Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетингові програми<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075)/П-18
Автор(ы) : Парсяк, Володимир Никифорович
Заглавие : Маркетинг: від теорії до практики : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад.
Выходные данные : К.: Наукова думка, 2007
Колич.характеристики :256 с
Примечания : Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252
ISBN, Цена 978-966-00-0611-9: 21.60 грн
УДК : 339.138(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б61
Автор(ы) : Біловодська, Олена Анатоліївна
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2010
Колич.характеристики :332, [4] с.: граф., табл.
Примечания : Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Цена 978-966-346-657-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Мененджмент-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.3(075.8)/А55
Автор(ы) : Anderson , David R., Sweeney, Dennis J., Anderson, David R., Williams, Thomas A.
Заглавие : An introduction to management science. Quantitative approaches to decision making . -7th ed.
Выходные данные : Minneapolis; New York; Los Angeles: West publ. co., 1994
Колич.характеристики :XXII, 814, A-56, I-9 с.: ill.
Примечания : Текст: англ. - App.: p. A-1-A-56. - Ind.: p. I-1-I-9
ISBN, Цена 0-314-02479-4: 50.00 грн
УДК : 005.3(075.8)
ББК : 65.050.9я73
Предметные рубрики: Управління
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наука менеджменту на практиці--лінійне програмуваня: графічний метод--формулювання, комп'ютерне рішення, тлумачення--маркетингові програми--фінансові програми--програми управління виробництвом--цілочисельне лінійне програмування--мережеві моделі--моделі інвентарю--комп'ютерне моделювання--аналіз рішень--прогнозування--динамічне програмування
Аннотация: Reflecting the latest developments in Microsoft Office Excel 2013, Anderson/Sweeney/Williams/Camm/Cochran/Fry/Ohlmann's AN INTRODUCTION TO MANAGEMENT SCIENCE: QUANTITATIVE APPROACHES TO DECISION MAKING, 14E equips readers with a sound conceptual understanding of the role that management science plays in the decision-making process. The trusted market leader for more than two decades, the book uses a proven problem-scenario approach to introduce each quantitative technique within an applications setting. All data sets, applications, and screen visuals reflect the details of Excel 2013 to effectively prepare you to work with the latest spreadsheet tools. Important Notice: Media content referenced within the product description or the product text may not be available in the ebook version.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)