Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=сегментування<.>
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40  
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/І-44
Автор(ы) : Ілляшенко, Сергій Миколайович, Баскова М. С.
Заглавие : Маркетингові дослідження : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр навч. л-ри, 2006
Колич.характеристики :192 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191
ISBN, Цена 966-364-282-3: 024.20, 027.60, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.291.31я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Економіка та держава -2006г.,N 10
Интересные статьи :
Ткач Т. Пріоритетні стратегії розвитку науки і вищої освіти: контекст давоського форуму/ Т. Ткач (стр.6-8) фывфыв: Вища освіта, Высшее образование
Мних Н.В. Іноземний досвід страхування депозитів та можливість його реалізації в сучасних умовах в Україні/ Н. В. Мних (стр.11-14) фывфыв: Страхування депозитів, Страхование депозитов
Струк О.М. Особливості просування національних економічних інтересів країн Центрально- Східної Європи на зовнішні ринки: досвід для України/ О. М. Струк (стр.14-18)
Длігач А.О. Стратегіїї ринкового сегментування/ А. О. Длігач (стр.18-23) фывфыв: Стратегії ринкового сегментування, Стратегии риночного сегментувания
Вініченко І.І. Організаційно- економічний механізм управління інвестиційним процесом у сільському господарстві/ І. І. Вініченко (стр.23-26) фывфыв: Інвестиційні прцеси у сільському господарстві, Инвестиционные процессы в сельском хозяйстве
Правик Ю.М. Регулювання інвестиційних потоків як необхідна складова формування бізнес- стратегії для іноземних капіталовкладень/ Ю. М. Правик (стр.26-31)
Соболь В.А. Управління інвестиційними процесами/ В. А. Соболь, І. В. Кошелев, М. С. Федоренко (стр.31-34) фывфыв: Інвестиції, Инвестиции
Щурик М.В. Теоретичні та прикладні засади інноватики відтворення земельних ресурсів макрорегіону/ М. В. Щурик (стр.34-38) фывфыв: Земельні ресурси, Земельные ресурсы
Бараник З.П. Оцінка фактично загиблої площі сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку в Україні/ З. П. Бараник, О. В. Войтко (стр.38-42)
Клименко О.В. Формування агротехнічного сервісу в Україні: вимоги сьогодення/ О. В. Клименко (стр.42-46) фывфыв: Агротехнічний сервіс, Агротехнический сервис
Губарик О.М. Ринкові фактори ефективного розвитку фермерських господарств/ О. М. Губарик (стр.46-49) фывфыв: Фермерські господарства, Фермерские хозяйства
Голян В.А. Перспективні напрями раціоналізації землекористування/ В. А. Голян (стр.49-53)
Малікова І.Ю. Розвиток особистих господарств у перехідній економіці/ І. Ю. Малікова (стр.53-56)
Матвєєва Н.М. Удосконалення тарифного регулювання в житлово- комунальному господарстві/ Н. М. Матвєєва (стр.61-65) фывфыв: Житлово- комунальне господарство, Жилищно- коммунальное хозяйство
Матвієнко П.В. Реформування системи пенсійного забезпечення/ П. В. Матвієнко (стр.65-70) фывфыв: Пенсійне забезпечення, Пенсионное обеспечение
Довбань І.М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері націонадьної інформаційної безпеки/ І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрагоськи (стр.70-72) фывфыв: Державне управління, Государственное управление
Плющ Р.М. Організаційне моделювання структури місцевого самоврядування/ Р. М. Плющ (стр.72-75) фывфыв: Місцеве самоврядування, Местное самоуправление
Белов А.В. Стратегия принятия управленческих решений с использованием информационных системи/ А. В. Белов, А. В. Харламов, А. М. Басько (стр.75-78)
Козарь Т.П. Сучасні проблеми державного регулювання ринку праці на регіональному рівні в Україні/ Т. П. Козарь (стр.78-80) фывфыв: Державне регулювання, Государственное регулирование,Ринок праці, Рынок труда,Регіональна економіка, Региональная экономика
Нафієв Р.Е. Методи оцінки ефективності роботи економіста/ Р. Е. Нафієв (стр.80-82) фывфыв: Праця економіста сучасного підприємства, Работа экономиста на современном предприятии
Скульська В.Є. Розвиток професійного навчання безробітних в Україні/ В. Є. Скульська (стр.82-84) фывфыв: Безробіття, Безработица
Матвієнко П.В. Реформування системи пенсійного забезпечення/ П. В. Матвієнко (стр.65-70) фывфыв: Пенсійне забезпечення, Пенсионное обеспечение
Довбань І.М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері національної інформаційної безпеки/ І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрогоськи (стр.70-72) фывфыв: Державне управління, Государственное управление
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2007г.,N 4
Интересные статьи :
Калашник В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних/ В. Калашник (стр.4-8)
Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/ Н. Головкіна (стр.9-13)
Чурилов М. Структура процесу формування вибіркової сукупності/ М. Чурилов (стр.14-21)
Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн/ Д. Кракович (стр.22-24)
Решетнікова Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.25-27)
Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/ О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова (стр.33-41)
Карпенко Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод")/ Н. Карпенко, В. Штуль (стр.42-48)
Шевцова О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств/ О. Шевцова (стр.49-53)
Дайновський Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла/ Ю. Дайновський (стр.54-60)
Пруднікова М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону/ М. Пруднікова (стр.61-64)
Парімал Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів/ Чандра Бісвас Парімал (стр.65-67)
Лилик І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі/ І. Лилик (стр.68-70)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 339.138(075.8)/Г 20
Автор(ы) : Гаркавенко С.С.
Заглавие : Маркетинг : підручник . -5-е вид., допов.
Выходные данные : К.: Лібра, 2007
Колич.характеристики :718 с.: рис.
Примечания : Бібліогр.: с. 710-717
ISBN, Цена 978-966-7035-89-1: 078.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Решетнікова Г., Жидков А.
Заглавие : Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання
Место публикации : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 4. - С. 25-27. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/4). - ISSN 1606-3732
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Маркетингові дослідження
Географич. рубрики:
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2008г.,N 1
Интересные статьи :
Демчик С. Митна вартість: підходи що до визначення/ С. Демчик (стр.4-5)
Сокол М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України(/ М. Сокол (стр.5-8)
Бондарчук О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі/ О. Бондарчук (стр.8-9)
Головкіна Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління/ Н. Головкіна (стр.9-15)
Галіцин В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень/ В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко (стр.16-19)
Гладунов О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи/ О. Гладунов (стр.20-25)
Ковач О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики/ О. Ковач (стр.26-32)
Іванова Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні/ Л. Іванова (стр.33-38)
Ковальчук С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи/ С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха (стр.39-44)
Яшкіна О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів/ О. Яшкіна (стр.45-48)
Бровченко В. Холістична парадигма маркетингу/ В. Бровченко (стр.49-50)
Пригожина А. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій/ А. Пригожина (стр.51-57)
Гардис фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету/ фон Дитрих Гардис (стр.58-60)
Едвардз Д. Саморегулювання бізнесу/ Д. Едвардз (стр.61-68)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Яшкіна О.
Заглавие : Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 1. - С. 45-48. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/1). - ISSN 1606-3732
Примечания : Л-ра: с. 48
Предметные рубрики: Маркетинг-- Маркетингові дослідження
Географич. рубрики:
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Маркетинг в Україні -2008г.,N 5
Интересные статьи :
Карпенко Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві/ Н. Карпенко (стр.12-13)
Вихристенко Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України/ Б. Вихристенко (стр.15-18)
Міненко М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі/ М. Міненко (стр.19-23)
Овчарек В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва/ В. Овчарек (стр.24)
Березін І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році/ І. Березін (стр.25-27)
Житник О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW/ О. Житник, А. Телейко (стр.28-30)
Робул Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси/ Ю. Робул (стр.31-34)
Лазова В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій/ В. Лазова (стр.35-36)
Панкратьєва Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю/ Є. Панкратьєва (стр.37-39)
Дупляк Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку/ Т. Дупляк (стр.40-43)
Клименко Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості/ Н. Клименко (стр.44-46)
Артюхов М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства/ М. Артюхов (стр.47-50)
Шрамко І. Репутація компанії : створено інтернетом/ І. Шрамко (стр.51-53)
Каніщенко О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив/ О. Каніщенко, А. Рубаняк (стр.54-61)
Данніков О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні/ О. Данніков (стр.62-69)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Робул Ю.
Заглавие : Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси
Место публикации : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 5. - С. 31-34. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/5). - ISSN 1606-3732
Примечания : Бібліогр. в кінці ст.
Предметные рубрики: Туризм-- Туристичний ринок
Географич. рубрики: Одеса
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Економіка та держава -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Іващук І.О. Вимоги СОТ до країн - членів СОТ та врахування національних інтересів/ І. О. Іващук (стр.6-9)
Гайдуцький А.П. Гносеологія ідентифікації грошових переказів мігрантів як різновид капіталу/ А. П. Гайдуцький (стр.10-14)
Олексюк О.І. Вплив глобалізації на результативність соціально - економічного розвитку України/ О. І. Олексюк (стр.15-19)
Мних М.В. Розвиток теорії страхування у сучасних умовах/ М. В. Мних (стр.20-21)
Гончарова Н.П. Концептуальні положення щодо державного супроводження процесу формування промислової політики інноваційної орієнтації/ Н. П. Гончарова (стр.22-25)
Харчук В.Ю. Сиситема стратегічного ризик - планування інноваційно - активних суб'єктів господарювання/ В. Ю. Харчук (стр.26-28)
Баженова Ю.В. Моделювання впливу монетарних та фіскальних змінних на економіку України/ Ю. В. Баженова (стр.29-31)
Шумило Ю.О. Аналіз виробничих витрат у системі бюджетів підприємств/ Ю. О. Шумило (стр.32-35)
Ставнича М.М. Використання бюджетних інструментів у світовій практиці регулювання регіонального розвитку/ М. М. Ставнича (стр.36-38)
Дмитренко Г.А. Людиноцентрична освіта як імперитив підвищення якості життя населення України/ Г. А. Дмитренко (стр.39-42)
Докучаев О.А. Шляхи підвищення ефективності використання потенціалу управлінського персоналу підприємтсав/ О. А. Докучаев (стр.43-45)
Яншина А.М. Теоретичні засади функціонування вторинного ринку синдикованого фінансування/ А. М. Яншина (стр.46-49)
Клименко Д.М. Банківський нагляд як забезпечення прозорості банківської системи/ Д. М. Клименко (стр.50-51)
Мохонько Г.А. Оцінювання економічної стійкості підприємств видавничо - поліграфічної галузі : критерії та показники/ Г. А. Мохонько (стр.52-55)
Бачуріна І.В. Методологія виділення кластерів у агропромисловому секторі України/ І. В. Бачуріна (стр.56-58)
Кудря Я.В. Економічна сутність управління корпораціями в машинобудівній галузі економіки України/ Я. В. Кудря (стр.59-62)
Прокопчук С.І. Економіко - статистичні моделі основних показників діяльності підприємств залізобетонних виробів України як основа для пронозування/ С. І. Прокопчук (стр.63-65)
Уколов О. Обгрунтування необхідності удосконалення звіту про "Фінансові результати"/ О. Уколов (стр.66-67)
Радиш Я.Ф. Державницькі погляди патріарха Володимира (за матеріалами "Українського церковно - історичного журналу")/ Я. Ф. Радиш, В. В. Ропар (стр.68-70)
Паращич І.М. Права громадян і права пацієнтів та їх захист у системі охорони здоров'я України/ І. М. Паращич (стр.71-72)
Долгий М.Л. Системний підхід до державного управління у сфері захисту від надзвичайних ситуацій/ М. Л. Долгий (стр.73-75)
Ріктор Т.Л. Управлінська еліта як стратегічний ресурс побудови держави : проблеми та перспективи/ Т. Л. Ріктор (стр.76-78)
Франчук І.А. Особливості механізму державного регулювання енергетики як природної монополії/ І. А. Франчук (стр.79-81)
Самофалова Т.О. Входження України в глобальний економічний простір : альтернативи довготерміновій стратегії не існує/ Т. О. Самофалова (стр.82-84)
Стеценко Є.В. Завдання органів державної влади у здійсненні транскордонного співробітництва територій/ Є. В. Стеценко (стр.85-87)
Гребенюк О.О. Економічна природа і критерії ідентифікації проблемних регіонів/ О. О. Гребенюк (стр.88-90)
Орлова Н.С. Державне регулювання зовнішніх механізмів корпоративного управління/ Н. С. Орлова (стр.91-93)
Шевська О.І. Механізми фінансового оздоровлення житлово - комунального господарства України/ О. І. Шевська (стр.94-97)
Кошева А.М. Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні/ А. М. Кошева (стр.98-102)
Меленюк В.О. Вдосконалення механізмів державного регулювання соціального розвитку України/ В. О. Меленюк (стр.103-106)
Мороз В.М. Система трудового потенціалу України : теоретитчні основи формування дефініції/ В. М. Мороз (стр.107-109)
Орлов В.В. Співпраця органів державної влади у сфері державної молодіжної політики та молодіжних громадських організацій в Україні/ В. В. Орлов (стр.110-113)
Соболь В.А. Суспільні конфлікти у державному управлінні : аналітико - теоретичні основи/ В. А. Соболь (стр.114-116)
Интересные статьи :
Найти похожие


11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Кошева А.М.
Заглавие : Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні
Место публикации : Економіка та держава. - 2009. - N 2. - С. 98-102 (Шифр etde/2009/2)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Економіка житлово- комунального господарства
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/К66
Автор(ы) : Корж, Марина Володимирівна
Заглавие : Маркетинг : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2008
Колич.характеристики :344 с.: табл., граф.
Примечания : Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343
ISBN, Цена 978-966-364-760-9: 070.20, 80.00, грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/О-75
Автор(ы) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук В. П., Коваленко Л. П.
Заглавие : Промисловий маркетинг : підручник для студ. вищ. навч. закл.
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2009
Колич.характеристики :364 с.: табл.
Примечания : Л-ра: с. 359-361
ISBN, Цена 978-966-364-842-2: 86.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Промисловий маркетинг
Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.7(075)/Б77
Автор(ы) : Бойко, Игорь Иванович
Заглавие : Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед.
Выходные данные : К.: Кондор, 2008
Колич.характеристики :302 с.: рис.
Коллективы : Украинский гуманитарный институт
Примечания : Л-ра: с. 301 - 302.
ISBN, Цена 978-966-351-074-3: 40.00 грн
УДК : 658.7(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.7(075.8)/Ч-96
Автор(ы) : Чухрай, Наталія
Заглавие : Логістичне обслуговування : підручник для вищ. навч. закл.
Выходные данные : Л.: Львів. політехніка, 2006
Колич.характеристики :292 с.: табл., граф.
Примечания : Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Цена 966-553-568-4: 84.00 грн
УДК : 658.7(075.8)
ББК : 65.40я73
Предметные рубрики: Логістика
Географич. рубрики:
Аннотация: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі.
Экземпляры :ВВ(1)
Свободны : ВВ(1)
Найти похожие

16.

Заглавие журнала :Формування ринкових відносин в Україні -2011г.,N 5
Интересные статьи :
Павліковський А. М. Фінансово-економічна криза в Україні: причини, актуальні тенденції та перспективи подолання/ А. М. Павліковський (стр.3-10)
Погребняк М. М. Застосування принципу планомірності при державному регулюванні перехідної економіки/ М. М. Погребняк (стр.16-21)
Мудрак Р. П. Міжнародна методологія індикаторів продовольчої безпеки: відмінності у підходах та можливості застосування на національному рівні/ Р. П. Мудрак (стр.25-30)
Кудласевич О. М. З історії становлення моделі соціальної відповідальності підприємництва у другій половині XIX - на початку XX століття/ О. М. Кудласевич (стр.31-36)
Вишнівська Н. В. Трансферти в системі міжбюджетних відносин/ Н. В. Вишнівська (стр.45-48)
Деркач М. І. Сучасна аксіоматика фіскальної децентралізації державного управління/ М. І. Деркач (стр.54-57)
Варламова М. Л. Інвестиційно-інноваційна діяльність на підприємствах переробної галузі як фактор конкрентоспроможності регіону/ М. Л. Варламова (стр.62-65)
Квасова О. П. Підвищення ефективності організаційно-економічного механізму діяльності фінансових посередників на ринку цінних паперів/ О. П. Квасова (стр.65-69)
Геєць І. О. Сучасні проблеми та економічні аспекти розвитку світового ринку авіабудування/ І. О. Геєць (стр.78-83)
Дронова А. Ю. Основні аспекти державного регулювання цін на ринку нафтопродуктів України/ А. Ю. Дронова (стр.83-89)
Булах Т. М. Стратегічні напрями аграрної політики в контексті соціально-економічного розвитку села/ Т. М. Булах (стр.89-93)
Резнік Н. П. Принципи інвестиційного забезпечення в національному агропромисловому комплексі/ Н. П. Резнік (стр.93-96)
Рудченко О. Ю. Ефективність управління об'єктами державної власності в агропромисловій сфері/ О. Ю. Рудченко [та ін.] (стр.96-101)
Шуст О. А. До питання використання аутсорсингу в практичній діяльності аграрних підприємств/ О. А. Шуст (стр.101-104)
Артімонова І. В. Формування каналів розподілу сільськогосподарської продукції/ І. В. Артімонова (стр.105-109)
Свиноус І. В. Переваги і недоліки державної підтримки виробництва молока на великотоварних сільськогосподарських підприємствах/ І. В. Свиноус (стр.109-115)
Гаврик О. Ю. Основні напрями, критерії і покахники ефективності в яєчному виробництві/ О. Ю. Гаврик (стр.115-119)
Білянський О. М. Економічний аналіз Житлового кодексу України в історичному і міжнародному контексті/ О. М. Білянський, В. П. Ніколаєв (стр.135-140)
Баланчук Д. В. Сегментування корпоративних клієнтів банку/ Д. В. Баланчук (стр.141-144)
Старовойтенко О. А. Пізнавальний туризм/ О. А. Старовойтенко (стр.144-147)
Ус Р. Л. Моделі холістичного аудиту інформаційних технологій/ Р. Л. Ус (стр.147-153)
Пузирьова П. В. Особливості функціонування виробничої стратегії промислових підприємств у сучасних умовах/ П. В. Пузирьова (стр.154-156)
Гриценко О. М. Проблемні питання обліку запасів у торговельно-виробничій діяльності підприємств ресторанного господарства/ О. М. Гриценко (стр.162-165)
Коваленко В. В. Оцінка ефективності присутності іноземного капіталу і фінансова безпека банківської системи/ В. В. Коваленко, Л. М. Єріс (стр.170-176)
Богомазова В. М. Методи оцінки впливу зовнішніх припущень та внутрішніх передумов на розвиток економки/ В. М. Богомазова, В. С. Гвоздь (стр.177-183)
Костенюк І. В. Проблеми та перспективи залучення іноземного капіталу до інноваційного розвитку регіонів України/ І. В. Костенюк, Я. В. Хоменко (стр.195-199)
Кремпова Н. Л. Формування фінансової стратегії соціально-економічного розвитку регіонів/ Н. Л. Кремпова (стр.200-204)
Чернюк О. В. Виділення однорідних регіонів України за соціально-економічними характеристиками/ О. В. Чернюк (стр.204-208)
Бондарук Т. Г. Становлення інституту місцевих фінансів/ Т. Г. Бондарук (стр.208-212)
Токар В. В. Прожитковий мінімум: соціально-економічна сутність та українські реалії/ В. В. Токар (стр.213-216)
Коваль О. П. Механізми забезпечення гарантій збереження коштів пенсійних накопичень/ О. П. Коваль (стр.217-222)
Палига Є. М. Зовнішні загрози кадровій безпеці підприємств в Україні/ Є. М. Палига, І. Я. Бурда (стр.222-226)
Кондирін О. В. Доходи населення як основний показник рівня життя в Україні/ О. В. Кондирін (стр.229-232)
Интересные статьи :
Найти похожие


17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/П31
Автор(ы) : Петруня, Юрій Євгенович
Заглавие : Маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. і допов.
Выходные данные : К.: Знання, 2010
Колич.характеристики :351 с.: граф., табл.
Серия: "Вища освіта XXI століття"
Примечания : Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351
ISBN, Цена 978-966-346-671-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/О-75
Автор(ы) : Оснач, Ольга Федорівна, Пилипчук, Володимир Петрович, Коваленко, Лілія Петрівна
Заглавие : Промисловий маркетинг : підручник
Выходные данные : Київ: Центр учбов. л-ри, 2011
Колич.характеристики :363, [1] с.: рис., табл.
Примечания : Літ.: с. 359-361
ISBN, Цена 978-966-364-842-2: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметные рубрики: Промисловий маркетинг
Географич. рубрики:
Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.
Экземпляры : всего : ФОНД(1), ВВ(1)
Свободны : ФОНД(1), ВВ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 658.8(075.8)/Б20
Автор(ы) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Митрохіна, Юлія Павлівна
Заглавие : Управління збутовою політикою : навч. посібник
Выходные данные : К.: Центр учбов. л-ри, 2011
Колич.характеристики :240 с.: табл.
Серия: Школа маркетингового менеджменту
Примечания : Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239
ISBN, Цена 978-611-01-0214-8: 58.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметные рубрики: Економіка підприємста-- Збут
Географич. рубрики:
Аннотация: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.
Экземпляры : всего : ВВ(1), ФОНД(1)
Свободны : ВВ(1), ФОНД(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Баланчук Д. В.
Заглавие : Сегментування корпоративних клієнтів банку
Место публикации : Формування ринкових відносин в Україні. - К.: НДЕІ, 2011. - N 5. - С. 141-144 (Шифр frvv/2011/5)
Примечания : Л-ра в кінці ст.
Предметные рубрики: Банки --Україна
Найти похожие

 1-20    21-40  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)