Поисковый запрос: <.>K=реклама<.> |
Общее количество найденных документов : 512
Показаны документы с 1 по 30 |
|
>1.
| Право України - 2006г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>2.
| Практична психологія та соціальна робота - 2006г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Теорія та практика торговельного обслуговування/В. В. Апопій [та ін.] ; за ред. В. В. Апопія. - 2005
|
>4.
| Marketing/Eric N. Berkowitz [et al.]. - 1997
|
>5.
| Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження/С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
|
>6.
| Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
|
>7.
| Маркетинг: принципи і функції/О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2001
|
>8.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
|
>9.
| Домашняя библиотека/В. С. Крейденко, Г. Ф. Гордукалова, В. А. Петрицкий ; под ред. А. Н. Ванеева. - 2002
|
>10.
| Стонер Джеймс А.Ф. Вступ у бізнес/Джеймс А. Ф. Стонер, Едвін Г. Долан; Заг. ред. і вступ. ст. Й.С. Завадського. - 2000
|
>11.
| Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент/Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 1999
|
>12.
| Україна в системі духовних, економічних та політичних координат глобалізованого світу/Нац. академ. управління, Центр перспект. соц. досліджень м-ва праці та соц. політики України та НАН України. - 2006
|
>13.
| Кафарська В. Політична реклама: проблеми правового регулювання/В. Кафарська // Право України:М-во юстицій України, 2006,N N 10
|
>14.
| Інформаційне законодавство України/[В. О. Горобцов [та ін.]] ; за заг. ред. Ю. С. Шемшученка, І. С. Чижа. - 2006
|
>15.
| Ануфриева Н. М. Социальная психология/Н. М. Ануфриева, Т. Н. Зелинская, Н. Е. Зелинский ; [отв. ред. И. В. Хронюк]. - 2000
|
>16.
| Гаєвська Н.В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі/Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N 3.-С.15-19
|
>17.
| Бебік В.М. Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті/В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N 5.-С.28-37
|
>18.
| Маркетинг и реклама. - Журнал выходит с 1996г.
|
>19.
| Правові засади захисту особистісних цінностей та суспільної моралі/Укр. центр політичного менеджменту. - 2007
|
>20.
| Пам'ять століть. Україна - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>21.
| Peter J.P. Consumer Behavior and Marketing Strategy/J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 2002
|
>22.
| Ivancevich J.M. Human Resource Management/John M. Ivancevich. - 2001
|
>23.
| Маркетинг в Україні - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>24.
| Вісник Книжкової палати - 2007г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>25.
| Rotman M. B. Opportunities in Public Relations Careers/Morris B. Rotman ; forew. by Robert W. Galvin. - 2001
|
>26.
| Устіннікова О. Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції/О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник книжкової палати. -К.:Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2007,N N 7.-С.12-13
|
>27.
| Аксиомы бизнеса/пер. с англ. С. Е. Гречихо, Е. Г. Калинина, Н. Г. Юрышева; сост. В. В. Шарпило. - 1995
|
>28.
| Кэссон Искусство делать и сохранять деньги/Герберт Ньютон Кэссон // Аксиомы бизнеса. -Минск:Парадокс, 1995.-С.9-133
|
>29.
| Соціальна психологія - 2007г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>30.
| Антипов К.В. Паблик рилейшнз/К. В. Антипов, Ю. К. Баженов. - 2001
|
|
|