Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=поведінка споживачів<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 65.050.24я73/P47
Автор(ы) : Peter, J. Paul, Olson, Jerry C.
Заглавие : Consumer Behavior and Marketing Strategy . -6th ed.
Выходные данные : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill, 2002
Колич.характеристики :XXVI, 582 p.: ill.
Серия: McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Примечания : Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Цена 0-07-241064-7: 065.00 грн
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Споживачі-- Поведінка
Географич. рубрики:
Аннотация: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138/Z48
Автор(ы) : Zeithaml, Valarie A., Bitner, Mary Jo
Заглавие : Services Marketing : integrating Customer Focus Across the Firm . -3rd ed.
Выходные данные : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2003
Колич.характеристики :XX, 668 p.: ill.
Примечания : Ind.: p. 661-668. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Цена 0-07-247142-5: 075.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24я73339
Предметные рубрики: Послуги-- Маркетинг
Споживачі-- Обслуговування
Географич. рубрики:
Аннотация: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/М27
Автор(ы) : Котлер, Філіп, Келлер, Кевін Лейн
Заглавие : Маркетинговий менеджмент : [підручник] . -Перше укр. адапт. вид.
Параллельн. заглавия :Marketing management
Выходные данные : К.: Хімджест, 2008
Колич.характеристики :720 с.: рис., табл., фото. кольор.
Примечания : Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717
ISBN, Цена 978-966-8537-56-1: 187.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Управління
Географич. рубрики:
Аннотация: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.48(075.8)/М27
Автор(ы) : Карягін, Юрій Олегович, Тимошенко, Зоя Іванівна, Демура, Тарас Олександрович, Мунін, Георгій Благоєвич
Заглавие : Маркетинг турпродукту : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : Київ: Кондор, 2009
Колич.характеристики :392, [4] с.: табл.
Коллективы : Національна академія наук України, Рада із вивчення продуктивних сил України, Київський національний університет культури і мистецтв, Європейський університет
Примечания : Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374
ISBN, Цена 978-966-351-224-2: 75.00, 89.60, 80.00, грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.433я73
Предметные рубрики: Туристична індустрія-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.101.542(075)/S63
Автор(ы) : Slavin, Stephen L.
Заглавие : Microeconomics . -6th ed.
Выходные данные : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2001
Колич.характеристики :XV, 542 p.
Примечания : Gloss.: p. 523-531. - Ind.: p. 533-542. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Цена 0-07-237410-1: 023.00 грн
УДК : 330.101.542(075)
ББК : 65.012.1я73
Предметные рубрики: Мікроекономіка
Економічна історія --США, 19-21 ст.
Географич. рубрики:
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вавер М., Вавер Р.
Заглавие : Відстеження руху очей в дослідженні поведінки споживачів
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2010. - N 6. - С. 290-296 (Шифр apek/2010/6)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Мерчандайзинг
Аннотация: Стратегія розміщення товарів на полицях.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9-052/Ф 39
Автор(ы) : Фельсер, Георг
Заглавие : Психология потребителей и реклама
Параллельн. заглавия :Werbe- und Konsumentenpsychologie
Выходные данные : Х.: Гуманитарный центр, 2009
Колич.характеристики :702, [2] с
Примечания : Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 682-702
ISBN, Цена 978-966-8324-52-9: 133.00 грн
УДК : 159.9-052
ББК : 88.53
Предметные рубрики: Психологія соціальна-- Реклама
Географич. рубрики:
Аннотация: Автор связывает специальные знания по психологии, а именно психологии восприятия, познания, личности и социальной психологии с практическими знаниями в области рекламы.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.27/Л61
Автор(ы) : Ліпич, Любов Григорівна, Загоруйко, Віктор Леонтійович
Заглавие : Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємств : монографія
Выходные данные : Луцьк: Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2009
Колич.характеристики :192 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 177-190
ISBN, Цена 978-966-600-422-5: 53.00 грн
УДК : 338.27
ББК : 65.29
Предметные рубрики: Продукція-- Підприємства
Географич. рубрики:
Аннотация: Прогнозування виробництва на засадах визначення обсягів попиту на продукцію підприємства.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/З98
Автор(ы) : Зюкова І. О.
Заглавие : Технології маркетингових досліджень : навч. посібник
Выходные данные : Л.: Магнолія 2006, 2010
Колич.характеристики :386 с.: табл.
Серия: Вища освіта в Україні
Примечания : Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385
ISBN, Цена 987-617-574-010-1: 78.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг-- Дослідження-- Технології
Географич. рубрики:
Аннотация: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/O-58
Автор(ы) : Onkvisit, Sak, Shaw, John J.
Заглавие : Consumer behavior: strategy and analysis
Выходные данные : New York: Macmillan college publ. co., 1994
Колич.характеристики :XVIII, 637 с.: iil.
Примечания : Текст англ. - Ind.: p. 625-637
ISBN, Цена 0-02-389353-2: 50000.00 крб
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Споживачі-- Поведінка
Маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): потребители--поведінка споживачів--поведение потребителей--субкультура
Аннотация: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 94(73)/G78
Автор(ы) : Grazia, Victoria de
Заглавие : Irresistible empire : America's advance through twentieth-century Europe
Выходные данные : Cambridge, Mass.; London: The Belknap press of Harvard univ. press, 2005
Колич.характеристики :586 с.: phot.
Примечания : Текст англ.
ISBN, Цена 978-0-674-02234-8: 70.00 грн
УДК : 94(73)
ББК : 63.3(7США)
Предметные рубрики: Споживачі-- Поведінка-- Історія --Європа, 20 ст.
Географич. рубрики: США-- Історія, 20 ст.
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): американська історія--американская история--поведінка споживачів--поведение потребителей--американські цінності--американские ценности--реклама--супермаркети--супермаккеты
Аннотация: De Grazia describes how, as America's market empire advanced with confidence through Europe, spreading consumer-oriented capitalism, all alternative strategies fell before it--first the bourgeois lifestyle, then the Third Reich's command consumption, and finally the grand experiment of Soviet-style socialist planning.
Экземпляры :ІН(1)
Свободны : ІН(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кузик О. В.
Заглавие : Інноваційне середовище комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України
Место публикации : Інвестиціі: практика та досвід. - К.: ДКС Центр, 2019. - N 11. - С. 20-25 (Шифр iptd/2019/11)
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Сільськогосподарські підприємства-- Комунікаційний маркетинг-- Інновації --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): поведінка споживачів--бренд--фреймінг-ефект--зони впливу інформації
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Литовченко І. Л.
Заглавие : Трансформація ринку в сучасних умовах переходу до цифрової економіки
Место публикации : Економіка України. - К.: Преса України, 2020. - N 1. - С. 36-47. - ISSN 0131-775Х (Шифр ekuk/2020/1). - ISSN 0131-775Х
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Світова економіка
Цифрова економіка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): реально-віртуальний ринок--маркетинг--поведінка споживачів--бізнес-моделі
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ларіна, Ярослава
Заглавие : Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2020. - N 5. - С. 27-35: рис. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2020/5). - ISSN 1606-3732
Примечания : Джерела: с. 34-35
Предметные рубрики: Органічна продукція-- Споживання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): поведінка споживачів--маркетинг органічної продукції--здорове харчування--ринок органічної продукції
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)