економіка підприємства
Інноваційна політика
Географич. рубрики:
Аннотация: Інноваційна політика на підприємстві: планування, управління асортиментом і якістю товарів, оцінка ефективності.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Щ 61
Автор(ы) : Щербань В.М., Таньков К.М., Задорожний І.С.
Заглавие : Створення товару: маркетингове, конструкторське та технологічне забезпечення : навч. посібник
Выходные данные : К.: Професіонал, 2007
Колич.характеристики :288 с.: рис., табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 274-285
ISBN, Цена 966-370-056-4: 031.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Економіка підприємства
Інноваційна діяльність
Розробка товару
Географич. рубрики:
Аннотация: Основи створення нового товару в процесі інноваційної маркетингової діяльності підприємства.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.45:005.332.4]/У67-920172
Автор(ы) : Клименко С. М., Омельяненко Т. В., Барабась Д. О., Дуброва О. С., Вакуленко А. В.
Заглавие : Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посібник
Выходные данные : Київ: КНЕУ, 2008
Колич.характеристики :520 с.: граф., табл.
Примечания : Л-ра: с. 494-511. - Дод.: с. 512-515
ISBN, Цена 978-966-483-036-9: 109.00 грн
УДК : 338.45:005.332.4](075.8)
ББК : 65.290-13я73
Предметные рубрики: Економіка підприємста
Конкуренція
Аннотация: Питання сутності конкуреноспроможності як категорії і як властивості підприємства ринкової економіки.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 65.014.1(075.8)/У67
Автор(ы) : Клименко, Світлана Михайлівна, Омельяненко, Тетяна Володимирівна, Барабась, Дмитро Олександрович, Дуброва, Оксана Станіславівна
Заглавие : Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. . -Вид. 2-ге, без змін
Выходные данные : Київ: КНЕУ, 2009
Колич.характеристики :520 с.: табл., граф.
Примечания : Літ.: с. 494-511. - Дод.: с. 512-515
ISBN, Цена 978-966-483-036-9: 118.80, 91.00, 171.00, грн
УДК : 65.014.1(075.8)
ББК : 65.290-13я73
Предметные рубрики: Підприємства-- Конкуренція (екон.)-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність конкурентоспроможності як властивості підприємства ринкової економіки; конкурентоспроможність товару та методи її оцінки; розробка і забезпечення реалізації програм підвищення конкурентоспроможності суб'єкта господарювання.
Экземпляры : всего : ВВ(2), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(2), ФОНД(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.332.4(075.8)/О-57
Автор(ы) : Омельяненко, Тетяна Володимирівна, Барабась, Дмитро Олександрович, Вакуленко, Алла Вікторівна
Заглавие : Управління конкурентоспроможністю підприємства : навч.-метод. посібник . -Вид. 2-ге, без змін
Выходные данные : Київ: КНЕУ, 2009
Колич.характеристики :272 с.: граф., табл.
Примечания : Л-ра: с. 246-259. - Дод.: с. 260-267. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 966-574-910-2: 76.00 грн
УДК : 005.332.4(075.8)
ББК : 65.290-13я73
Предметные рубрики: Підприємства-- Конкуренція
Аннотация: Містить навчальну програму та тематичний план дисципліни, методичні поради по самостійному вивченню тем курсу.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К21
Автор(ы) : Кардаш, Віктор Якович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : підруч.
Выходные данные : Київ: КНЕУ, 2001
Колич.характеристики :240 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет
Примечания : Літ.: с. 236-237
ISBN, Цена 966-574-287-6: 20.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): якість товару--конкурентоспроможність товару--ринок товарів--упаковка--товарні марки--продуктові інновації
Аннотация: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(2)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(2)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/І-49
Автор(ы) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Заглавие : Маркетингова товарна політика : підручник
Выходные данные : Суми: Унів. книга, 2005
Колич.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Цена 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005+336.761](075./О-24-860247
Автор(ы) : Обритько, Борис Абрамович
Заглавие : Менеджмент посередницької та біржової діяльності : навч. посібник
Выходные данные : Київ: МАУП, 2003
Колич.характеристики :264 с.: рис., табл.
Коллективы : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примечания : Літ.: с. 258-259
ISBN, Цена 966-608-271-3: 20.00 грн
УДК : 005+336.761](075.8)
ББК : 65.050.214я73 + 65.421я73
Предметные рубрики: Менеджмент
Біржова справа-- Менеджмент
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комерційно-посередницький менеджмент--конкурентоспроможність товару--договір поставки--договір доручення--договір комісії--договір консигнації--франчайзинг--маркетингова політика розподілу--канали розподілу--маркетингова логістика--посередницька функція біржі--біржовий товар--біржові торги--біржові угоди--біржове котирування--товарні біржі--український фондовий ринок
Аннотация: Теоретичні положення і практичні рекомендації щодо менеджменту комерційно-посередницької діяльності у сфері товарного обігу та біржової торгівлі.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/Г20
Автор(ы) : Гаркавенко, Світлана Степанівна
Заглавие : Маркетинг : підручник
Выходные данные : Київ: Лібра, 2002
Колич.характеристики :710 с.: табл.
Примечания : Предм. покажч.: с. 701-704. - Літ.: с. 705-708
ISBN, Цена 966-7035-41-7: 48.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Аннотация: Розглядається сучасна концепція як філософія бізнесу, принципи, функції та види маркетингу. В практичну частину включено 50 типових маркетингових ситуацій та завдання до них.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВУ(1)
Свободны : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВУ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)