Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=міжнародний фармацевтичний маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615.1(075.8)/Г87
Автор(ы) : Громовик, Богдан Петрович, Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Заглавие : Менеджмент і маркетинг у фармації : підручник для студ. вищ. мед. (фармац.) навч. закл.
Выходные данные : К.: Медицина, 2008
Колич.характеристики :752 с.: табл., мал.
Примечания : Глосарій: с. 689-740. - Л-ра: с. 741-744
ISBN, Цена 978-966-10-0004-8: 134.40 грн
УДК : 615.1(075.8)
ББК : 52.82-2я73
Предметные рубрики: Фармація-- Менеджмент-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Присвячений вивченню теоретичних основ і прикладних засад фармацевтичного менеджменту і маркетингу та відповідає програмі навчальної дисципліни "Менеджмент і маркетинг у фармації".
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 615/Г87
Автор(ы) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Заглавие : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : навч. посіб.
Выходные данные : Вінниця: Нова Книга, 2004
Колич.характеристики :464 с.: іл.
Примечания : Літ.: с. 462
ISBN, Цена 966-7890-81-3: 58.00 грн
УДК : 615 + 615.12(075)
ББК : 52.8
Предметные рубрики: Фармація-- Маркетинг
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фармацевтичний ринок--маркетинг фармацевтичного підприємства--маркетингова політика лікарських засобів--реклама лікарських засобів--фармацевтична логістика--міжнародний фармацевтичний маркетинг--мерчандайзинг в аптеках
Аннотация: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Экземпляры :ВСМЛ(1)
Свободны : ВСМЛ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)