Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=рынок банковских услуг<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 336.131(075.8)/Г67
Автор(ы) : Горбач, Людмила Миколаївна, Каун О. Б.
Заглавие : Ринок фінансових послуг : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Кондор, 2006
Колич.характеристики :436 с
Примечания : Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 375-382. - Дод.: с. 383-435
ISBN, Цена 966-351-048-X: 051.70, 049.00, грн
УДК : 336.131(075.8)
ББК : 65.261я73
Предметные рубрики: Фінансовий ринок --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Основні проблеми становлення та розвитку ринку фінансових послуг в Україні, порядок створення, діяльності і ліквідації фінансових установ, особливості надання фінансових послуг банківськими та небанківськими фінансово-кредитними установами.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ЧЗ(2)
Свободны : ФОНД(1), ЧЗ(2)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 330.8(075.8)/Р32
Автор(ы) : Реверчук, Сергій Корнійович, Сива Т. В., Реверчук Л. С.
Заглавие : Основи теорії економічної конкуренції : навч. посібник
Выходные данные : К.: Знання, 2007
Колич.характеристики :271 с.: табл.
Примечания : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 966-346-285-X: 34.00, 25.00, грн
УДК : 330.8(075.8)
ББК : 65.01я73
Предметные рубрики: Конкуренція (екон.)-- Теорія --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: Основи теорії реального та фінансового секторів економіки, зарубіжний досвід регулювання економічної конкуренції та можливості його застосування в Україні.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 33.009.12(477)/К64
Автор(ы) : Герасименко, Анжеліка Григорівна, Головко, Людмила Степанівна, Дідківська, Любов Іванівна, Дворак, Марія Степанівна
Заглавие : Конкурентна політика держави в умовах трансформації національної економіки : монографія
Выходные данные : К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008
Колич.характеристики :307, [1] с.: рис., табл.
Коллективы : Міністерство освіти і науки України, Київський національний торговельно-економічний університет
Примечания : Бібліогр. в підрядковій прим.
ISBN, Цена 966-629-351-X: 115.00 грн
УДК : 33.009.12(477)
ББК : 65.9(4УКР)-14
Предметные рубрики: Конкуренція (екон.)-- Державна політика --Україна
Географич. рубрики:
Аннотация: У книзі розглянуто теоретичні аспекти конкуренції, конкурентного середовища та концентрації суб'єктів господарювання на товарних ринках. Важливу увагу приділено аналізу регулювання конкурентних відносин на ринку фінансових послуг, у сфері міжнародних економічних відносин та внутрішньої торгівлі. Показано особливості регулювання діяльності суб'єктів природних монополій.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 336.71/С28
Автор(ы) : Севрук, Велислава Т.
Заглавие : Банковский маркетинг
Выходные данные : М.: "Дело ЛТД", 1994
Колич.характеристики :128 с
Серия: Банки и реальность
Примечания : Библиогр. в подстрочном примеч.
ISBN, Цена 5-86461-147-6: 1040000.00 крб
УДК : 336.71
ББК : 65.262.10 + 65.050.24
Предметные рубрики: Банківський маркетинг
Географич. рубрики:
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): банківський маркетинг--теория маркетинга--теорія маркетингу--виды маркетинговой деятельности--види маркетингової діяльності--товар--рынок банковских услуг--ринок банковських послуг--цена и прибыль--ціна і прибуток--маркетинговая информация--маркетингова інформація--планирование маркетинга--планування маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговый контроль--маркетинговий контроль--перший рівень маркетинга--другий рівень маркетинга--первый уровень маркетинга--второй уровень маркетинга--принципы компьютеризации банков--принципи комп'ютерізації банків
Аннотация: Рассмотрена теория банковского маркетинга, история его развития. Проанализированы основные аспекты функционирования рынка банковских услуг в условиях активной маркетинговой политики.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)