Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=концепції управління маркетингом<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М27
Автор(ы) : Сукач, Михайло Кузьмич, Ніколенко, Ілля Вікторович, Оборський, Геннадій Олександрович, Федоркін, Сергій Іванович
Заглавие : Маркетинг технічних інновацій : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Ліра-К, 2016
Колич.характеристики :412, [2] с.: табл., рис.
Примечания : Скор.: с. 3. - Літ.: с. 408-412
ISBN, Цена 978-966-2609-07-3: 230.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.551-21я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Інновації-- Аналіз-- Дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): джерела інновацій--інноваційний процес--інтелектуальна власність--інноваційний проект--концепції управління маркетингом--аналіз ризиків--маркетингове середовище інновацій--інноваційний менеджмент--керування якістю інновацій--експертиза інноваційних проектів--ефективність інновацій
Аннотация: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: інформаційне забезпечення інновацій, захист та ліцензування об'єктів інтелектуальної власності, засади трансферу технологій.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)