Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетинг послуг<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.


    (Свободных экземпляров нет)
Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М 27
Автор(ы) :
Заглавие : Маркетинг для магістрів = Marketing : в 2 т./ за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. Т. 2
Выходные данные : К.: Нац. акад. управління, 2007 - 2007
Колич.характеристики :544 с.: табл.
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-8406-19-5: 034.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/Ш 66
Автор(ы) : Шканова О. М.
Заглавие : Маркетинг послуг
Выходные данные : К.: Кондор, 2003
Колич.характеристики :304 с
Примечания : Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297
ISBN, Цена 966-7982-23-8: 039.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М26
Заглавие : Маркетинг: бакалаврський курс : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : Суми: Унів. кн., 2009
Колич.характеристики :1134 с.: табл., граф.
Примечания : Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-680-477-1: 150.00, 168.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Аннотация: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8/Р17
Автор(ы) : Разумовская, Анна Львовна
Заглавие : PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг : руководство
Выходные данные : СПб.: Питер, 2009
Колич.характеристики :320 с.: ил., табл.
Серия: Серия: "Продажа на 100 %"
Примечания : Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320
ISBN, Цена 978-5-388-00471-0: 53.00 грн
УДК : 658.8
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З98
Автор(ы) : Зюкова І. О.
Заглавие : Технології маркетингових досліджень : навч. посібник
Выходные данные : Л.: Магнолія 2006, 2010
Колич.характеристики :386 с.: табл.
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385
ISBN, Цена 987-617-574-010-1: 78.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження-- Технології
Географич. рубрики:
Аннотация: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 336.71(477)(075.8/Р69-796292
Автор(ы) : Романенко, Лариса Федорівна
Заглавие : Банківський маркетинг : підручник
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2004
Колич.характеристики :344 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Примечания : Л-ра: с. 331-343
ISBN, Цена 966-8365-56-9: 27.50, 33.00, грн
УДК : 336.71(477)(075.8)
ББК : 65.9(4УКР)262.10я73
Предметные рубрики: Банківський маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетинг послуг--маркетинг услуг--банківський продукт--банковский продукт--стратегічний маркетинг --стратегический маркетинг--комунікаційна політика банку--комуникационная политика банка--контроль маркетингу--контроль маркетинга--аудиторський контроль--аудиторский контроль
Аннотация: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138/К73
Автор(ы) : Котлер, Филип
Заглавие : Основы маркетинга
Параллельн. заглавия :Marketing Essentials
Выходные данные : М.: Ростинтэр, 1996
Колич.характеристики :704 с.: ил.
Примечания : Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694
ISBN, Цена 5-87484-025-7: 16.10 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Свободны : ЧЗ(1), АБ(2), ФОНД(2)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/М27
Автор(ы) : Липчук В. В., Дудяк Р. П., Бугіль С. Я., Янишин Я. С.
Заглавие : Маркетинг : навч. посіб.
Выходные данные : Львів: Магнолія 2006, 2018
Колич.характеристики :455, [1] с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Літ. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-617-574-053-8: 280.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ринкова економіка-- Торгова інфраструктура
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): функції маркетингу--ринкова атрибутика товарів--маркетинг послуг--ринок нових товарів--цінова політика--система товаропросування--маркетинг торговельної струтури--маркетинг комунікацій--маркетингове дослідження--аналіз ринкової ситуації--сегментація ринку--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг
Аннотация: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(076.3)/А23
Автор(ы) : Агєєв, Євген Якович
Заглавие : Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) : навч. посіб.
Выходные данные : Львів: Новий Світ - 2000, 2018
Колич.характеристики :493, [3] с.: табл.
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Літ.: с. 492-493
ISBN, Цена 978-966-418-053-2: 250.00 грн
УДК : 339.138(076.3)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Практичні методи навчання
Географич. рубрики:
Аннотация: Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг", "Інфраструктура товарного ринку" і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства з урахуванням світового та вітчизняного досвіду.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(076)/О-75
Автор(ы) : Котлер, Филип, Армстронг , Гари, Сондерс, Джон, Вонг, Вероника
Заглавие : Основы маркетинга : пер. с англ. . -2-е европ. изд.
Параллельн. заглавия :Principles of marketing
Выходные данные : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2002
Колич.характеристики :944 с.: рис., табл.
Примечания : Предм. указ.: с. 936-943
ISBN, Цена 5-8459-0088-3: 32.12 грн
УДК : 339.138(076)
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг-- Управління-- Ринок --США
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управление--этика маркетинга--етика маркетинга--стратегическое планирование маркетинга--стратегічне планування маркетинга--маркетинговая среда--маркетингове середовище--глобальный рынок--глобальний ринок--покупательское поведение--поведінка покупця--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментирование--сегментування--выбор целевых рынков--вибір цільових ринків--позиционирование--позиціювання--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--стратегии маркетинга--стратегії маркетингу--маркетинг услуг--маркетинг послуг--ценообразование--ціноутворення--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--управление сбытом--управління збутом--управление каналами распределения--управління каналами розподілу
Аннотация: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 65.050.24я73/Щ61
Автор(ы) : Щербань, Володимир Михайлович
Заглавие : Маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : Київ: ЦУЛ, 2006
Колич.характеристики :208 с.: рис.
Примечания : Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200
ISBN, Цена 966-364-179-7: 21.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Ринок (екон.)-- Маркетингові дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): маркетингова товарна політика--система маркетингу--концепція маркетингу--процес розробки товарів--маркетингова цінова політика--політика управління цінами--маркетингова політика розподілу--маркетинг послуг--планування маркетингу--управління маркетингом
Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)