Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетингові комунікації<.>
Общее количество найденных документов : 52
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-52 
1.

Фарат О. Перспективність технологій пошукового просування/О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 2.-С.14-20
2.

Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.16-21
3.

Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.28-32
4.

Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.9-13
5.

Мальченко В.М. Маркетинг послуг/В. М. Мальченко. - 2006
6.

Маркетинг туризму. Ч. 2
7.

Маркетинговий менеджмент/Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт.. - 2008
8.

Бородкіна Н.О. Реклама та рекламна діяльність/Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - 2007
9.

Сучасні проблеми розвитку національної економіки і шляхи їх розв'язання/за ред. М. М. Єрмошенка. - 2008
10.

Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг/О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - 2009
11.

Бородкіна Н. О. Маркетинг/Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - 2007
12.

Черномаз П. О. Міжнародний маркетинг/П. О. Черномаз. - 2010
13.

Новітній маркетинг/[Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - 2008
14.

Разумовская А. Л. PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг/А. Л. Разумовская. - 2009
15.

Дурович А. П. Маркетинг гостиниц и ресторанов/А. П. Дурович. - 2006
16.

Прокопенко О. В. Поведінка споживачів/О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - 2008
17.

Міжнародний маркетинг/В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова. - 2011
18.

Оснач О. Ф. Промисловий маркетинг/О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - 2011
19.

Буднік О. М. Маркетинг/О. М. Буднік. - 2012
20.

Забуранна Л. В. Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика/Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко. - 2012
21.

Пелішенко В. П. Маркетинговий менеджмент/В. П. Пелішенко. - 2003
22.

Панкратов Ф. Г. Комерційна справа/Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна ; [пер. з рос. І. К. Паланг]. - 2001
23.

Ромат Е. В. Реклама/Е. В. Ромат. - 2000
24.

Холловей Дж. К. Туристический маркетинг/Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 2008
25.

Полторак В. А. Маркетингові дослідження/В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 2014
26.

Студінська Г. Я. Бренд: долаючи час та простір/Г. Я. Студінська. - 2014
27.

"4Р" маркетингу страхових компаній/[О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - 2015
28.

Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях/Курбан О. В.. - 2014
29.

Примак Т. О. Маркетинг/Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк]. - 2001
30.

Мазаракі А. А. Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів/А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2015,N N 12.-С.423-429
 1-30    31-52 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)