Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (2)Житомирська МЦБС (2)Малинська ЦРБ (1)Радомишльська ЦРБ (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=реклама<.>
Общее количество найденных документов : 512
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Право України - 2006г.,N 10 (Введено оглавление)
2.

Практична психологія та соціальна робота - 2006г.,N 3 (Введено оглавление)
3.

Теорія та практика торговельного обслуговування/В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. В. В. Апопія. - 2005
4.

Marketing/Eric N. Berkowitz [et al.]. - 1997
5.

Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження/С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
6.

Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
7.

Маркетинг: принципи і функції/О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2001
8.

Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
9.

Домашняя библиотека/В. С. Крейденко, Г. Ф. Гордукалова, В. А. Петрицкий ; под ред. А. Н. Ванеева. - 2002
10.

Стонер Джеймс А.Ф. Вступ у бізнес/Джеймс А. Ф. Стонер, Едвін Г. Долан; Заг. ред. і вступ. ст. Й.С. Завадського. - 2000
11.

Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент/Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 1999
12.

Україна в системі духовних, економічних та політичних координат глобалізованого світу/Нац. академ. управління, Центр перспект. соц. досліджень м-ва праці та соц. політики України та НАН України. - 2006
13.

Кафарська В. Політична реклама: проблеми правового регулювання/В. Кафарська // Право України:М-во юстицій України, 2006,N N 10
14.

Інформаційне законодавство України/[В. О. Горобцов [та ін.]] ; за заг. ред. Ю. С. Шемшученка, І. С. Чижа. - 2006
15.

Ануфриева Н. М. Социальная психология/Н. М. Ануфриева, Т. Н. Зелинская, Н. Е. Зелинский ; [отв. ред. И. В. Хронюк]. - 2000
16.

Гаєвська Н.В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі/Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N 3.-С.15-19
17.

Бебік В.М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті/В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 5.-С.28-37
18.

Маркетинг и реклама. - Журнал выходит с 1996г.
19.

Правові засади захисту особистісних цінностей та суспільної моралі/Укр. центр політичного менеджменту. - 2007
20.

Пам'ять століть. Україна - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
21.

Peter J.P. Consumer Behavior and Marketing Strategy/J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 2002
22.

Ivancevich J.M. Human Resource Management/John M. Ivancevich. - 2001
23.

Маркетинг в Україні - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
24.

Вісник Книжкової палати - 2007г.,N 7 (Введено оглавление)
25.

Rotman M. B. Opportunities in Public Relations Careers/Morris B. Rotman ; forew. by Robert W. Galvin. - 2001
26.

Устіннікова О. Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції/О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2007,N N 7.-С.12-13
27.

Аксиомы бизнеса/пер. с англ. С. Е. Гречихо, Е. Г. Калинина, Н. Г. Юрышева; сост. В. В. Шарпило. - 1995
28.

Кэссон Искусство делать и сохранять деньги/Герберт Ньютон Кэссон // Аксиомы бизнеса. -Минск:Парадокс, 1995.-С.9-133
29.

Соціальна психологія - 2007г.,N 1 (Введено оглавление)
30.

Антипов К.В. Паблик рилейшнз/К. В. Антипов, Ю. К. Баженов. - 2001
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)