Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=маркетинговое мышление<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8/Ч-96
Автор(ы) : Чухрай, Наталія Іванівна, Мавріна, Анна Ольгердівна
Заглавие : Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень : монографія
Выходные данные : Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012
Колич.характеристики :205, [3] с.: іл., граф., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка"
Примечания : Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204
ISBN, Цена 978-617-607-334-5: 74.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Фінансовий менеджмент
Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сучасний маркетинг--современный маркетинг--маркетингові мислення--маркетинговое мышление--управлінські рішення--управленческие решения--оцінювання ефективності витрат--оценивание эффективности затрат--бюджетування витрат--бюджетирование затрат--оперативна ефективність--оперативная эффективность--маркетингова статегія--маркетинговая стратегия--стратегічна орієнтація--стратегическая ориентация--маркетингові інвестиції--маркетинговые инвестиции--маркетингова інтеграція--маркетинговая интеграция--організаційна структура підприємства--организационная структура предприятия
Аннотация: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент".
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)