Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетингові стратегії<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Каракай Ю.В.
Заглавие : Маркетингові стратегії інноваційних товарів
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - К.: НДЕІ, 2007. - N 1. - С. 60-63 (Шифр frvv/2007/1)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Інноваційна- інвестиційна система
Географич. рубрики:
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/Г 20
Автор(ы) : Гаркавенко С.С.
Заглавие : Маркетинг : підручник . -5-е вид., допов.
Выходные данные : К.: Лібра, 2007
Колич.характеристики :718 с.: рис.
Примечания : Бібліогр.: с. 710-717
ISBN, Цена 978-966-7035-89-1: 078.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/К88
Автор(ы) : Куденко, Наталія Володимирівна
Заглавие : Стратегічний маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Выходные данные : К.: КНЕУ, 2006
Колич.характеристики :151 с.: рис., табл.
Серия: До 100-річчя Київського національного економічного університету
Примечания : Бібліогр.: с. 150-151
ISBN, Цена 966-574-061-X: 29.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Стратегічний маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М27
Автор(ы) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Параллельн. заглавия :Marketing management
Выходные данные : К.: Хімджест, 2008
Колич.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примечания : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Цена 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8/Б 69
Автор(ы) : Близнюк, Станіслав Васильович
Заглавие : Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку : [наук. видання] . -2-ге вид., випр. і допов.
Выходные данные : К.: Політехніка, 2009
Колич.характеристики :400 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 373-379
ISBN, Цена 966-622-122-5: 55.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг --Україна
Аннотация: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Митрохіна, Юлія Павлівна
Заглавие : Управління збутовою політикою : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Колич.характеристики :240 с.: табл.
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239
ISBN, Цена 978-611-01-0214-8: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Економіка підприємста-- Збут
Географич. рубрики:
Аннотация: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.7(075.8)/H75
Автор(ы) : Holtz, Herman
Заглавие : The Consultant's to Hidden Profits : the 101 Most Overlooked Strategies for Increased Earnings and Growth
Выходные данные : New York; Chichester; Brisbane: John Wiley & Sons, 1992
Колич.характеристики :IX, 230 с
Примечания : Текст: англ. - App.: p. 214-225. - Ind.: p. 227-230
ISBN, Цена 0-471-55496-0: 15.00 грн
УДК : 658.7(075.8)
ББК : 65.422-2я73
Предметные рубрики: Доходи-- Cтратегічний менеджмент --США
Географич. рубрики:
Аннотация: Offers a potpourri of ideas, information, suggestions and techniques plus dozens of secret strategies to make a consultancy grow and prosper. Contains insider tips in a variety of areas including how to penetrate the government market, reworking brochures and marketing materials, how to get the most from PR, rethinking the consultant's product, unique sales promotions and much more. Also shows how to avoid the most common mistakes and omissions in independent consulting practices.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8/М14
Автор(ы) : Майдебура, Елена Владимировна
Заглавие : Маркетинг услуг
Выходные данные : К.: ВИРА-Р, 2001
Колич.характеристики :574 с.: ил., табл.
Примечания : Лит.: с. 561-571
ISBN, Цена 966-7807-08-8: 50.40 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг-- Послуги
Аннотация: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Холод, Вікторія Вікторівна, Балабанова, Ірина Василівна
Заглавие : Стратегічний маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2012
Колич.характеристики :631, [1] с.: граф., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626
ISBN, Цена 978-611-01-0387-9: 117.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Стратегічний менеджмент
Географич. рубрики:
Аннотация: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.242.2/М11
Автор(ы) : Мітченко, Галина Валеріївна
Заглавие : Організаційно-економічне забезпечення стратегічного маркетингу на підприємствах автомобільного транспорту : автореф.
Выходные данные : К.: НТУ, 2015
Колич.характеристики :20 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний транспортний університет
Примечания : Л-ра: с. 17-18
Цена : 10.00 грн
УДК : 338.242.2
ББК : 65.9(4УКР)37
Предметные рубрики: Автотраспортні підприємства-- Маркетинг --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Викладено загальнотеоретичні засади організації менеджменту автотранспортних підприємств.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Сохацька, Олена, Сідхарх
Заглавие : Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти
Место публикации : Журнал Європейської економіки. - Т.: Економічна думка, 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - ISSN 1684906Х (Шифр zeek/2019/18/2). - ISSN 1684906Х
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Торгівля-- Цифрові технології
Соціальні мережі-- Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): поведінкова економіка--прийняття рішень--маркетингові стратегії--аналіз споживачів
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коноваленко А. С.
Заглавие : Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей
Место публикации : Економіка та держава. - 2020. - N 2. - С. 57-61 (Шифр etde/2020/2)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Дитяче харчування-- Ринок (екон.) --Україна
Дитячі харчові продукти --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура харчування--харчові продукти--маркетингові стратегії
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(477)(075./С83-192403
Автор(ы) : Ларіна, Ярослава Степанівна, Бабічева, Олена Іванівна, Романова, Лідія Василівна, Антофій, Наталія Миколаївна
Заглавие : Стратегічний маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : Херсон: ОЛДИ-ПЛЮС, 2019
Колич.характеристики :363, [1] с.: табл.
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Цена 978-966-289-296-3: 295.00 грн
УДК : 339.138(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)42
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(02)/А39
Автор(ы) : Акимова, Ирина Михайловна
Заглавие : Промышленный маркетинг : [монография]
Выходные данные : Киев: Знання, 2000
Колич.характеристики :294 с.: табл.
ISBN, Цена 966-620-023-6: 7.83 грн
УДК : 339.138(02)
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Промисловий маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): экономические реформы--економічні реформи--покупательная способность--купівельна спроможність--маркетинговое исследование--маркетингове дослідження--конкурентоспособность--конкурентоспроможність--маркетинговые стратегии--маркетингові стратегії
Аннотация: Данная монография - это по существу продвинутый курс маркетинга и маркетинговых исследований. Работа опирается на материалы конкретных исследований, проведенных на промышленных предприятиях Украины.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВУ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВУ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)