Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетинговые исследования<.>
Общее количество найденных документов : 51
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-51 
1.
339.138(075)
S94


    Sudman, Seymour.
    Marketing Research [Текст] : a Problem-Solving Approach / Seymour Sudman, Edward Blair. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill, 1998. - XLI, 737 p. : ill. + 1 эл. гиб. диск. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 727-737 - App.: p. 707-713 - Gloss.: p. 715-725. - ISBN 0-07-913670-2 : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
економіка -- экономика -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- загальне управління якістю -- общее управление качеством
Аннотация: [The goal of this book] was to write a book that would be more practical than other marketing research books: a book that, more than any other, would tell you how to do marketing research as well as why to do it that way].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Blair, Edward
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.
658.324(075.8)
Б 77


    Бойчук, Інна Володимирівна.
    Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний
Аннотация: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

3.
658.8:004.738.6](075.8)
Л64


    Литовченко, Ірина Львівна.
    Інтернет- маркетинг [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 184 с. : табл. - Глосарій: с. 165-173. - Дод.: с. 174-179. - Л-ра: с. 180-181. - ISBN 978-966-364-676-3 : 50.00 грн, 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
віртуальна економіка -- виртуальная экономика -- пошукові системи -- поисковые системы -- аудиторія інтернет -- аудитория интернет -- українська аудиторія інтернет -- украинская аудитория интернет -- бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- доменне ім'я -- доменное имя -- інтернет-марки -- интернет-марки -- ціноутворення -- ценообразование -- онлайновий аукціон -- онлайновый аукцион -- реклама -- банерна реклама -- спам -- веб-сайт
Аннотация: Концепція та методологія Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пилипчук, Володимир Петрович
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

4.
658.8(075.8)
О-52


    Оксанич, Анатолій Петрович.
    Інформаційні системи і технології маркетингу [] : навч. посібник / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 315-318. - ISBN 978-966-370-077-9 : 045.00 грн, 67.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- інформаційно-аналітичні технології -- информационно-аналитические технологии -- електронні комунікації -- электронные коммуникации -- "БЕСТ-Маркетинг " -- "ІТ-Підприємство " -- "ИТ-Предприятие " -- "Парус-Менеджмент " -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові задачі -- маркетинговые задачи -- рівень беззбитковості -- уровень безубыточности -- рентабельність продажу -- рентабельность продаж -- моделі комплексу маркетингу -- модели комплексу маркетинга
Аннотация: Основи створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, засоби використання сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Петренко, В.Р.; Костенко, О.П.
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

5.
339.138(075.8)
Є-41


    Єжова, Л. Ф.
    Інформаційний маркетинг [] : навч. посібник / Л. Ф. Єжова. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 483-489 . - ISBN 966-574-349-X : 052.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(2)253я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
інформаційне виробництво -- информационное поизводство -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- моделювання бізнесу -- моделювання маркетингу -- експертні системи -- эксперные системы -- маркетингові джослідження -- маркетинговые исследования -- управління маркетингом -- служби маркетингу -- планування маркетингу -- інформаційні продукти і послуги (ІПП) -- информационные продукты и услуги -- інформаційні фірми -- информационные фирмы -- рекламно-збутова політика -- рекламно-сбытовая политика -- інформаційний ринок -- ринок апаратних засобів України -- світовий ринок ПК -- мировой рынок ПК -- ринок програмних засобів -- рынок програмных средств -- ринок інформаційних ресурсів -- ринок інтерактивних послуг -- рынок интерактивных услуг -- ринок Інтернет-послуг -- рынок Интернет-услуг -- консалтинговые услуги -- маркетингові послуги -- ІТ-персонал -- конкурентна стратегія фірми -- конкурентная стратегия фирмы -- ціноутворення в інформаційній галузі -- ценообразование в информационной отрасли -- ціноутворення програмних продуктів -- програмні засоби маркетингу -- програмные средства маркетинга
Аннотация: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

6.
027(470)(08)
Б59


   
    Библиотеки. Население. Местная власть. Информационное сотрудничество продолжается [] / ред.- сост. И. Б. Михнова ; под общей ред. Т. Л. Маниловой. - М. : Либерея, 2003. - 192 с. - (Альманах "Приложение к журналу "Библиотекарь"). - ISBN 5-85129-171-0 : 40.50 грн
УДК
ББК 78.34(2)75я45
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
муниципальная библиотека -- муніципальна бібліотека -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- муниципальная связь -- муніципальна зв'язок -- информационный центр -- інформаційний центр
Аннотация: В книгу вошли описания деятельности библиотек, представляющей общественный интерес, и библиотечные документы, которые могут быть использованы при разработке документационного обеспечения эффективной работы муниципальной библиотеки.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Михнова, И. Б. \ред.- сост.\; Манилова, Т. Л. \ред.\
Экземпляры всего: 2
МЕТ (1), ВНБТ (1)
Свободны: МЕТ (1), ВНБТ (1)
Найти похожие

7.
655.41(075.8)
Т35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг
Аннотация: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

8.
658.14(477)
Е45


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Економічні та організаційні засади забезпечення фінансової безпеки підприємства [] : препринт наук. доповіді / М. М. Єрмошенко, К. С. Горячева, А. М. Ашуєв ; під ред. М. М. Єрмошенка. - К. : Нац. акад. управління, 2005. - 78 с. : рис. - Л-ра: с. 75-77. - 4.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-93
Рубрики: Фінансова безпека--Економічні засади--Організаційні процеси--Наукові видання
   
фывфывфыв:
фінансова безпека держави -- финансовая безопасность государства -- інтеграція фінансової системи -- интеграция финансовой системы -- система економічної безпеки підприємства -- система экономической безопасности предприятия -- фінансові інтереси підприємства -- финансовые интересы предприятия -- рівень фінансової безпеки -- уровень финансовой безопасности -- управління фінансовою безпекою -- управление финансовой безопасностью -- бенчмаркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- фінансові ресурси безпеки підприємства -- финансовые ресурсы безопасности предприятия -- бюджетне планування безпеки підприємсства -- бюджетное планирование безопасности предприятия
Аннотация: Розглянуто економічні категорії фінансової безпеки, її сутність та місце в системі економічної безпеки, інформаційні джерела забезпечення безпеки підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Горячева, Кіра Сергіївна; Ашуєв, Андрій Миколайович; Єрмошенко, Микола Миколайович \ред.\
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

9.
005:339.138:658.8](477)
С89


    "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі", Всеукраїнська науково-практична конференція (2013 ; Житомир).
    Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців, аспірантів, здобувачів і студентів "Сучасні інструменти реалізації практичного менеджменту, маркетингу та логістики: особливості застосування в глобальному конкурентному середовищі" 14-15 листопада 2013 року [] / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т, Вінниц. торг.-економ. ін-т, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 198, [2] с. : табл. - Літ. в кінці ст. - ISBN 978-966-683-386-3 : 20.00 грн
    Содержание:
Ярощук, Ірина Петрівна. Удосконалення системи сервісного обслуговування споживачів на прикладі ПП "Бердичівспеценергобуд" / І. П. Ярощук. - С .77-79. - Л-ра в кінці ст.
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Підприємства--Економіка--Україна--Наукові видання
   Житомирська область--Підприємства--Економіка -- Наукові видання
фывфывфыв:
зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- підприємницька діяльнысть -- предпринимательская деятельность -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- логістичні системи -- логистические системы -- страхова діяльність -- страховая деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- зайнятість населення -- занятость населения -- ринок праці -- ринок праці -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- управління якістю -- управление качеством -- місцеві видання -- місцеві видання
Аннотация: Висвітлено теоретичні та практичні аспекти розвиткку менеджменту, маркетингу та логістики на підприємствах різного організаційно-правового статусу, в т.ч. на підприємствах Житомирщини.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Безшкура, А. Ю. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Вінницький торговельно-економічний інститут; Житомирський державний університет імені Івана Франка
Экземпляры всего: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)
Найти похожие

10.
338.48-44(1-22)
З-12


    Забуранна, Леся Валентинівна.
    Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управління [] : монографія / Л. В. Забуранна, А. В. Кулік. - К. : Центр учбов. л-ри, 2016. - 291, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 222-234. - Дод.: с. 235-291. - ISBN 978-611-01-0565-1 : 128.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туризм--Автономна Республіка Крим (Україна)--Наукові видання
   
фывфывфыв:
сільський зелений туризм -- сельский зеленый туризм -- туристична підприємніцька діяльність -- туристическая предпринимательская деятельность -- конкурентоспроможність підриємств -- конкурентоспособность предприятий -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- агротуристичні садиби -- агротуристические усадьбы -- туристична інфраструктура -- туристическая инфраструктура -- туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичне обслуговування -- туристическое обслуживание -- лікувальний туризм -- лечебный туризм -- етнографічний туризм -- этнографический туризм -- археологічний туризм -- археологический туризм -- туристичні послуги -- туристические услуги -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- агротуристичний продукт -- агротуристический продукт -- управління зеленим туризмом -- управление зеленым туризмом
Аннотация: Дослідження теоретико-методичних та практичних питань механізму формування та управління конкурентостійкістю підприємств сільського зеленого туризму.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Кулік, А. В.
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

11.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Аннотация: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Экземпляры всего: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

12.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Аннотация: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

13.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

14.
65.050.24я73
С42


    Скибінський, Станіслав Володимирович.
    Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування
   
фывфывфыв:
система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования
Аннотация: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

15.
658.8(075.8)*M
Б90


    Буднік, Ольга Миколаївна.
    Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование
Аннотация: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Житомирський національний агроекологічний університет
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Найти похожие

16.
339.138(075.8)
Б44


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України, Донецьк. нац. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 328 с. : іл. - Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325. - ISBN 966-364-00-2 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Аннотация: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

17.
339.138(038)=161.1
Г62


    Голубков, Евгений Петрович.
    Маркетинг [] : словарь / Е. П. Голубков. - Москва : Экономика : Дело ЛТД, 1994. - 157, [3] с. : рис. - Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159. - ISBN 5-86461-153-0 : 210.000 крб
УДК
ББК 65.050.24я2
Рубрики: Маркетинг--Словники--Довідкові видання
   
фывфывфыв:
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- контроль маркетинга -- контроль маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- планирование -- планування -- ценообразование -- ціноутворення -- выбор рынков -- вибір ринків -- термины -- терміни -- словари -- словники
Аннотация: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Найти похожие

18.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Аннотация: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

19.
339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Аннотация: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Экземпляры всего: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Найти похожие

20.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Найти похожие

21.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Аннотация: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Найти похожие

22.
336.71
С72


    Спицын , Игорь Олегович.
    Маркетинг в банке [] / И. О. Спицын, Я. О. Спицын ; [худож. оформ. В. Штогрина]. - Тернополь : Гарнекс ; К. : Писпайп, 1993. - 656 с. - ISBN 5-8321-0005-0 : 72000.00 крб
УДК
ББК 65.262.10 + 65.050.214
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- маркетинг в банке -- система планирования -- система планування -- планирование комплекса маркетинга -- планування комплекса маркетинга -- стратегия риска -- стратегія ризику -- организационная структура банка -- організаційна структура банку -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Аннотация: О принципах и приемах маркетинга, которые успешно используются банками стран с развитой рыночной экономикой.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Спицын, Ярослав Олегович; Штогрин, В. \худож.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

23.
336.71(477)(075.8)
Ж 86


    Жуков, Святослав Августович.
    Маркетинг в банку [] : опорний конспект: навч. посібник / Жуков Святослав Августович. - К. : Кондор, 2008. - 180, [1] с. : табл. - Бібліогр.: 179-180 с. - ISBN 978-966-351-153-5 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг
   
фывфывфыв:
банківська система України -- банковская система Украины -- Национальний банк Украины -- Національний банк України -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- банківські операції -- банковские операции -- цінова політика банку -- ценовая политика банка -- збутова політика -- политика сбыта -- комуникационная политика банка -- комунікаційна політика банку -- реклама у банку -- контроль маркетингу в банку -- контроль маркетинга в банке -- депозитний ринок -- депозитный рынок -- платіжний баланс -- платежный баланс -- банковский менеджмент -- банківський менеджмент
Аннотация: Основні засади маркетингової діяльності в банках.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

24.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Аннотация: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

25.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Аннотация: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

26.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текстььь] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
фывфывфыв:
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Аннотация: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Найти похожие

27.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Мерчандайзинг--Наукові видання

   
фывфывфыв:
ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений
Аннотация: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

28.
658.8(075)
П22


    Пащук, Ольга Вікторівна.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг
Аннотация: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

29.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текстььь] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 1. - 2006. - 324 с. : рис. - ISBN 966-301-058-4 : 41.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- бенчмаркінгові дослідження -- бенчмаркинговые исследования -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетинг турпродукту -- маркетинг турпродукта -- посредницька діяльність -- посредническая деятельность -- готельний комплекс -- гостиничный комплекс
Аннотация: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, маркетингові дослідження, особливості отримання та обробки маркетингової інформації, маркетинг готельного комплексу та турпродукту тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

30.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинг: бакалаврський курс [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2009. - 1134 с. : табл., граф. - Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-477-1 : 150.00 грн, 168.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
теорії маркетингу -- теории маркетинга -- проблеми маркетингу -- проблемы маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- товарознавство -- товароведение -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- логістика -- логистика -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- ризики в маркетингу -- риски в маркетинге -- маркетинг в антикризовому менеджменті -- маркетинг в антикризовом менеджменте
Аннотация: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ілляшенко, С. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-30    31-51 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)