Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=регулювання рекламної діяльності<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 659.113(075.8)/Т31
Автор(ы) : Тєлєтов, Олександр Сергійович
Заглавие : Рекламний менеджмент : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : Суми: Унів. кн., 2009
Колич.характеристики :365 с.: табл.
Примечания : Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364
ISBN, Цена 978-966-680-468-9: 60.00, 67.20, грн
УДК : 659.113(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметные рубрики: Реклама-- Менеджмент
Аннотация: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 659.1(075.8)/Б 76
Автор(ы) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Мельник, Юлія Миколаївна
Заглавие : Реклама та стимулювання збуту : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Колич.характеристики :200, [10] с.: табл., фото
Примечания : Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200
ISBN, Цена 978-966-364-870-5: 36.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-80я73
Предметные рубрики: Реклама
Географич. рубрики:
Аннотация: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 347.83(477)/П 68
Заглавие : Правове регулювання інформаційної діяльності в Україні : станом на 1 січ. 2001 р.
Выходные данные : К.: Юрінком Інтер, 2001
Колич.характеристики :687, [1] с
Коллективы : Державний комітет інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України
ISBN, Цена 966-7784-60-6: 53.00, 17.42, 30.00, грн
УДК : 347.83(477)
ББК : 67.9(4УКР)304.9
Предметные рубрики: Інформаційна діяльність --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Книга містить нормативні акти, які регулюють відносини інформаційної діяльності, гарантують свободу слова, право людини на інформацію, захист честі, гідності, ділової репутації, а також відшкодування моральної (намайнової) шкоди, завданої поширенням неправдивих відомостей.
Экземпляры : всего : БГ(2), ЧЗ(3), ФОНД(2), ВВ(1)
Свободны : БГ(2), ЧЗ(3), ФОНД(2), ВВ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 347.7(477)(075.8)/З-19
Автор(ы) : Тягунова, Наталія Михайлівна, Коросташов, Олександр Михайлович, Спориш, Оксана Анатоліївна, Іванов, Юрій Васильович
Заглавие : Законодавче регулювання торговельної та підприємницької діяльності. Кредитно-модульний курс : навч. посіб.
Выходные данные : Київ: Центр учб. літ., 2018
Колич.характеристики :134, [2] с.: табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Вищий навчальний заклад укоопспілки "Полтавський університет економіки і торговлі"
Примечания : Глосарій: с. 120-130. - Літ.: с. 131-132
ISBN, Цена 978-617-673-229-7: 105.00 грн
УДК : 347.7(477)(075.8)
ББК : 67.9(4УКР)304
Предметные рубрики: Підприємницьке право-- Торговельні підприємства-- Регулювання
Географич. рубрики:
Аннотация: Регулювання підприємницької та торговельної діяльності: соціально-економічний зміст, законодавче регулювання, роль комерційного посередництва, договори у підприємницькій діяльності.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.334.3/Б28
Автор(ы) : Батра, Раджив, Майерс, Джон Дж., Аакер, Дэвид А.
Заглавие : Рекламный менеджмент : пер. с англ. . -5-е изд.
Параллельн. заглавия :Advertising Management
Выходные данные : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2000
Колич.характеристики :784 с.: рис., табл.
Примечания : Предм. указ.: с. 766-773
ISBN, Цена 5-8459-0018-2: 40.85 грн
УДК : 005.334.3
ББК : 65.42-803
Предметные рубрики: Комунікаційний менеджмент-- Реклама-- Управлінські рішення
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): коммуникационный менеджмент--управленческие решения--планирование рекламы--планування реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--постановка целей рекламы--постановка цілей реклами--сегментация--сегментація--позиционирование--позиціонування--стратегия сообщения--стратегія повідомлення--отношение потребителя--відношення споживача--трансформирующая реклама--трансформуюча реклама--торговая марка--торгова марка--тактики сообщений--тактики повідомлень--рациональный творческий подход--раціональний творчий підхід--тестирование--тестування--оценка рекламных объявлений--оцінка рекламних об'яв--реализация рекламы--реалізація реклами--стратегия рекламы--стратегія реклами--тактика рекламы--тактика реклами--регулирование рекламной деятельности--регулювання рекламної діяльності--глобальный маркетинг--глобальний маркетинг
Аннотация: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)