Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=сегментування<.>
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40  
1.

Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження/С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
2.

Економіка та держава - 2006г.,N 10 (Введено оглавление)
3.

Маркетинг в Україні - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
4.

Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
5.

Решетнікова Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання/Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.25-27
6.

Маркетинг в Україні - 2008г.,N 1 (Введено оглавление)
7.

Яшкіна О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів/О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 1.-С.45-48
8.

Маркетинг в Україні - 2008г.,N 5 (Введено оглавление)
9.

Робул Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси/Ю. Робул // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 5.-С.31-34
10.

Економіка та держава - 2009г.,N 2 (Введено оглавление)
11.

Кошева А.М. Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні/А. М. Кошева // Економіка та держава, 2009,N N 2.-С.98-102
12.

Корж М.В. Маркетинг/М. В. Корж. - 2008
13.

Оснач О.Ф. Промисловий маркетинг/О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - 2009
14.

Бойко И. И. Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки/И. И. Бойко. - 2008
15.

Чухрай Н. Логістичне обслуговування/Наталія Чухрай. - 2006
16.

Формування ринкових відносин в Україні - 2011г.,N 5 (Введено оглавление)
17.

Петруня Ю. Є. Маркетинг/Ю. Є. Петруня. - 2010
18.

Оснач О. Ф. Промисловий маркетинг/О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - 2011
19.

Балабанова Л. В. Управління збутовою політикою/Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - 2011
20.

Баланчук Д. В. Сегментування корпоративних клієнтів банку/Д. В. Баланчук // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 5.-С.141-144
 1-20    21-40  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)