Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетингові комунікації<.>
Общее количество найденных документов : 52
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-52 
1.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
фывфывфыв:
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Аннотация: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
339.138(075.8)
М47


    McCarthy, E. Jerome.
    Basing marketing. A global-managerial approach [Текст] / E. J. McCarthy, W. D. Perreault. - 12th ed. - Chicago ; Bogota ; Boston : Irwin, 1996. - XXVI, 833, I-22, G-13 p. : ill. - Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13. - ISBN 0-256-13990-3 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг -- глобальна економіка -- роль маркетингу у фірмі -- сегментація ринку -- маркетингове середовище -- ділові клієнти -- управління продуктами -- замовник з логістики та дистрибуції -- маркетингові комунікації
Аннотация: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Perreault, William D.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

3.
659.4:316.28
К93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   Паблик рілейшнз--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг
Аннотация: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Аннотация: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

5.


    Головкіна, Н.
    Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
фывфывфыв:
маркетингові комунікації

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

6.


    Мазаракі, А. А.
    Інтернет-маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів [] / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 12. - С. 423-429. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Інтернет
   Маркетинг

   Комунікації

фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- е-лояльність -- э-лояльность -- підприємства торгівлі -- торговое предприятие

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Дубовик, Т. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Мельникович, Олена.
    Благодійні акції - інструмент маркетингових комунікацій [] / О. Мельникович, О. Юсупова // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 5. - С. 83-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торговельні підприємства--Благодійність--Україна
   Інформаційний маркетинг--Україна

фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- стимулювання продажу -- соціально-етичний маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Юсупова, Ольга

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

8.
339.138:658.8(477)
С88


    Студінська, Галина Яківна.
    Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання
   
фывфывфыв:
брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства
Аннотация: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.


    Пахуча, Е. В.
    Застосування інструментів маркетингових комунікацій у підвищенні конкурентоспроможності підприємств [] / Е. В. Пахуча // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 19/20. - С. 82-89 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Комунікаційний маркетинг
фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- інструменти маркетингу -- динаміка вартості сільгосппродукції -- динаміка середніх цін реалізації продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

10.
658.6(075.8)
П16


    Панкратов, Ф. Г.
    Комерційна справа [] : навч. посібник / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна ; [пер. з рос. І. К. Паланг]. - Рівне : Видавнича агенція "Вертекс", 2001. - 352 с. : рис. - ISBN 966-7147-12-6 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.421.8Я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- комерційна робота -- коммерческая работа -- комерційна етика -- коммерческая этика -- комерційна інформація -- коммерческая информация -- господарські зв'язки -- хозяйственные связи -- комерційні розрахунки -- коммерческие расчёты -- оптова закупівля -- оптовая закупка -- оптовий продаж -- оптовая продажа -- роздрібний продаж -- розничная продажа -- біржова торгівля -- биржовая торговля -- торгівля на аукціонах -- торговля на аукционах -- формування асортименту -- формирование ассортимента -- управління товарними запасами -- управление товарными запасами -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- лізинг -- лизинг -- факторинг -- франчайзинг -- комерційні служби -- коммерческие службы
Аннотация: З урахуванням сучасних вимог розглядається організація комерційної діяльності в сфері товарного обігу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Серьогіна, Т. К.; Паланг, І. К. \пер.\
Экземпляры всего: 3
ФОНД (1), ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
339.138:339.9](075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посіб. / [В. Л. Корнієв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 383, [1] с. : табл., рис. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 182-183. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73 + 65.5я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- стратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- сегментування міжнародного ринку -- стратегічне планування -- управління товарною політикою -- цінові стратегії -- маркетингові комунікації -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Аннотация: Розкриваються тенденції процесу розвитку світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Корнієв, Валентин Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

12.
658.8(075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2011. - 384 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 382-383. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 96.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- конкурентні переваги -- сратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- міжнародний ринок -- конкурентне позиціонування -- стратегічне планування -- товарна політика -- цінові стратегії -- канали розподілу продукції -- маркетингові комунікації -- ревізії міжнародного маркетингу -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Аннотация: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Корінєв, Валенти Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Найти похожие

13.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Аннотация: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

14.
339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Аннотация: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Экземпляры всего: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Найти похожие

15.
658.8(075.8)*M
Б90


    Буднік, Ольга Миколаївна.
    Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование
Аннотация: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Житомирський національний агроекологічний університет
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Найти похожие

16.
339.138(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації
Аннотация: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
658.8(075.8)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації
Аннотация: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Осовська, Г. В. \ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

18.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Аннотация: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

19.
339.138(075.8)
М 21


    Мальченко, В. М.
    Маркетинг послуг [] / В. М. Мальченко. - К. : КНЕУ, 2006. - 360 с. - Термінол. слов. в кінці розд. - Л-ра: с. 353-358. - ISBN 966-574-946-3 : 042.30 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
ринок послуг -- рынок услуг -- рекрутинг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследование -- сервісне підприємство -- сервисное предприятие -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги -- інжинірингові послуги -- инжиниринговые услуги -- транспортно-експедиторські послуги -- транспортно-экспедиторские услуги -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- лізинг -- лизинг -- страхові послуги -- страховые услуги
Аннотация: Теоретичні і практичні аспекти маркетингу в діяльності підприємств сфери послуг.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
339.138:334.716](075.8)
М27


   
    Маркетинг промислового підприємства [] : навч. посіб. / [А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; М-во освіти і науки України, Нац. техніч. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2019. - 500, [4] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 435.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
розвиток промислового маркетингу -- стратегії промислового маркетингу -- ринок промислових товарів -- маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- конкуренція промислових товарів -- сегментування ринку -- попит товарів -- потреби у промисловій продукції -- закупівля промислових товарів -- товарна політика -- цінова політика -- управління розподілом -- збут готової продукції -- регулювання збутових запасів -- маркетингові комунікації -- виставкова діяльність -- реклама продукції -- ефективність маркетингової діяльності
Аннотация: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

21.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текстььь] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг
Аннотация: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

22.


    Гончарук, І. В.
    Маркетинг як фактор конкурентоспроможності підприємств плодоовочевої галузі [] / І. В. Гончарук, Г. В. Шевчук // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 5. - С. 50-55 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Конкурентоспроможність
фывфывфыв:
маркетингові комунікації

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шевчук, Г. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

23.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Аннотация: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

24.
027.54(477.25)
Н35


. Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського

    Туровська, Леся.
    Маркетингові дослідження у сфері бібліотечного сервісу [] / Л. Туровська // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; ред. О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 2010. - Вип. 28. - С. 18-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Бібліотечне обслуговування--Маркетинг--Україна
фывфывфыв:
бібліотечний маркетинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговий інструментарій -- ринок бібліотечних послуг -- користувач наукової бібліотеки -- бібліотечно-інформаційний сервіс

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Бровкін, А. Г. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФОНД (1), БГ (1)
Свободны: ФОНД (1), БГ (1)

Найти похожие

25.
338.487:659.1
З-12


    Забуранна, Л. В.
    Маркетингові комунікації туристичних підприємств: сучасна теорія і практика [] : монографія / Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ПВНЗ "Європ. ун-т". - К. : Ліра-К, 2012. - 151, [2] с. : табл., рис. - Дод.: с. 141-145. - Л-ра: с. 146-151. - ISBN 978-966-2609-18-9 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.433
Рубрики: Туристична індустрія--Комунікації--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рейтингова оцінка -- рейтинговая оценка
Аннотация: Теоретико-методичні та практичні питання формування інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сіренко, К. В.; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниПВНЗ "Європейський університет"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

26.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Аннотация: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

27.
658.8(075)
П24


    Пелішенко, Валентин Павлович.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. П. Пелішенко ; М-во освіти і науки України, Київ. екон. ін-т менеджменту. - К. : Центр навч. л-ри, 2003. - 199 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-199. - ISBN 966-8253-29-9 : 14.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

фывфывфыв:
маркетинг -- управління маркетинговими дослідженнями -- управління маркетинговими дослідженнями -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- мотивація маркетингової діяльності -- мотивация маркетинговой деятельности -- управління маркетинговими комунікаціями -- управления маркетинговыми коммуникациями -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности -- процес ціноутворення -- процесс ценообразования -- розподілення товарів -- распределение товаров -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации
Аннотация: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Київський економічний інститут менеджменту
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

28.
338:005:004:159:378:342](043.2)
С88


    "Студент - Дослідник - Фахівець", науково-практична конференція (24 ; 2020 ; Київ).
    Матеріали XXIV Міжнародної науково-практичної конференції "Студент - Дослідник - Фахівець" Київського інституту бізнесу та технологій, 28 травня 2020 року [] : спецвипуск / Київ. ін-т бізнесу та технологій ; [редкол.: О. В. Яковлева (голова) та ін.]. - Київ : КІБіТ, 2020. - 338 с. : рис., табл. - : Студент - Дослідник - Фахівець. - Текст: укр., англ. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 120.00 грн
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка--Наукові видання
   Управління персоналом--Наукові видання

   Психологія--Наукові видання

   Комп’ютеризація--Наукові видання

фывфывфыв:
реклама -- маркетингові комунікації -- страхові послуги -- комерційні банки -- бухгалтерський облік -- активи підприємства -- освітні технології -- економічне зростання -- маркетингова політика -- управління персоналом -- виробничо-комерційні фірми -- стандартизація продукції -- фінансова безпека підприємства -- кадровий менеджмент -- інноваційні технології -- булінг -- психічні процеси людини -- суїцидальна поведінка -- емоції -- лідерство -- готовність до материнства -- стресостійкість -- домашнє насильство -- комп'ютерно-ігрова залежність -- комп'ютерна інженерія
Аннотация: Тези та матеріали доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції КІБіТ "Студент - Дослідник - Фахівець"(28 травня 2020 р.).

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Яковлева, О. В. \ред.\; Воловик, Н. Л. \ред.\; Гончаров, В. В. \ред.\; Гридковець, Л. М. \ред.\; Київський інститут бізнесу та технологій
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

29.


    Кириченко, С. О.
    Напрями удосконалення комунікаційної політики на підприємстві [] / С. О. Кириченко, П. В. Цвях // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 23. - С. 42-46 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комунікації--Маркетинг
фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- інструменти комунікаційної політики

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Цвях, П. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

30.
658.8(075.8)
Н73


   
    Новітній маркетинг [] : навч. посібник / [Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - К. : Знання, 2008. - 420 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-349-0 : 55.00 грн, 41.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інтегрований маркетинг -- интегрированный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг знань -- маркетинг знаний -- брендинг -- франчайзинг -- аутсорсинг -- макркетинг супермаркетингу -- мерчандайзинг -- шоу-маркетинг -- маркетингові війни -- маркетинговые войны -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- міжнародна реклама -- международная реклама -- глобальний маркетинг
Аннотация: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Савельєв, Є. В.; Чеботар, С. І.; Штефанич, Д. А.; Шевчик, М. Г.; Савельєв, Є. В. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

 1-30    31-52 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)