Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=контроль маркетинговой деятельности<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.48(075.8)/С44
Автор(ы) : Скопень, Микола Максимович, Сукач, Михайло Кузьмич
Заглавие : Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Каравела, 2010
Колич.характеристики :336 с.: граф., табл.
Серия: Українська книга
Примечания : Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-2229-06-6: 56.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметные рубрики: Туризм-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/П24
Автор(ы) : Пелішенко, Валентин Павлович
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2003
Колич.характеристики :199 с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський економічний інститут менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 198-199
ISBN, Цена 966-8253-29-9: 14.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Менеджмент
Маркетинг
Аннотация: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б61
Автор(ы) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2010
Колич.характеристики :332, [4] с.: граф., табл.
Примечания : Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Цена 978-966-346-657-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Мененджмент-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)