Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетинговые исследования<.>
Общее количество найденных документов : 51
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-51 
1.
339.138(075)
S94


    Sudman, Seymour.
    Marketing Research [Текст] : a Problem-Solving Approach / Seymour Sudman, Edward Blair. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill, 1998. - XLI, 737 p. : ill. + 1 эл. гиб. диск. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ISBN 0-07-913670-2 : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
економіка -- экономика -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- загальне управління якістю -- общее управление качеством
Аннотация: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Blair, Edward
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.
339.138(075.8)
Є-41


    Єжова, Л. Ф.
    Інформаційний маркетинг [] : навч. посібник / Л. Ф. Єжова. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 483-489 . - ISBN 966-574-349-X : 052.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(2)253я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
інформаційне виробництво -- информационное поизводство -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- моделювання бізнесу -- моделювання маркетингу -- експертні системи -- эксперные системы -- маркетингові джослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетингом -- служби маркетингу -- планування маркетингу -- інформаційні продукти і послуги (ІПП) -- информационные продукты и услуги -- інформаційні фірми -- информационные фирмы -- рекламно-збутова політика -- рекламно-сбытовая политика -- інформаційний ринок -- ринок апаратних засобів України -- світовий ринок ПК -- мировой рынок ПК -- ринок програмних засобів -- рынок програмных средств -- ринок інформаційних ресурсів -- ринок інтерактивних послуг -- рынок интерактивных услуг -- ринок Інтернет-послуг -- рынок Интернет-услуг -- консалтинговые услуги -- маркетингові послуги -- ІТ-персонал -- конкурентна стратегія фірми -- конкурентная стратегия фирмы -- ціноутворення в інформаційній галузі -- ценообразование в информационной отрасли -- ціноутворення програмних продуктів -- програмні засоби маркетингу -- програмные средства маркетинга
Аннотация: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

3.
658.14(477)
Е45


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Економічні та організаційні засади забезпечення фінансової безпеки підприємства [] : препринт наук. доповіді / М. М. Єрмошенко, К. С. Горячева, А. М. Ашуєв ; під ред. М. М. Єрмошенка. - К. : Нац. акад. управління, 2005. - 78 с. : рис. - Л-ра: с. 75-77. - 4.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-93
Рубрики: Фінансова безпека--Економічні засади--Організаційні процеси--Наукові видання
   
фывфывфыв:
фінансова безпека держави -- финансовая безопасность государства -- інтеграція фінансової системи -- интеграция финансовой системы -- система економічної безпеки підприємства -- система экономической безопасности предприятия -- фінансові інтереси підприємства -- финансовые интересы предприятия -- рівень фінансової безпеки -- уровень финансовой безопасности -- управління фінансовою безпекою -- управление финансовой безопасностью -- бенчмаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- фінансові ресурси безпеки підприємства -- финансовые ресурсы безопасности предприятия -- бюджетне планування безпеки підприємсства -- бюджетное планирование безопасности предприятия
Аннотация: Розглянуто економічні категорії фінансової безпеки, її сутність та місце в системі економічної безпеки, інформаційні джерела забезпечення безпеки підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Горячева, Кіра Сергіївна; Ашуєв, Андрій Миколайович; Єрмошенко, Микола Миколайович \ред.\
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

4.
339.138(075.8)
Б44


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України, Донецьк. нац. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 328 с. : іл. - Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325. - ISBN 966-364-00-2 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Аннотация: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

5.
336.761
Б 48


    Бердникова, Татьяна Борисовна.
    Рынок ценных бумаг и биржевое дело [] : учеб. пособие / Т. Б. Бердникова. - М. : ИНФРА-М, 2002. - 270 с. : рис., табл. - (Высшее образование). - Лит.: с. 266-269. - ISBN 5-16-000445-9 : 16.80 грн
УДК
ББК 65.262.2я73
Рубрики: Цінні папери--Навчальні видання для вищої школи
   Біржова справа--Навчальні видання для вищої школи

фывфывфыв:
первинний ринок цінних паперів -- первичный рынок ценных бумаг -- вторинний ринок цінних паперів -- вторичный рынок ценных бумаг -- кон'юктура біржевого ринку -- коньюктура биржевого рынка -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- фондові операції банків -- фондовые операции банков -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ціноутворення -- ценообразование -- ринкова вартість акцій -- рыночная стоимость акций -- інвестиційний ризик -- инвестиционный риск
Аннотация: Понятия, механизмы функционирования и техника операций на рынке ценных бумаг.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 4
ФОНД (1), АБ (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), АБ (2), ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
027(470)(08)
Б59


   
    Библиотеки. Население. Местная власть. Информационное сотрудничество продолжается [] / ред.- сост. И. Б. Михнова ; под общей ред. Т. Л. Маниловой. - М. : Либерея, 2003. - 192 с. - (Альманах "Приложение к журналу "Библиотекарь"). - ISBN 5-85129-171-0 : 40.50 грн
УДК
ББК 78.34(2)75я45
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
муниципальная библиотека -- муніципальна бібліотека -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- муниципальная связь -- муніципальна зв'язок -- информационный центр -- інформаційний центр
Аннотация: В книгу вошли описания деятельности библиотек, представляющей общественный интерес, и библиотечные документы, которые могут быть использованы при разработке документационного обеспечения эффективной работы муниципальной библиотеки.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Михнова, И. Б. \ред.- сост.\; Манилова, Т. Л. \ред.\
Экземпляры всего: 2
МЕТ (1), ВНБТ (1)
Свободны: МЕТ (1), ВНБТ (1)
Найти похожие

7.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Аннотация: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

8.
658.324(075.8)
Б 77


    Бойчук, Інна Володимирівна.
    Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний
Аннотация: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

9.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Найти похожие

10.
658.8(075.8)*M
Б90


    Буднік, Ольга Миколаївна.
    Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование
Аннотация: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Житомирський національний агроекологічний університет
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Найти похожие

11.
339.138(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга
Аннотация: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

12.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Аннотация: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

13.
339.138(038)=161.1
Г62


    Голубков, Евгений Петрович.
    Маркетинг [] : словарь / Е. П. Голубков. - Москва : Экономика : Дело ЛТД, 1994. - 157, [3] с. : рис. - Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159. - ISBN 5-86461-153-0 : 210.000 крб
УДК
ББК 65.050.24я2
Рубрики: Маркетинг--Словники--Довідкові видання
   
фывфывфыв:
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- контроль маркетинга -- контроль маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- планирование -- планування -- ценообразование -- ціноутворення -- выбор рынков -- вибір ринків -- термины -- терміни -- словари -- словники
Аннотация: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Найти похожие

14.
658(075.8)
Г85


    Гринев, Вадим Федорович.
    Товарно-инновационная политика предприятия [] : учеб. пособие / В. Ф. Гринев ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2004. - 160 с. : рис., табл. - Лит.: с. 155-156. - ISBN 966-608-302-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Підприємства--Інноваційна політика--Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
предприятия -- инновационная политика -- товарная политика -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные системы маркетинга инноваций -- міжнародні системи маркетингу інновацій -- управляющий по инновационному маркетингу -- управляючий з інноваційного маркетингу -- диверсификация новых товаров -- диверсифікація нових товарів -- разработка новых товаров -- розробка нових товарів -- качество продукции -- якість продукції -- "петля качества" -- "петля якості" -- риск выведения нового товара -- ризик виведення нового товару -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- дизайн товара -- упаковка нового товара -- пакування нового товару -- сбыт новых товаров -- збут нових товарів
Аннотация: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Межрегиональная академия управления персоналом
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

15.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Аннотация: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

16.
336.71(477)(075.8)
Ж 86


    Жуков, Святослав Августович.
    Маркетинг в банку [] : опорний конспект: навч. посібник / Жуков Святослав Августович. - К. : Кондор, 2008. - 180, [1] с. : табл. - Бібліогр.: 179-180 с. - ISBN 978-966-351-153-5 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг
   
фывфывфыв:
банківська система України -- банковская система Украины -- Национальний банк Украины -- Національний банк України -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- банківські операції -- банковские операции -- цінова політика банку -- ценовая политика банка -- збутова політика -- политика сбыта -- комуникационная политика банка -- комунікаційна політика банку -- реклама у банку -- контроль маркетингу в банку -- контроль маркетинга в банке -- депозитний ринок -- депозитный рынок -- платіжний баланс -- платежный баланс -- банковский менеджмент -- банківський менеджмент
Аннотация: Основні засади маркетингової діяльності в банках.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
338.48-44(1-22)
З-12


    Забуранна, Леся Валентинівна.
    Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управління [] : монографія / Л. В. Забуранна, А. В. Кулік. - К. : Центр учбов. л-ри, 2016. - 291, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 222-234. - Дод.: с. 235-291. - ISBN 978-611-01-0565-1 : 128.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туризм--Автономна Республіка Крим (Україна)--Наукові видання
   
фывфывфыв:
сільський зелений туризм -- сельский зеленый туризм -- туристична підприємніцька діяльність -- туристическая предпринимательская деятельность -- конкурентоспроможність підриємств -- конкурентоспособность предприятий -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- агротуристичні садиби -- агротуристические усадьбы -- туристична інфраструктура -- туристическая инфраструктура -- туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичне обслуговування -- туристическое обслуживание -- лікувальний туризм -- лечебный туризм -- етнографічний туризм -- этнографический туризм -- археологічний туризм -- археологический туризм -- туристичні послуги -- туристические услуги -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- агротуристичний продукт -- агротуристический продукт -- управління зеленим туризмом -- управление зеленым туризмом
Аннотация: Дослідження теоретико-методичних та практичних питань механізму формування та управління конкурентостійкістю підприємств сільського зеленого туризму.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кулік, А. В.
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

18.
366.1(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Поведение потребителей [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : Знання, 2004. - 364 с. : табл., рис. - Лит.: с. 357-364. - ISBN 966-8148-31-2 : 022.30 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)421.2-803я73
Рубрики: Торгівля--Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
факторы поведения -- фактори поведінки -- этапы принятия решений -- етапи прийняття рішень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- покупці -- покупатели -- споживачі -- потребители
Аннотация: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

19.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
фывфывфыв:
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Аннотация: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Экземпляры всего: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Найти похожие

20.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг
Аннотация: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

21.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
УДК
ББК 65.050.24(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама
Аннотация: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\
Экземпляры всего: 2
АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: АБ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

22.
658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Аннотация: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

23.
338.53(477)(075.8)
Л64


    Литвиненко, Ярослав Васильович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Я. В. Литвиненко. - К. : Знання, 2010. - 294 с. : табл., рис. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 291-294. - ISBN 978-966-346-488-6 : 59.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- ціни -- цены -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ціноутворення -- ценообразование -- структура ціни -- структура цены -- державне регулювання цін -- государственное регулирование цен -- цінова політика підприємства -- ценовая политика предприятия -- стратегії ціноутворення -- стратегии ценообразования -- ринкова економіка -- рыночная экономика
Аннотация: Структура вільної ціни, особливості її елементів, характеристика чинників, які впливають на рівень цін, класифікація цін за різними ознаками.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

24.
658.8:004.738.6](075.8)
Л64


    Литовченко, Ірина Львівна.
    Інтернет- маркетинг [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 184 с. : табл. - Глосарій: с. 165-173. - Дод.: с. 174-179. - Л-ра: с. 180-181. - ISBN 978-966-364-676-3 : 50.00 грн, 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
віртуальна економіка -- виртуальная экономика -- пошукові системи -- поисковые системы -- аудиторія інтернет -- аудитория интернет -- українська аудиторія інтернет -- украинская аудитория интернет -- бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- доменне ім'я -- доменное имя -- інтернет-марки -- интернет-марки -- ціноутворення -- ценообразование -- онлайновий аукціон -- онлайновый аукцион -- реклама -- банерна реклама -- спам -- веб-сайт
Аннотация: Концепція та методологія Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пилипчук, Володимир Петрович
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

25.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Аннотация: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Экземпляры всего: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

26.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текстььь] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
фывфывфыв:
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Аннотация: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Найти похожие

27.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текстььь] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 1. - 2006. - 324 с. : рис. - ISBN 966-301-058-4 : 41.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінгові дослідження -- бенчмаркинговые исследования -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетинг турпродукту -- маркетинг турпродукта -- посредницька діяльність -- посредническая деятельность -- готельний комплекс -- гостиничный комплекс
Аннотация: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

28.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Аннотация: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Найти похожие

29.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинг: бакалаврський курс [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2009. - 1134 с. : табл., граф. - Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-477-1 : 150.00 грн, 168.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
теорії маркетингу -- теории маркетинга -- проблеми маркетингу -- проблемы маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- товарознавство -- товароведение -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- логістика -- логистика -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- ризики в маркетингу -- риски в маркетинге -- маркетинг в антикризовому менеджменті -- маркетинг в антикризовом менеджменте
Аннотация: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ілляшенко, С. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

30.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Аннотация: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-30    31-51 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)