Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=кризисный менеджмент<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316(477)/А64
Заглавие : Аналітичні висновки за результатами соціологічних досліджень у рамках річної програми "Ментальні основи вибору" : монографія
Выходные данные : К.: Юнівест ПреПрес, 2008
Колич.характеристики :54 с.: табл., сх.
Коллективы : Киіський інститут проблем управління ім. Горшениіна
Цена : 003.00 грн
УДК : 316(477)
ББК : 60.56(4УКР)
Предметные рубрики: Соціологія
Географич. рубрики:
Аннотация: У монографії досліджуються різні міфи, стереотипи, фобії українських громадян, залежність вибору від зовнішніх і внутрішніх чинників, відношення респондентів до питань функціонування інститутів влади.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338(075.8)/П 27
Автор(ы) : Геєць, Валерій Михайлович, Панченко, Євген Григорович, Лібанова, Елла Марленівна, Варналій З. С.
Заглавие : Перехідна економіка : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Вища школа, 2003
Колич.характеристики :192 с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с.505-508. - Дод.: с.509-582
ISBN, Цена 966-642-166-6: 055.00 грн.
УДК : 338(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)97я73
Предметные рубрики: Економіка перехідного періоду
Мікроекономіка
Макроекономіка
Географич. рубрики:
Аннотация: Ключові питання трансформаційних процесів, внаслідок яких економіка переходить в істотно інший стан, наближаючись до відкритої ринкової економіки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138/G82
Автор(ы) : Gregory, James R., Wiechmann, Jack G.
Заглавие : Marketing Corporate Image : the Company As Your Number One Product . -2nd ed.
Выходные данные : Lincolnwood, Ill.: NTC Business Books, 1998
Колич.характеристики :XIII, 274 p.: ill.
Примечания : Ind.: p. 271-274. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Цена 0-8442-3307-2: 026.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг
Корпорації-- Імідж
Географич. рубрики:
Аннотация: The subject of this book is the use of image programs - corporate advertising in particular but not exclusively - to help enhance corporate reputation.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)