Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетинговые коммуникации<.>
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 25
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/М 21
Автор(ы) : Мальченко В.М.
Заглавие : Маркетинг послуг
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2006
Колич.характеристики :360 с
Примечания : Термінол. слов. в кінці розд. - Л-ра: с. 353-358
ISBN, Цена 966-574-946-3: 042.30 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні і практичні аспекти маркетингу в діяльності підприємств сфери послуг.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 338.486(075.8)/М 26
Автор(ы) :
Заглавие : Маркетинг туризму: навч. посібник : у 2 ч./ Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. Ч. 2
Выходные данные : К.: Вид-во Європейського ун-ту, 2006 - 2006
Колич.характеристики :427 с.: табл.
Коллективы : Європейський університет
Примечания : Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426
ISBN, Цена 966-301-084-3: 42.00 грн
УДК : 338.486(075.8)
ББК : 75.814я73 + 65.433я73
Предметные рубрики: Туризм-- Маркетинг
Економіка-- Туризм
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 659.1(075.8)*M/Б83
Автор(ы) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Фіщук, Олександр Леонідович
Заглавие : Реклама та рекламна діяльність : [навч.-метод. посібник]
Выходные данные : Житомир: ЖДТУ, 2007
Колич.характеристики :210 с.: граф.
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210
Цена : 026.80, 15.00, грн
УДК : 659.1(075.8)*M
ББК : 65.42-803я73
Предметные рубрики: Реклама-- Маркетинг-- Виставково-ярмаркова діяльність
Аннотация: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.
Экземпляры : всего : КР(1), ВВ(1)
Свободны : КР(1), ВВ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.3(477)/С91
Заглавие : Сучасні проблеми розвитку національної економіки і шляхи їх розв'язання : кол. наук. монографія
Выходные данные : К.: Нац. акад. управління, 2008
Колич.характеристики :452 с.: табл.
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-8406-38-6: 020.00 грн
УДК : 330.3(477)
ББК : 65.9(4УКР)
Предметные рубрики: Національна економіка --Україна
Аннотация: Теоретичні і практичні проблеми розвитку економіки України.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.9(075.8)/Ч49
Автор(ы) : Черномаз, Петро Олексійович
Заглавие : Міжнародний маркетинг : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]
Выходные данные : К.: Академвидав, 2010
Колич.характеристики :272 с.: граф., табл.
Серия: Альма-матер
Примечания : Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270
ISBN, Цена 978-966-8226-91-5: 41.80, 43.70, 69.00, грн
УДК : 339.9(075.8) + 658.8(075.8)
ББК : 65.5я73 + 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.
Экземпляры : всего : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Н73
Автор(ы) : Савельєв Є. В., Чеботар С. І., Штефанич Д. А., Шевчик М. Г.
Заглавие : Новітній маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2008
Колич.характеристики :420 с.: табл.
Серия: Вища освіта XXI століття
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Цена 978-966-346-349-0: 55.00, 41.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8/Р17
Автор(ы) : Разумовская, Анна Львовна
Заглавие : PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг : руководство
Выходные данные : СПб.: Питер, 2009
Колич.характеристики :320 с.: ил., табл.
Серия: Серия: "Продажа на 100 %"
Примечания : Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320
ISBN, Цена 978-5-388-00471-0: 53.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.48(075.8)/Д 84
Автор(ы) : Дурович, Александр Петрович
Заглавие : Маркетинг гостиниц и ресторанов : учеб. пособие
Выходные данные : М.: Новое знание, 2006
Колич.характеристики :632 с.: рис.
Серия: Экономическое образование
Примечания : Лит. в конце глав
ISBN, Цена 5-94735-111-0: 95.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.441.357я73
Предметные рубрики: Готелі
Географич. рубрики:
Аннотация: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/П80
Автор(ы) : Прокопенко, Ольга Володимирівна, Троян М. Ю.
Заглавие : Поведінка споживачів : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Колич.характеристики :176 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175
ISBN, Цена 978-966-364-653-4: 47.00, 28.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.42-2я73
Предметные рубрики: Споживачі-- Поведінка
Географич. рубрики:
Аннотация: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)*M/Б90
Автор(ы) : Буднік, Ольга Миколаївна
Заглавие : Маркетинг : [навч. посібник]
Выходные данные : Житомир: ЖНАЕУ, 2012
Колич.характеристики :227, [1] с.: табл., рис.
Коллективы : Житомирський національний агроекологічний університет
Примечания : Літ.: с. 217-226
ISBN, Цена 978-966-8706-62-2: 60.00 грн
УДК : 658.8(075.8)*M
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Підприємства-- Стратегічне управління --Житомир, місто
Географич. рубрики: Житомир, місто-- Підприємства-- Стратегічне управління
Аннотация: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].
Экземпляры :КР(1)
Свободны : КР(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.487:659.1/З-12
Автор(ы) : Забуранна Л. В., Сіренко К. В.
Заглавие : Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика : монографія
Выходные данные : К.: Ліра-К, 2012
Колич.характеристики :151, [2] с.: табл., рис.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, ПВНЗ "Європейський університет"
Примечания : Дод.: с. 141-145. - Л-ра: с. 146-151
ISBN, Цена 978-966-2609-18-9: 55.00 грн
УДК : 338.487:659.1
ББК : 65.433
Предметные рубрики: Туристична індустрія-- Комунікації
Географич. рубрики:
Аннотация: Теоретико-методичні та практичні питання формування інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075)/П24
Автор(ы) : Пелішенко, Валентин Павлович
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2003
Колич.характеристики :199 с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський економічний інститут менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 198-199
ISBN, Цена 966-8253-29-9: 14.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Менеджмент
Маркетинг
Аннотация: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 659.1(075.8)/Р55
Автор(ы) : Ромат, Евгений Викторович
Заглавие : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Выходные данные : Киев: Студцентр, 2000
Колич.характеристики :480 с.: табл., .
Примечания : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Цена 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметные рубрики: Реклама
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Аннотация: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.48:339.138(07/Х72-340565
Автор(ы) : Холловей, Дж. Кристофер
Заглавие : Туристический маркетинг . -4-е изд.
Параллельн. заглавия :Marketing for Tourism
Выходные данные : К.: Знання, 2008
Колич.характеристики :575, [1] с.: рис., табл., фото
Примечания : Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575
ISBN, Цена 978-966-346-507-4: 95.00 грн
УДК : 338.48:339.138(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметные рубрики: Туристична діяльність-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658(075.8)/П52
Автор(ы) : Полторак В. А., Тараненко І. В., Красовська О. Ю.
Заглавие : Маркетингові дослідження : навч. посібник . -3-тє вид., переробл. та допов.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2014
Колич.характеристики :340, [1] с.: табл., граф.
Примечания : Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336
ISBN, Цена 978-617-673-255-6: 72.00 грн
УДК : 658(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметные рубрики: Дослідження-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138:658.8(477/С88-323438
Автор(ы) : Студінська, Галина Яківна
Заглавие : Бренд: долаючи час та простір
Выходные данные : Малин: НДНЦ "ПринцепС", 2014
Колич.характеристики :412 с.: сх., рис., портр., табл.
Примечания : Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412
ISBN, Цена 978-966-96620-3-3: 35.00 грн
УДК : 339.138:658.8(477)
ББК : 65.9(4УКР)29-2
Предметные рубрики: Торгові марки --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 368.021/Ч-75
Автор(ы) : Козьменко , Ольга Володимирівна, Козьменко, Сергій Миколайович, Васильєва, Тетяна Анатоліївна, Абрамітова Д. Р
Заглавие : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Выходные данные : Суми: Унів. книга, 2015
Колич.характеристики :431, [1] с.: рис., табл.
Примечания : Дод.: с. 411-431
ISBN, Цена 978-966-680-702-4: 171.00 грн
УДК : 368.021 + 339.138
ББК : 65.271 + 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг
Страхування
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): страховий маркетинг--страховой маркетинг--страховые компании--страхові компанії--страховий продукт--страховой продукт--брендінг--брендинг--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--цінова політика--ценовая политики--збутовая політика--сбытовая политика--медичне страхування--медицинское страхование--страхування життя--страхование жизни--страхування туризму--страхование туризма--банкострахування--банкострахование--управління персоналом--управление персоналом--маркетингова стратегія--маркетинговая стратегия
Аннотация: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 659.4:316.28/К93
Автор(ы) : Курбан, Олександр Васильович
Заглавие : PR у маркетингових комунікаціях : навч. посібник
Выходные данные : К.: Кондор, 2014
Колич.характеристики :246 с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с.162-243
ISBN, Цена 978-966-2781-53-3: 75.00 грн
УДК : 659.4:316.28
ББК : 65.050.214
Предметные рубрики: Комунікаційний менеджмент
Паблик рілейшнз
Географич. рубрики:
Аннотация: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(477)/П75
Автор(ы) : Примак, Тетяна Олександрівна
Заглавие : Маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : К.: МАУП, 2001
Колич.характеристики :198, [2] с.: рис., табл.
Коллективы : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примечания : Л-ра: с. 198-199
ISBN, Цена 966-608-080-Х: 11.00 грн
УДК : 339.138(477)
ББК : 65.050.9(4УКР)24
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): історія маркетингу--история маркетига--функції маркетингу--функции маркетинга--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--стратегия ценообразования--стратегія ціноутворення--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації
Аннотация: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(2), АБ(2)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мазаракі А. А., Дубовик Т. В.
Заглавие : Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2015. - N 12. - С. 423-429. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2015/12). - ISSN 19936788
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Інтернет
Маркетинг
Комунікації
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации--е-лояльність--э-лояльность--підприємства торгівлі--торговое предприятие
Найти похожие

21.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Домашева Е. А., Зозулев А. В.
Заглавие : Оценивание эффективности маркетинговых интернет-коммуникаций на основе KPI
Место публикации : Маркетинг и реклама. - Х.: Студцентр, 2016. - N 3. - С. 22-27 (Шифр mire/2016/3)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Інформаційний маркетинг
Інтернет
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-комунікації--интернет-коммуникации--маркетингові комунікації--маркетинговые коммуникации
Найти похожие

22.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Заглавие : Эффективное участие в выставке с позиций составляющих комплекса маркетинга
Место публикации : Швейное Дело и Мода: всеукр. рекл.-информ. журнал. - Х.: Меркулова Н. В., 2017. - N 10. - С. 16-17: фот. (Шифр shdi/2017/10)
Предметные рубрики: Торгівля-- Маркетинг
Найти похожие

23.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(076)/О-75
Автор(ы) : Котлер, Филип, Армстронг , Гари, Сондерс, Джон, Вонг, Вероника
Заглавие : Основы маркетинга : пер. с англ. . -2-е европ. изд.
Параллельн. заглавия :Principles of marketing
Выходные данные : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2002
Колич.характеристики :944 с.: рис., табл.
Примечания : Предм. указ.: с. 936-943
ISBN, Цена 5-8459-0088-3: 32.12 грн
УДК : 339.138(076)
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг-- Управління-- Ринок --США
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управление--этика маркетинга--етика маркетинга--стратегическое планирование маркетинга--стратегічне планування маркетинга--маркетинговая среда--маркетингове середовище--глобальный рынок--глобальний ринок--покупательское поведение--поведінка покупця--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментирование--сегментування--выбор целевых рынков--вибір цільових ринків--позиционирование--позиціювання--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--стратегии маркетинга--стратегії маркетингу--маркетинг услуг--маркетинг послуг--ценообразование--ціноутворення--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--управление сбытом--управління збутом--управление каналами распределения--управління каналами розподілу
Аннотация: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

24.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.334.3/Б28
Автор(ы) : Батра, Раджив, Майерс, Джон Дж., Аакер, Дэвид А.
Заглавие : Рекламный менеджмент : пер. с англ. . -5-е изд.
Параллельн. заглавия :Advertising Management
Выходные данные : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2000
Колич.характеристики :784 с.: рис., табл.
Примечания : Предм. указ.: с. 766-773
ISBN, Цена 5-8459-0018-2: 40.85 грн
УДК : 005.334.3
ББК : 65.42-803
Предметные рубрики: Комунікаційний менеджмент-- Реклама-- Управлінські рішення
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): коммуникационный менеджмент--управленческие решения--планирование рекламы--планування реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--постановка целей рекламы--постановка цілей реклами--сегментация--сегментація--позиционирование--позиціонування--стратегия сообщения--стратегія повідомлення--отношение потребителя--відношення споживача--трансформирующая реклама--трансформуюча реклама--торговая марка--торгова марка--тактики сообщений--тактики повідомлень--рациональный творческий подход--раціональний творчий підхід--тестирование--тестування--оценка рекламных объявлений--оцінка рекламних об'яв--реализация рекламы--реалізація реклами--стратегия рекламы--стратегія реклами--тактика рекламы--тактика реклами--регулирование рекламной деятельности--регулювання рекламної діяльності--глобальный маркетинг--глобальний маркетинг
Аннотация: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

25.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 65.42-80я73/Р69
Автор(ы) : Ромат, Евгений Викторович
Заглавие : Реклама. История. Теория. Практика . -5-е изд.
Выходные данные : Санкт-Петербург: Питер , 2002
Колич.характеристики :544 с.: рис., табл.
Серия: Учебники для вузов
Примечания : Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542
ISBN, Цена 5-94723-211-1: 25.00 грн
ББК : 65.42-80я73
Предметные рубрики: Торгова реклама-- Історія-- Теорія-- Практика
Географич. рубрики:
Аннотация: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)