Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=продуктова політика<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.48(075.8)/Д 84
Автор(ы) : Дурович, Александр Петрович
Заглавие : Маркетинг гостиниц и ресторанов : учеб. пособие
Выходные данные : М.: Новое знание, 2006
Колич.характеристики :632 с.: рис.
Серия: Экономическое образование
Примечания : Лит. в конце глав
ISBN, Цена 5-94735-111-0: 95.00 грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.441.357я73
Предметные рубрики: Готелі
Географич. рубрики:
Аннотация: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 338.43(075.8)/О-76
Автор(ы) : Островський П. І.
Заглавие : Аграрний маркетинг
Выходные данные : Київ: Центр навч. л-ри, 2006
Колич.характеристики :224 с
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Одеський державний економічний університет
Примечания : Літ.: с. 220-221
ISBN, Цена 966-364-202-5: 24.50 грн
УДК : 338.43(075.8)
ББК : 65.32-2я73
Предметные рубрики: Агропромислові комплекси-- Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Маркетингова діяльність підприємств АПК, пов'язаних з виробництвом, зберіганням, переробленням та реалізацією продукції
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 336.71/Н11
Автор(ы) : Нікітін, Андрій Валерійович, Бортніков, Геннадій Петрович, Федорченко, Андрій Васильович
Заглавие : Маркетинг у банку : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Выходные данные : Київ: КНЕУ, 2009
Колич.характеристики :431 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Примечания : Дод.: с.418-426. - Л-ра: с.427
ISBN, Цена 966-574-909-9: 147.00 грн
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10я73
Предметные рубрики: Банки-- Маркетинг
Аннотация: Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банку" для студентів, що навчаються за магістерською програмою "Банківський менеджмент".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/П88
Автор(ы) : Пурська, Ірина Степанівна, Мальська, Марта Пилипівна, Занько, Юрій Степанович
Заглавие : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2012
Колич.характеристики :285, [3] с.: табл., граф.
Примечания : Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 978-966-346-993-5: 68.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Міжнародний маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): структура міжнародного маркетингу--структура международного маркетинга--середовище міжнародного маркетингу--среда международного маркетинга--міжнародні маркетингові дослідження--международные маркетинговые исследования--маркетингові технології--маркетинговые технологии--міжнародний маркетинговий комплекс--международный маркетинговый комплекс--продуктова політика--продуктовая политика--цінова політика--ценовая политика--комунікаційна політика--коммуникационная политика--управління міжнародним маркетингом--управление международным маркетингом
Аннотация: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Заглавие : Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг
Место публикации : Актуал. пробл. екон.: наук. економ. журнал. - К.: Нац. акад. управління, 2015. - N 4. - С. 220-228. - ISSN 19936788 (Шифр apek/2015/4). - ISSN 19936788
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Підприємства-- Управління --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): продуктова політика--продуктовая политика--послуга--услуга--задоволеність споживача--удовлетворенность потребителя
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.341.1(075.8)/С51
Автор(ы) : Смоляр, Любов Гаврилівна, Бояринова, Катерина Олександрівна, Кам'янська, Ольга Вікторівна
Заглавие : Управління процесом розробки і освоєння виробництва нових продуктів : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Кондор, 2020
Колич.характеристики :492, [2] с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примечания : Літ.: с. 441-448. - Слов.: с. 449-458. - Дод.: с. 459-492
ISBN, Цена 978-617-7278-16-9: 430.00 грн
УДК : 330.341.1(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Харчові виробництва-- Харчові продукти-- Інновації-- Дослідження
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): продуктова політика--інноваційні підприємства--створення нових продуктів--продуктові інновації--інноваційний аналіз виробника--розроблення нових продуктів--ефективність наукових досліджень--проектування нового продукту--цикл дослідження виробництва--збалансована система показників--типовий технологічний процес--освоєння нової продукції
Аннотация: Засади управління процесом розроблення і освоєння виробництва нових продуктів: практичні та ситуаційні вправи, запитання для самоконтролю, тести та задачі.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)