Поисковый запрос: <.>K=репутація<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 30 |
|
>1.
| Родіонова О. Формування репутації виробничих підприємств/о. Родіонова // Економіст. -К.:Філії ЗАТ Холдингова компанія "БЛІЦ-ІНФОРМ", 2007,N N 8.-С.26-27
|
>2.
| Охрамович О.Р. Бухгалтерський облік нематеріальних активів у пострадянських країнах/О. Р. Охрамович // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2007,N N 4.-С.112--117
|
>3.
| Гранат Л. Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів/Л. Гранат // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 5.-С.96-106
|
>4.
| Сдобнова А. Г. Професійна компетентність та професійна репутація як складові професійно-етичної культури державного службовця/А. Г. Сдобнова // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2018,N N 4.-С.147-151
|
>5.
| Амельченко Ю. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд/Ю. Амельченко // Бібліотечна планета. -К.:Нац. парлам. б-ка України, 2018,N N 1.-С.17-19
|
>6.
| Кашпур А. Соціальний капітал бренду/А. Кашпур // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2017,N N 5.-С.86-95
|
>7.
| Дашевська О. Міжнародна репутація України: висновки для політиків/О. Дашевська // Зовнішні справи. -К.:Політика і час, 2015,N N 9.-С.12-16
|
>8.
| Вріс І.-А. Е-репутація та іміджд політика як стратегічний актив: французький досвід репутаційного менеджменту/І. -А. Вріс // Зовнішні справи. -К.:Політика і час, 2016,N N 9.-С.49-53
|
>9.
| Макаренко Н. А. Особливості розгляду позовів про захист честі та ділової репутації/Н. А. Макаренко // Часопис Київського університету права. -К.:Київський ун-т права НАН України, 2017,N N 1.-С.161-165
|
>10.
| Гаврилюк А. М. Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ - імідж - бренд - репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні/А. М. Гаврилюк // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 1.-С.76-83
|
>11.
| Шульга Н. Транспарентність ризику репутації банків/Н. Шульга, П. Женжеруха // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. -К.:КНТЕУ, 2020,N N 5.-С.102-116
|
>12.
| Загурський О. Моделі управління та оцінювання репутаційних ризиків банку/О. Загурський, П. Юхименко // Банківська справа. -К.:Знання України, 2020,N N 1.-С.90-104
|
>13.
| Поплавський М. Азбука "Паблік Рілейшнз '97"/Михайло Поплавський. - 1997
|
>14.
| Таран-Лала О. М. Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність/О. М. Таран-Лала, М. В. Зось-Кіор, М. М. Андрусенко // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 7.-С.18-23
|
>15.
| Кравченко Т. Поняття "ділова репутація суб'єктів господарювання": визначення та правова природа/Т. Кравченко // Підприємництво, господарство і право. -К.:Ін-т приватного права і підприємництва АПрН України, 2019,N N 3.-С.93-99
|
>16.
| Аніщенко Г. Ю. Трансформація мети і призначення фінансової звітності у сучасних умовах/Г. Ю. Аніщенко // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. -К.:КІБіТ, 2019,N N 2.-С.3-6
|
>17.
| Нікольський С. Формування позитивного іміджу посадовця органу публічної влади/С. Нікольський // Казна України. -К.:Піраміда, 2019,N N 4.-С.28-30
|
>18.
| Спіріна Л.Б. Репутація керівництва у контексті формування репутації підприємства/Л. Б. Спіріна // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 10.-С.149-152
|
>19.
| Хортюк О. Цивільно-правова охорона ділової репутації юридичної особи/О. Хортюк // Підприємництво, господарство і право. -К.:Ін-т приватного права і підприємництва АПрН України, 2011,N N 4.-С.61-63
|
>20.
| Хортюк О. Зміст поняття "ділова репутація юридичної особи"/О. Хортюк // Підприємництво, господарство і право. -К.:Ін-т приватного права і підприємництва АПрН України, 2011,N N 2.-С.16-19
|
>21.
| Теремко В. І. Основні засади видавничого бізнесу/В. І. Теремко. - 2009
|
>22.
| Шрамко І. Репутація компанії : створено інтернетом/І. Шрамко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 5.-С.51-53
|
>23.
| Правове регулювання інформаційної діяльності в Україні/Держ. комітет інформ. політики, телебачення та радіомовлення України. - 2001
|
>24.
| Шрамко І. Хто кого танцює?/І. Шрамко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 6.-С.45-47
|
>25.
| Бойко М. Д. Процесуальні документи у сфері цивільно-правових відносин/М. Д. Бойко, М. А. Хазін. - 2014
|
>26.
| Хортюк О. В. Типологія наукових підходів до вивчення категорії "ділова репутація"/О. В. Хортюк // Часопис Київського університету права. -К.:Київський ун-т права НАН України, 2012,N N 2.-С.188-191
|
>27.
| Актуальні проблеми економіки - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>28.
| Підприємництво, господарство і право - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>29.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2008г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>30.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 5 (Введено оглавление)
|
|
|