Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=модульно-розвивальне навчання<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(477)(076)(075./П69-017304
Заглавие : Практикум з педагогіки : навч. посібник . -[2-ге вид., доп. і переробл.]
Выходные данные : Житомир: ЖДПУ ім. І. Франка, 2003
Колич.характеристики :484 с.: рис., табл.
Примечания : Л-ра в кінці розд.
ISBN, Цена 966-7603-79-2: 30.00 грн
УДК : 37(477)(076)(075.8)*М
ББК : 74.00(4УКР)я73
Предметные рубрики: Педагогіка
Аннотация: Книга містить проблемні питання, різнорівневі педагогічні задачі, тести, практичні завдання тощо.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2), КР(1)
Свободны : ЧЗ(2), КР(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гуменюк О.
Заглавие : Інноваційно-психологічний клімат як об'кт теоретико-методологічного аналізу
Место публикации : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 1. - С. 86-108. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/1). - ISSN 1810-2131
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Психологія навчання-- Педагогічні іннвації
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ревасевич І.
Заглавие : Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання
Место публикации : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 1. - С. 109-127. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/1). - ISSN 1810-2131
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Психологія педагогічна-- Школярі
Психологія навчання-- Модульно-розвивальне навчання
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ситнікова Н.
Заглавие : Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження")
Место публикации : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 45-56. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Предметные рубрики: Психологія експериментальна-- Учні
Психологія особистості-- Старші учні
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5*М/К 49
Автор(ы) : Климчук, Віталій Олександрович, Горбунова, Вікторія Валеріївна
Заглавие : Внутрішня мотивація учбової діяльності молоді : теорія, методика, програма розвитку : монографія
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014
Колич.характеристики :108, [2] с.: портр., рис., табл.
Коллективы : Інститут соціальної та політичгої психології НАПН України, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Державний фонд фундаментальних досліджень
Примечания : Бібліогр.: с. 102-108
ISBN, Цена 978-966-485-154-8: 28.00 грн
УДК : 159.947.5*М
ББК : 88.361.3
Предметные рубрики: Молодь-- Навчальні процеси-- Мотивація
Молодь-- Особистісно орієнтоване навчання
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): місцеві видання--местные издания--модульно-розвивальне навчання--модульно-развивающее обучение--учбово-пізнавальна діяльність--обдарована особистість--одаренная личность--метод фіксованих ролей--метод фиксированных ролей--мотиваційне зараження--мотивационное заражение--самодетермінованість--каузометрія--компетентність
Аннотация: Монографія присвячена аналізу проблеми внутрішньої мотивації учбової діяльності молоді. Представлені теоретичні засади досліджень внутрішньої мотивації, наводяться описи опитувальників, спрямованих на її діагностику, а також презентується авторська комплексна методика дослідження внутрішньої мотивації, яка охоплює ситуаційний, ситуаційно-ціннісний та суб'єктно-ціннісний рівня, і дає змогу вивчити кожен із рівнів сутнісно, максимально глибоко і широко. Розроблена методика дозволяє проаналізувати зміст різних рівнів внутрішньої мотивації, зрозуміти специфіку індивідуального розвитку внутрішньої мотивації, виявити проблемні моменти в її ґенезі і точки стимуляції її розвитку, а також робити прогноз поведінки особистості у різних життєвих ситуаціях. Також - дає змогу не лише вираховувати індекси розвитку внутрішньої мотивації, але й будувати її математичні моделі, в яких цілісно представляти картину мотиваційної сфери особистості.
Экземпляры :КР(1)
Свободны : КР(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.3.016:811.161/У45-966371
Автор(ы) : Каніщенко А. П., Ткачук Г. О., Дорош Г. О., Петров Л. П.
Заглавие : Українська мова з методикою навчання в початкових класах. Інтегрований курс : [посібник . -Вид. 3-є, перероб.
Выходные данные : Тернопіль: Навч. кн. - Богдан, 2011
Колич.характеристики :263, [1] с
Примечания : Літ.: с. 262
ISBN, Цена 978-966-10-2434-1: 32.50 грн
УДК : 373.3.016:811.161.2](07)
ББК : 74.268.1(4УКР)
Предметные рубрики: Українська мова-- Навчання
Українська мова-- Школярі молодшого віку
Географич. рубрики:
Аннотация: Даний посібник адресовано викладачам ВНЗ, майбутнім вчителям, вихователям груп продовженого дня, батькам, які мають бажання поглиблено вивчати мову зі своїми дітьми.
Экземпляры : всего : ВУ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВУ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)