Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=самопочуття<.>
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-33 
1.

Юревич А.В. Количественная оценка макропсихологического состояния современного российского общества/А. В. Юревич, Д. В. Ушаков, И. П. Цапенко // Психологический журнал. -М.:Наука, 2007. т.Том 28,N N 4.-С.23-34
2.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2008г.,N 1 (Введено оглавление)
3.

Міщенко М. Динаміка емоційного самопочуття прихильників різних політичних сил (2005-2007)/М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.215-221
4.

Головаха Є. Українське суспільство, 1992-2008: Соціологічний моніторинг/Євген Головаха, Наталя Паніна. - 2008
5.

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України - 2009г.,N 1 (Введено оглавление)
6.

Горбатюк С. Соціальна робота як засіб впливу на формування соціального самопочуття населення України/С. Горбатюк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. -К.:НАДУ при президентові України, 2009,N N 1.-С.229-237
7.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2010г.,N 3 (Введено оглавление)
8.

Батліна Л. В. Основи людинознавства. Людина в цілому/Л. В. Батліна. - 2008
9.

Міщенко М. Вплив результатів президентських виборів 2004 і 2010 років на емоційне самопочуття прихильників різних політичних сил/М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 3.-С.41-51
10.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Єлейко М. Деприваційний підхід до соціального самопочуття населення/М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.127-146
12.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2011г.,N 3 (Введено оглавление)
13.

Вучков Ю. Искусство жить/Ю. Вучков ; пер. с болг. М. Лекомцевой. - 1989
14.

Єлейко М. Емоційно-оцінний підхід до дослідження соціального самопочуття/М. Єлейко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 3.-С.138-162
15.

Паніна Н. Українське суспільство, 1994-2005/Н. Паніна. - 2005
16.

Виховання національно свідомого, патріотично зорієнтованого молодого покоління, створення умов для його розвитку як чинник забезпечення національних інтересів України/Держ. ком. України у справах сім'ї та молоді, Держ. ін-т проблем сім'ї та молоді. - [2004?]
17.

Батьки і діти: соціальне самопочуття дітей в українських сім'ях/Укр. ін-т соціальн. досл., Ін-т дитинства. - 2000
18.

Чугуненко В. М. Новые тенденции в исследовании социального самочуствия населения/В. М. Чугуненко, Е. М. Бобкова // Социологические исследования. -М.:Наука, 2013,N N 1.-С.15-23
19.

Захист прав дитини: підсумки першого року діяльності Уповноваженого Президента України з прав дитини Юрія Павленка (серпень 2011 - серпень 2012)/[О. М. Балакірєва та ін. ; ред. І. М. Ілляш]. - 2012
20.

Григоренко О. П. Сільська молодь Подільської Волині в 60-80-і роки/О. П. Григоренко // Матеріали міжнародної наукової краєзнавчої конференції "Велика Волинь: минуле і сучасне", жовтень 1994 р.. -Хмельницький ; Ізяслав ; Шепетівка:[б. в.], 1994.-С.189-193
21.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
22.

Сальнікова С. Соціальне самопочуття жителів міста Луцька: про що говорить моніторинг/С. Сальнікова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 2.-С.105-118
23.

Формування здорового способу життя української молоді: стан, проблеми та перспективи. Щорічна доповідь Президентові України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України про становище молоді в Україні (за підсумками 2002 року)/[О. Р. Артюх та ін. ; уклад. В. А. Головенько ; редкол.: В. І. Довженко та ін. ; ред. М. М. Ілляш]. - 2003
24.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
25.

Украинский туризм - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
26.

Дембіцький С. Інтегральний індекс соціального самопочуття: альтернативний підхід/С. Дембіцький // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 4.-С.109-129
27.

Надзвичайна ситуація - 2020г.,N 5/6 (Введено оглавление)
28.

Поради на період карантину: для здоров'я, настрою, гарного самопочуття // Надзвичайна ситуація. -К.:Чорнобильінтерінформ, 2020,N N 5/6.-С.68-73
29.

Методики дослідження адаптації, інклюзії та зміни ідентичностей за умов масових міграцій: розроблення та апробація/Є. Головаха [та ін.] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 2.-С.25-41
30.

Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
 1-30    31-33 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)