Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=професійна підготовка вчителя біології<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378:[373.5.011.3-/Р69-844048
Автор(ы) : Романюк, Руслана Костянтинівна
Заглавие : Теоретичні і методичні засади професійної підготовки вчителів біології до профільного навчання учнів : автореф. дис.
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021
Колич.характеристики :42 с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка
Примечания : Літ.: с.34-39
Цена : 10.00 грн
УДК : 378:[373.5.011.3-051:57](043)*М
ББК : 74.58 + 74.262.8
Предметные рубрики: Вчителі-- Біологія-- Підготовка
Вчителі біології-- Педагогічна підготовка
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна підготовка вчителя біології--неперервна педагогічна освіта--профільне навчання--профільна старша школа--спеціалізована профільно зорієнтована компетентність
Аннотация: У дисертації на методологічному, теоретичному та методичному рівнях досліджено проблему неперервної професійної підготовки вчителів біології до профільного навчання учнів. Проаналізовано ґенезу, стан вивченості проблеми організації профільного навчання та підготовки вчителів до її реалізації в Україні та за кордоном. Охарактеризовано структуру спеціалізованої профільно зорієнтованої компетентності як складової професійної компетентності вчителя біології. Уточнено критерії, показники, рівні її сформованості. Науково обґрунтовано концепцію дослідження, ядром якої визначено методологічний, теоретичний і методичний концепти, а провідними ідеями - неперервність підготовки учителів на засадах практико-зорієнтованого, контекстного та інтерактивного підходів у межах ступеневої вищої та післядипломної педагогічної освіти. Спроєктовано теоретичну модель дослідження проблеми. Розроблено, упроваджено й експериментально доведено ефективність методичної системи неперервної професійної підготовки вчителів біології до профільного навчання учнів. Її формує єдність таких складників, як: теоретикометодичне забезпечення процесу підготовки, організаційно-педагогічні інструменти та технології реалізації. Виявлено статистично значимі зміни підвищення рівня сформованості спеціалізованої профільно зорієнтованої компетентності в експериментальній групі магістрантів у порівнянні з контрольною, а також у вчителів-практиків після проходження курсів підвищення кваліфікації за авторською програмою.
Экземпляры :ФОНД(1)
Свободны : ФОНД(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)