Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=сегментування<.>
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40  
1.
004.383.2:004.65
Х53


    Хичкок, Брайан.
    Sybase [] = Sybase DBA Companion : настол. кн. администратора / Б. Хичкок ; [пер. с англ. Дм. Григорьева ; науч. ред. А. Головко]. - Москва : Лори, 2000. - 420, [6] с. : рис. - ISBN 5-85582-066-1 : 56.05 грн
УДК
ББК 32.973.233-018.2
Рубрики: Sybas SQL Server--Сервери баз даних--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
базы данных -- бази даних -- серверы баз данных -- системное администрирование -- SQL Server -- кэш-буферы -- кеш-буфери -- настройка конфигурации -- налаштування конфігурації -- системные базы данных -- системні бази даних -- организация сервера -- організація сервера -- вычислительные сети -- обчислювальні мережі -- сегментирование таблиц -- сегментування таблиць -- командные файлы -- командні файли
Аннотация: Опыт практической эксплуатации Sybas SQL Server на компьютерах фирмы Sun Microsystems в операционной системе: описание сервера и конкретных процедур работы с ним.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Григорьев, Д. \пер.\; Головко, А. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

2.
Шифр: iptd/2018/12
   Журнал

Інвестиціі: практика та досвід [Текстььь]. - К. : ДКС Центр, 2007 - . - Выходит дважды в месяц
2018г. N 12
Содержание:
Голян, В. А. Інвестиційна діяльність в Україні: інституціональне середовище та секторальні виклики / В. А. Голян, Ю. М. Лучечко. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусаревич, Н. В. Особливості формування дохідної частини державного бюджету у країнах ЄС з розвинутою економікою / Н. В. Гусаревич, І. П. Адаменко. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузик, О. В. Роль маркетингових комунікацій у подоланні актуальних проблем та викликів АПК України / О. В. Кузик. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Бердар, М. М. Оцінка інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості України / М. М. Бердар. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобирь, О. І. Концептуальні засади корпоративної соціальної відповідальності як стабілізаційного інструменту державної фінансової політики / О. І. Бобирь. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурдельна, Г. О. Застосування інформаційних технологій управління якістю на промислових підприємствах / Г. О. Бурдельна. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Закаблук, Г. О. Дослідження динаміки показників фінансово-економічного стану промислових підприємств на засадах інтегрального оцінювання / Г. О. Закаблук. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Красняк, О. П. Маркетингова оцінка напрямів інвестиційно-інноваційної активності підприємств олійно- жирового підкомплексу / О. П. Красняк, Ю. В. Довгань. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Чужиков, А. В. Поведінкові фактори розвитку медійного бізнесу / А. В. Чужиков. - С.47-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Малініна, Н. М. Проблеми та перспективи державного регулювання інноваційного розвитку вітчизняних підприємств / Н. М. Малініна, І. В. Причепа. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Островський, І. А. Теоретичні аспекти дослідження трудового потенціалу підприємств / І. А. Островський, С. М. ГайденкоВ. М. Прасол. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Норд, Г. Л. Інформаційні потреби користувачів економічного аналізу фінансових результатів / Г. Л. Норд. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Шийко, В. І. Оцінювання управління ліквідністю банківських установ / В. І. Шийко. - С.68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Лєбєдєва, І. Ю. Підходи до оцінки персоналу як складової аналізу кадрового потенціалу та технології його розвитку / І. Ю. Лєбєдєва, В. О. Томашевская. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищук, В. О. Активізація стимулюючого впливу грошових переказів трудових мігрантів на економіку України / В. О. Онищук. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, К. С. Стратегії управління валютним ризиком комерційного банку / К. С. Панченко. - С.87-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Вашечко, Ю. В. Чисті інвестиції та методи їх визначення / Ю. В. Вашечко. - С.90-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Даниленко, Є. С. Методико-прикладні аспекти сегментування факторів прийняття рішень покупцями про придбання легкових автомобілів (на прикладі України) / Є. С. Даниленко. - С.94-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Лизогуб, М. М. Індикатори фінансової стійкості як засіб оцінки ефективності фінансової системи України / М. М. Лизогуб. - С.99-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Королюк, Ю. Г. Публічний маркетинг якості надання адміністративних послуг / Ю. Г. Королюк, В. С. Толуб'як. - С.103-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Круглов, В. В. Роль державно-приватного партнерства у сфері безпеки / В. В. Круглов. - С.107-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюбенко, О. Л. Актуальні питання державного регулювання ринку послуг вищої освіти в Україні / О. Л. Дзюбенко. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Муц Луай Хайсал Роль держави в управлінні міграційними процесами / Муц Луай Хайсал. - С.116-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Якайтіс, І. Б. Особливості функціонування фінансового механізму державного управління інноваційним розвитком освіти та науки в Україні / І. Б. Якайтіс. - С.120-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Гребенюк, Б. О. Теоретико-методологічні підходи до розкриття термінів "громадянське суспільство" та "громадськість" / Б. О. Гребенюк. - С.125-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусієнко, А. В. Основні детермінанти та чинники механізмів державного управління у сфері трансплантології / А. В. Мусієнко. - С.132-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кропивницький, Р. С. Моделі та особливості державного управління науковою діяльністю наукових установ / Р. С. Кропивницький. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: agsv/2019/17
   Журнал

Агросвіт [Текстььь] : наук.-практ. журнал. - Київ : ДКС Центр, 2001 - . - Выходит дважды в месяц
2019г. N 17
Содержание:
Ігнатенко, М. М. Ідентифікація сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів у сукупності форм організації діяльності на селі / М. М. Ігнатенко [и др.]. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Другие авторы: Мармуль Л. О., Леваєва Л. Ю., Романюк І. А.
Фостолович, Валентина Анатоліївна. Вплив податкового навантаження на доходи фізичних осіб в умовах ринкових перетворень на рівень "тіньового" бізнесу / В. А. Фостолович. - С.8-19. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Опенько, І. А. Соціально-економічні проблеми використання земель лісогосподарського призначення в умовах децентралізації влади / І. А. Опенько, Я. О. Степчук. - С.20-28. - Бібліогр. в кінці ст. : рис., табл.
Бутенко, В. М. Використання некомерційного маркетингу як інструменту імплементації біоекономіки / В. М. Бутенко, В. В. Байдала, А. М. Забара. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Бровко, Л. І. Теоретичні аспекти фінансового планування на державних підприємствах / Л. І. Бровко, О. В. Пасечник. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Марков, Б. М. Сегментування роздрібних торговельних підприємств за 2012 - 2016 рр. / Б. М. Марков. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Красовська, О. Ю. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління маркетинговою політикою підприємства / О. Ю. Красовська. - С.51-5. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Куницький, К. С. Водогосподарське будівництво в сільській місцевості: інституціонально-економічні аспекти / К. С. Куницький. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудкіна, Т. В. Напрями модернізації фінансового планування сільськогосподарських підприємств / Т. В. Дудкіна. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Тарасюк, Андрій Васильович. Особливості управління маркетинговою діяльністю аграрного підприємства / А. В. Тарасюк. - С.70-78. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Яшкіна, О.
    Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів [] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 1. - С. 45-48. - Л-ра: с. 48 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

5.


    Колесник, Б. О.
    Дослідження проблем сегментування та структурного перетворення ринку мобільного зв'язку та інтернету в Україні [] / Б. О. Колесник, О. Ю. Чубукова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 10. - С. 80-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мобільний електрозв’язок--Ринок (екон.)--Україна
   Інтернет--Ринок (екон.)--Україна


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Чубукова, О. Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Куденко, О. В.
    Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет [] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - N 12. - С. 138-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комп'ютерні пристрої--Ринок (екон.)--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

7.
Шифр: etde/2009/2
   Журнал

Економіка та держава [Текстььь]. - 2004 . - Выходит ежемесячно
2009г. N 2
Содержание:
Іващук, І. О. Вимоги СОТ до країн - членів СОТ та врахування національних інтересів / І. О. Іващук. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст.
Гайдуцький, А. П. Гносеологія ідентифікації грошових переказів мігрантів як різновид капіталу / А. П. Гайдуцький. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст.
Олексюк, О. І. Вплив глобалізації на результативність соціально - економічного розвитку України / О. І. Олексюк. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст.
Мних, М. В. Розвиток теорії страхування у сучасних умовах / М. В. Мних. - С.20-21. - Л-ра в кінці ст.
Гончарова, Н. П. Концептуальні положення щодо державного супроводження процесу формування промислової політики інноваційної орієнтації / Н. П. Гончарова. - С.22-25
Харчук, В. Ю. Сиситема стратегічного ризик - планування інноваційно - активних суб'єктів господарювання / В. Ю. Харчук. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст.
Баженова, Ю. В. Моделювання впливу монетарних та фіскальних змінних на економіку України / Ю. В. Баженова. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст.
Шумило, Ю. О. Аналіз виробничих витрат у системі бюджетів підприємств / Ю. О. Шумило. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст.
Ставнича, М. М. Використання бюджетних інструментів у світовій практиці регулювання регіонального розвитку / М. М. Ставнича. - С.36-38. - Л-ра в кінці ст.
Дмитренко, Г. А. Людиноцентрична освіта як імперитив підвищення якості життя населення України / Г. А. Дмитренко. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст.
Докучаев, О. А. Шляхи підвищення ефективності використання потенціалу управлінського персоналу підприємтсав / О. А. Докучаев. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст.
Яншина, А. М. Теоретичні засади функціонування вторинного ринку синдикованого фінансування / А. М. Яншина. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст.
Клименко, Д. М. Банківський нагляд як забезпечення прозорості банківської системи / Д. М. Клименко. - С.50-51. - Л-ра в кінці ст.
Мохонько, Г. А. Оцінювання економічної стійкості підприємств видавничо - поліграфічної галузі : критерії та показники / Г. А. Мохонько. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст.
Бачуріна, І. В. Методологія виділення кластерів у агропромисловому секторі України / І. В. Бачуріна. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст.
Кудря, Я. В. Економічна сутність управління корпораціями в машинобудівній галузі економіки України / Я. В. Кудря. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст.
Прокопчук, С. І. Економіко - статистичні моделі основних показників діяльності підприємств залізобетонних виробів України як основа для пронозування / С. І. Прокопчук. - С.63-65. - Л-ра в кінці ст.
Уколов, О. Обгрунтування необхідності удосконалення звіту про "Фінансові результати" / О. Уколов. - С.66-67
Радиш, Я. Ф. Державницькі погляди патріарха Володимира (за матеріалами "Українського церковно - історичного журналу") / Я. Ф. Радиш, В. В. Ропар. - С.68-70. - Л-ра в кінці ст.
Паращич, І. М. Права громадян і права пацієнтів та їх захист у системі охорони здоров'я України / І. М. Паращич. - С.71-72. - Л-ра в кінці ст.
Долгий, М. Л. Системний підхід до державного управління у сфері захисту від надзвичайних ситуацій / М. Л. Долгий. - С.73-75. - Л-ра в кінці ст.
Ріктор, Т. Л. Управлінська еліта як стратегічний ресурс побудови держави : проблеми та перспективи / Т. Л. Ріктор. - С.76-78. - Л-ра в кінці ст.
Франчук, І. А. Особливості механізму державного регулювання енергетики як природної монополії / І. А. Франчук. - С.79-81. - Л-ра в кінці ст.
Самофалова, Т. О. Входження України в глобальний економічний простір : альтернативи довготерміновій стратегії не існує / Т. О. Самофалова. - С.82-84. - Л-ра в кінці ст.
Стеценко, Є. В. Завдання органів державної влади у здійсненні транскордонного співробітництва територій / Є. В. Стеценко. - С.85-87. - Л-ра в кінці ст.
Гребенюк, О. О. Економічна природа і критерії ідентифікації проблемних регіонів / О. О. Гребенюк. - С.88-90. - Л-ра в кінці ст.
Орлова, Н. С. Державне регулювання зовнішніх механізмів корпоративного управління / Н. С. Орлова. - С.91-93. - Л-ра в кінці ст.
Шевська, О. І. Механізми фінансового оздоровлення житлово - комунального господарства України / О. І. Шевська. - С.94-97. - Л-ра в кінці ст.
Кошева, А. М. Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні / А. М. Кошева. - С.98-102. - Л-ра в кінці ст.
Меленюк, В. О. Вдосконалення механізмів державного регулювання соціального розвитку України / В. О. Меленюк. - С.103-106. - Л-ра в кінці ст.
Мороз, В. М. Система трудового потенціалу України : теоретитчні основи формування дефініції / В. М. Мороз. - С.107-109. - Л-ра в кінці ст.
Орлов, В. В. Співпраця органів державної влади у сфері державної молодіжної політики та молодіжних громадських організацій в Україні / В. В. Орлов. - С.110-113. - Л-ра в кінці ст.
Соболь, В. А. Суспільні конфлікти у державному управлінні : аналітико - теоретичні основи / В. А. Соболь. - С.114-116. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: etde/2006/10
   Журнал

Економіка та держава [Текстььь]. - 2004 . - Выходит ежемесячно
2006г. N 10
Содержание:
Ткач, Т. Пріоритетні стратегії розвитку науки і вищої освіти: контекст давоського форуму / Т. Ткач. - С.6-8
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Мних, Н. В. Іноземний досвід страхування депозитів та можливість його реалізації в сучасних умовах в Україні / Н. В. Мних. - С.11-14
фывфыв: СТРАХУВАННЯ ДЕПОЗИТІВ, СТРАХОВАНИЕ ДЕПОЗИТОВ
Струк, О. М. Особливості просування національних економічних інтересів країн Центрально- Східної Європи на зовнішні ринки: досвід для України / О. М. Струк. - С.14-18
Длігач, А. О. Стратегіїї ринкового сегментування / А. О. Длігач. - С.18-23
фывфыв: СТРАТЕГІЇ РИНКОВОГО СЕГМЕНТУВАННЯ, СТРАТЕГИИ РИНОЧНОГО СЕГМЕНТУВАНИЯ
Вініченко, І. І. Організаційно- економічний механізм управління інвестиційним процесом у сільському господарстві / І. І. Вініченко. - С.23-26
фывфыв: ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРЦЕСИ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ, ИНВЕСТИЦИОННЫЕ ПРОЦЕССЫ В СЕЛЬСКОМ ХОЗЯЙСТВЕ
Правик, Ю. М. Регулювання інвестиційних потоків як необхідна складова формування бізнес- стратегії для іноземних капіталовкладень / Ю. М. Правик. - С.26-31
Соболь, В. А. Управління інвестиційними процесами / В. А. Соболь, І. В. Кошелев, М. С. Федоренко. - С.31-34
фывфыв: ІНВЕСТИЦІЇ, ИНВЕСТИЦИИ
Щурик, М. В. Теоретичні та прикладні засади інноватики відтворення земельних ресурсів макрорегіону / М. В. Щурик. - С.34-38
фывфыв: ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ, ЗЕМЕЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Бараник, З. П. Оцінка фактично загиблої площі сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку в Україні / З. П. Бараник, О. В. Войтко. - С.38-42
Клименко, О. В. Формування агротехнічного сервісу в Україні: вимоги сьогодення / О. В. Клименко. - С.42-46
фывфыв: АГРОТЕХНІЧНИЙ СЕРВІС, АГРОТЕХНИЧЕСКИЙ СЕРВИС
Губарик, О. М. Ринкові фактори ефективного розвитку фермерських господарств / О. М. Губарик. - С.46-49
фывфыв: ФЕРМЕРСЬКІ ГОСПОДАРСТВА, ФЕРМЕРСКИЕ ХОЗЯЙСТВА
Голян, В. А. Перспективні напрями раціоналізації землекористування / В. А. Голян. - С.49-53
Малікова, І. Ю. Розвиток особистих господарств у перехідній економіці / І. Ю. Малікова. - С.53-56
Матвєєва, Н. М. Удосконалення тарифного регулювання в житлово- комунальному господарстві / Н. М. Матвєєва. - С.61-65
фывфыв: ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО, ЖИЛИЩНО- КОММУНАЛЬНОЕ ХОЗЯЙСТВО
Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70
фывфыв: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері націонадьної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрагоськи. - С.70-72
фывфыв: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Плющ, Р. М. Організаційне моделювання структури місцевого самоврядування / Р. М. Плющ. - С.72-75
фывфыв: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Белов, А. В. Стратегия принятия управленческих решений с использованием информационных системи / А. В. Белов, А. В. Харламов, А. М. Басько. - С.75-78
Козарь, Т. П. Сучасні проблеми державного регулювання ринку праці на регіональному рівні в Україні / Т. П. Козарь. - С.78-80
фывфыв: ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ, РИНОК ПРАЦІ, РЫНОК ТРУДА, РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА
Нафієв, Р. Е. Методи оцінки ефективності роботи економіста / Р. Е. Нафієв. - С.80-82
фывфыв: ПРАЦЯ ЕКОНОМІСТА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА, РАБОТА ЭКОНОМИСТА НА СОВРЕМЕННОМ ПРЕДПРИЯТИИ
Скульська, В. Є. Розвиток професійного навчання безробітних в Україні / В. Є. Скульська. - С.82-84
фывфыв: БЕЗРОБІТТЯ, БЕЗРАБОТИЦА
Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70
фывфыв: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері національної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрогоськи. - С.70-72
фывфыв: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие

9.
658.7(075)
Б77


    Бойко, Игорь Иванович.
    Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / И. И. Бойко ; Укр. гуманит. ин-т. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис. - Л-ра: с. 301 - 302. - ISBN 978-966-351-074-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
принципы маркетинга -- принципи маркетингу -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- сегментирование рынка -- сегментування ринку -- ценообразование -- ціноутворення -- коммуникационная система фирмы -- комунікаційна система фірми -- организация службы маркетинга -- організація служби маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- конкурентоспособность собственной фирмы -- конкурентоспроможність власної фірми -- коммерческий риск -- комерційний ризик -- маркетинговые экспертные расчеты -- маркетингові експертні розрахунки -- общие маркетинговые исследования -- загальні маркетингові дослідження -- рейтинг нового продукта -- рейтинг нового продукту -- оценка ресурсов фирмы -- оцінка ресурсів фірми -- эффективность работы фирмы -- ефективність роботи фірми -- рейтинг угроз продукту -- рейтинг загроз продукту -- продвижение товара на рынок -- просування товару на ринок -- рекламная деятельность фирмы -- рекламна діяльність фірми -- оценка мотивов клиентов -- оцінка мотивів клієнтів
Аннотация: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Украинский гуманитарный институт
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
681.51
К 65


   
    Конфликт сложных систем. Модели и управление [Текстььь] / [Б. К. Нартов и др.] ; под ред. А. А. Пунтуса. - М. : Изд-во МАИ, 1995. - 120 с. : рис., табл. - Авт. указ. на оборот. тит. л. - Лит.: с. 116-117. - ISBN 5-7035-0554-2 : 205000.00 крб
УДК
ББК 32.817
Рубрики: Складні системи--Математичні моделі--Управління--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
построение моделей -- побудова моделей -- оптимизация траекторий -- оптимізація траєкторій -- метод возраста -- метод віку -- метод фиктивных потоков -- метод фіктивних потоків -- управление взаимодействиями -- управління взаємодіями -- метод упругих функций -- метод пружних функцій -- поиск подвижных целей -- пошук рухомих цілей -- нестационарный поиск -- нестаціонарний пошук -- адресация данных -- адресація даних -- стробирование -- стробування -- блок обнаружения -- блок виявлення -- моделирование шумов -- моделювання шумів -- сегментування обчислювального русурсу -- сегментирование вычислитильного ресурса -- задача коммивояжера -- задача комівояжера
Аннотация: Математические модели конкуренции подвижных объектов и систем объектов, задачи поиска целей.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Нартов, Борис Кимович; Братцев, Серей Григорьевич; Мурзин, Федор Александрович; Пунтус, Артур Агафонович; Пунтус, Артур Агафонович \ред.\
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

11.
658.7(075.8)
Ч-96


    Чухрай, Наталія.
    Логістичне обслуговування [] : підручник для вищ. навч. закл. / Наталія Чухрай. - Л. : Львів. політехніка, 2006. - 292 с. : табл., граф. - Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-553-568-4 : 84.00 грн
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика --Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
споживачі -- потребители -- аутсорсинг -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- лояльні клієнти -- лояльные клиенты -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- стантарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- диференціація стандартів -- дифференциация стандартов -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- страховий запис -- страховая запись -- рівень обслуговування клієнтів -- уровень обслуживания клиентов -- стратегії логістичного обслуговування -- стратегии логистического обслуживания -- якість логістичного обслуговування -- качество логистического обслуживания
Аннотация: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

12.
339.138:339.9](075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посіб. / [В. Л. Корнієв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 383, [1] с. : табл., рис. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 182-183. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73 + 65.5я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- стратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- сегментування міжнародного ринку -- стратегічне планування -- управління товарною політикою -- цінові стратегії -- маркетингові комунікації -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Аннотация: Розкриваються тенденції процесу розвитку світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Корнієв, Валентин Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

13.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

14.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Аннотация: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

15.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Аннотация: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

16.
Шифр: mvuk/2008/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 5
Содержание:
Карпенко, Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві / Н. Карпенко. - С.12-13
Вихристенко, Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України / Б. Вихристенко. - С.15-18
Міненко, М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі / М. Міненко. - С.19-23
Овчарек, В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва / В. Овчарек. - С.24
Березін, І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році / І. Березін. - С.25-27
Житник, О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW / О. Житник, А. Телейко. - С.28-30
Робул, Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси / Ю. Робул. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазова, В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій / В. Лазова. - С.35-36
Панкратьєва, Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю / Є. Панкратьєва. - С.37-39
Дупляк, Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку / Т. Дупляк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості / Н. Клименко. - С.44-46
Артюхов, М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства / М. Артюхов. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Шрамко, І. Репутація компанії : створено інтернетом / І. Шрамко. - С.51-53
Каніщенко, О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив / О. Каніщенко, А. Рубаняк. - С.54-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Данніков, О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні / О. Данніков. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
Шифр: mvuk/2007/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Выходит раз в два месяца
2007г. N 4
Содержание:
Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8
Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21
Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64
Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: mvuk/2008/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 1
Содержание:
Демчик, С. Митна вартість: підходи що до визначення / С. Демчик. - С.4-5
Сокол, М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України( / М. Сокол. - С.5-8
Бондарчук, О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі / О. Бондарчук. - С.8-9
Головкіна, Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління / Н. Головкіна. - С.9-15. - Л-ра: с. 15
Галіцин, В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень / В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко. - С.16-19. - Л-ра: с. 19
Гладунов, О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи / О. Гладунов. - С.20-25. - Л-ра: с. 25 : граф.
Ковач, О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики : (за результатами маркетингових дослідження у Закарпатської області) / О. Ковач. - С.26-32. - Л-ра: с. 32 : табл.
Іванова, Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні / Л. Іванова. - С.33-38. - Л-ра: с. 38 : табл.
Ковальчук, С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи / С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха. - С.39-44 : табл.
Яшкіна, О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів / О. Яшкіна. - С.45-48. - Л-ра: с. 48
Бровченко, В. Холістична парадигма маркетингу / В. Бровченко. - С.49-50. - Л-ра: с. 50
Пригожина, Анжела. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій / А. Пригожина. - С.51-57
Гардис, фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету / фон Дитрих Гардис. - С.58-60
Едвардз, Джуліан. Саморегулювання бізнесу / Д. Едвардз. - С.61-68
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
339.138:334.716](075.8)
М27


   
    Маркетинг промислового підприємства [] : навч. посіб. / [А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; М-во освіти і науки України, Нац. техніч. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2019. - 500, [4] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 435.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
розвиток промислового маркетингу -- стратегії промислового маркетингу -- ринок промислових товарів -- маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- конкуренція промислових товарів -- сегментування ринку -- попит товарів -- потреби у промисловій продукції -- закупівля промислових товарів -- товарна політика -- цінова політика -- управління розподілом -- збут готової продукції -- регулювання збутових запасів -- маркетингові комунікації -- виставкова діяльність -- реклама продукції -- ефективність маркетингової діяльності
Аннотация: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

20.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг у галузях і сферах діяльності [] : навч. посібник / [І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 535, [1] с. : табл., рис. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 529-535. - ISBN 978-617-673-192-4 : 103.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг народних ремесел -- маркетинг народных ремесел -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг индустрии гостеприимства -- муніципальний маркетинг -- муниципальный маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- маркетинг
Аннотация: У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі ,туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Буднікевич, І.; Баранник, О.; Кифак, О.; Нємцева, І.; Буднікевич, І. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-20    21-40  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)