Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=споживач<.>
Общее количество найденных документов : 58
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-58 
1.


    Тищенко, Ю. В.
    Визначення поняття "споживач" у конституційному праві [] / Ю. В. Тищенко // Бюл. М-ва юстиції України. - 2011. - N 10. - С. 160-167. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Споживачі--Захист прав--Україна
фывфывфыв:
фізична особа, громадянин, іноземна особа, особа без громадянства, юридична особа, споживач.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Блащук, Т.
    Порядок визначення якості продукції (товару, роботи, послуги) у договорі [] / Т. Блащук // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - N 6. - С. 38-40. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Договірне право--Україна
фывфывфыв:
якість продукції, умови договору, цивільно-правовий договір, стандарт, споживач, зразок, опис, технічні умови.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Тодорова, О.
    Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна
   Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

4.
330.101.54(075.8)
Е45


   
    Економічна теорія: макро- і мікроекономіка [] : навч. посібник / [авт. кол.: З. Г. Ватаманюк [та ін.] ; за ред. Зіновія Ватаманюка та Степана Панчишина. - Київ : Альтернативи, 2001. - 606 с. : рис., табл. - Сл. екон. терм.: с. 553-606. - ISBN 966-7217-43-4 : 43.00 грн
УДК
ББК 65.01я73
Рубрики: Економічна теорія--Навчальні видання для вищої школи
   Макроекономіка--Навчальні видання для вищої школи

   Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи

фывфывфыв:
предмет економічної теорії -- економічні потреби -- виробничі ресурси -- економічні системи -- товарна форма виробництва -- ринковий механізм -- економічні суб'єкти -- макроекономіка як наука -- макроекономічні показники -- споживання -- інвестиції -- економічне зростання -- сукупні видатки -- сукупний попит -- сукупна пропозиція -- економічні коливання -- безробіття -- інфляція -- грошовий ринок -- монетарна політика -- фіскальна полцітика -- дефіцит бюджету -- державний борг -- світова економіка -- попит -- пропозиція -- споживач -- витрати фірми -- прибуток фірми -- конкуренція -- монополія -- олігополія -- економічні ресурси -- ціноутворення -- суспільний вибір
Аннотация: Завдання пропонованого читачеві навчального курсу - злам отриманих у спадщину від радянських часів стереотипів і формування нового, економічного способу мислення.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ватаманюк, Зіновій Григорович; Панчишин, Степан Михайлович; Реверчук, Сергій Корнілович; Крупка, Михайло Іванович; Ватаманюк, Зіновій Григорович \ред.\; Панчишин, Степан Михайлович \ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

5.
330(075.8)
Э-40


   
    Экономика [] : учебник / под ред. А. С. Булатова. - М. : БЕК, 1997. - 785 с. : табл. - Бібліогр.: с. 756-785. - ISBN 5-85639-182-9. - ISBN 3-406-41135-5 : 30.00 грн
УДК
ББК 65я73
Рубрики: Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
економічні системи -- экономические системы -- перехідна економіка -- переходная экономика -- конкуренция -- конкуренція -- ринок -- рынок -- економічний кругообіг -- экономический кругооборот -- институционализм -- інституціоналізм -- теорія Кейнса -- теория Кейнса -- економічний лібералізм -- экономический либерализм -- эластичность спроса -- еластичність попиту -- споживач -- потребитель -- монополия -- монополія -- олигополия -- олігополія -- безработица -- безробіття -- ринок праці -- рынок труда -- научно-технический прогресс -- науково-технічний прогрес -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- проектный анализ -- проектний аналіз -- инфляция -- інфляція -- деньги -- гроші -- фінансовий ринок -- финансовый рынок -- фондовая биржа -- фондова біржа -- бюджет -- податкова система -- налоговая система -- світова економіка -- мировая экономика
Аннотация: Характеристика направлений и школ экономической теорий. Подробно изложены вопросы микроэкономики и экономики переходного периода, а также внешнеэкономических связей.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Булатов, А. С. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.


    Савич, С. С.
    Споживач у системі цивільно-правової охорони торговельних марок [] / С. С. Савич // Часопис Київського університету права. - 2011. - N 3. - С. 210-214. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Торговельна марка--Цивільно-правоваохорона--Україна--Польща
   Конкуренція (екон.)--Україна--Польща

фывфывфыв:
торговельна марка, споживач, пересічний споживач, недобросовісна конкуренція, недобросовісні ринкові практики.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Сербова, Г. В.
    Способи укладення договору газопостачання споживачів [] / Г. В. Сербова // Часопис Київського університету права. - 2011. - N 1. - С. 200-203. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Договірне право--Україна--Європа
фывфывфыв:
пропозиція, оферент, акцепт, акцептант, споживач, виконавець, газопостачальна організація, газопостачання, внутрішньобудинкові газові мережі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Пустотин, В.
    Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей [] / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 36-39
Рубрики: Торгові марки--Управління
фывфывфыв:
бренд-менеджмент -- бренд-менеджмент -- споживач -- потребитель -- довіра до бренду -- доверие к бренду

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

9.


    Радченко, Олена.
    Деякі правові проблеми судового захисту прав споживачів фінансових послуг [] / Олена Радченко // Підприємництво, господарство і право. - 2016. - N 9. - С. 86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Адміністративне судочинство--Україна
   Цивільне судочинство--Україна

фывфывфыв:
судовий захист -- споживач фінансових послуг -- цивільний процес -- судовий збір -- альтернативна підсудність

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Сергієнко, В. В.
    Відповідальність сторін за договором газопостачання побутового споживача [] / В. В. Сергієнко // Часопис Київського університету права. - 2011. - N 2. - С. 133-137. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Договірне право--Газопостачання--Відповідальність--Україна
фывфывфыв:
споживач, газопостачальна організація, санкція, щтраф, пеня, природний газ, договір газопостачання, правопорушення.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

11.


    Снигир, Д.
    Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей [] / Д. Снигир // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 28-30
Рубрики: Рекламний бізнес
   Інтернет

фывфывфыв:
пошукові системи -- поисковые системы -- споживач -- потребитель

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

12.


    Блащук, Т.
    Поняття якості в праві України [] / Т. Блащук // Підприємництво, господарство і право. - 2011. - N 3. - С. 11-13. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Споживачі--Правовий захист--Україна
фывфывфыв:
якість, право на якість, стандарт, показники якості, споживач.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

13.
339.138(477)(075.8)
Л25


    Ларіна, Ярослава Степанівна.
    Поведінка споживача [] : навч. посібник / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. - К. : Академія, 2014. - 222, [2] с. : табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222. - ISBN 978-966-580-447-5 : 65.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я73
Рубрики: Споживачі--Прийняття рішень--Дослідження--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
культура споживання -- маркетингові рішення -- моделі поведінки споживачів -- індивідуальний споживач -- рівень зацікавленості споживача -- поведінкова реакція покупців -- процес прийняття рішень -- промисловий ринок -- індустріальний споживач -- типології споживчої поведінки -- політика розподілу
Аннотация: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Рябчик, Алла Володимирівна
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

14.
330.101.54(075.8)
Б40


    Безугла, Вікторія Олександрівна.
    Мікроекономіка [] : навч. посібник / В. О. Безугла, І. І. Постіл. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2012. - 285, [3] с. : рис., граф., табл. - Покажч. позначень: с. 262-265. - Слов. основних термін.: с. 266-282. - Літ.: с. 283-285. - ISBN 978-966-364-530-8 : 23.00 грн
УДК
ББК 65.012.1я73
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
економічні блага -- ординалістська теорія поведінки споживача -- поведінка споживача -- споживач -- попит -- пропозиція -- підприємство -- виробництво -- продуктивність -- витрати виробництва -- конкуренція -- монопольний ринок -- олігополія -- монополістична конкуренція -- ринок факторів виробництва -- ринкова рівновага -- економіка добробуту -- ринкове саморегулювання -- регулювання виробництва
Аннотация: Закономірності поведінки та механізм прийняття рішень окремими економічними суб'єктами - мікросистемами, що прагнуть досягти мети за наявних обмежених ресурсів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Постіл, Інна Іванівна
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

15.
339.16
П32


    Пилдич, Джеймс.
    Путь к покупателю. О том, как преуспевающие компании делают товары, которые мы с удовольствием покупаем [] = Winning Ways: How' Winning' Companies Create the products We All Want to Buy / пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред. О. Г. Радынова]. - Москва : Прогресс, 1991. - 256 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 0-06-318391-9 : 6.00 р.
УДК
ББК 65.884-3
Рубрики: Міжнародна торгівля--Популярні видання
фывфывфыв:
конкуренція -- конкуренция -- якість товару -- качество товара -- споживач -- потребитель -- підприємництво -- предпринимательство -- ринок -- рынок -- дизайн -- постачальники -- поставщики -- споживче сприйняття -- потребительское восприятие -- навчання кадрів -- обучение кадров
Аннотация: Автор рассматривает вопросы интенсификации производительности труда и выпуска товаров, способных выдержать натиск конкурентной борьбы на мировом рынке. Проиводительность труда и качество рассматривается на фоне промышленного дизайна.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бобров, Виктор Борисович \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\; Радынова, О. Г. \ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

16.


    Пироженко, Н.
    Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом [] / Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 18-19
Рубрики: Відносини--Маркетинг--Україна
фывфывфыв:
бренд -- бренд -- споживач -- потребитель -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

17.


    Бойко, М.
    Суб'єктивні технології у готельному бізнесі [] / М. Бойко // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 4. - С. 104-113. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес
фывфывфыв:
суб'єктні технології -- субъектные технологии -- споживач -- потребитель -- готельна послуга -- гостиничная услуга -- лояльність -- лояльность -- клієнтська база -- клиентская база -- європейський індекс -- европейский индекс

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

18.


    Микитенко, Л.
    Парадигма забезпечення права споживача на інформацію [] / Л. Микитенко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 1. - С. 47-55. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Інформаційне право--Україна
фывфывфыв:
споживач -- потребитель -- право споживача -- право потребителя -- інформація про продукцію -- информация о продукции

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

19.
330.342.146
Д76


    Друкер, Питер Ф..
    Рынок: как выйти в лидеры. Практика и принципы [] = Innovation and Entrepreneurship. Practice and Principles / Питер Ф. Друкер ; [пер. с англ. А. Мкервали ; отв. ред. А. Рыбакова]. - М. : Book chamber international, 1992. - 350 с. - 120000.00 крб
УДК
ББК 65.050.1
Рубрики: Підприємництво--Інноваційна діяльність--США--Популярні видання
   Ринкова економіка--Інноваційна діяльність--США--Популярні видання

   
фывфывфыв:
підприємництво -- предпринимательство -- споживач -- потребитель -- інноваційні ідеї -- инновационные идеи -- сфера послуг -- сфера услуг
Аннотация: Инновационность и предпринимательство как неотъемлемая составляющая деятельности руководителя организации.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Рыбакова, А. \ред.\; Мкервали, А. \пер.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

20.
334.012.23(477)(075.8)
В49


    Виноградська , Алла Миколаївна.
    Основи підприємництва [] : навч. посібник / А. М. Виноградська. - К. : Кондор, 2005. - 541 с. : табл. - Л-ра: с. 539-541. - ISBN 966-8251-75-Х : 45.00 грн
УДК
ББК 65.9(4 УКР)09я73
Рубрики: Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- види підприємництва -- виды предпринимательства -- державна підтримка підприємництва -- государственная поддержка предпринимательства -- державне регулювання підприємництва -- государственное регулирование предпринимательства -- споживач -- потребитель -- конкуренція -- конкуренция -- ризики -- риски -- бізнес-план -- бизнес-план -- ліцензування підприємництва -- лицензирование предпринимательства -- керівництво -- руководство
Аннотация: Основи підприємницької діяльності, поетапна діяльність у бізнесі, логіка та схеми підприємницької діяльності, типологія підприємництва, державне регулювання підприємництва тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

21.
330.8
В39



    Вехи экономической мысли [Текстььь] / [редкол.: И. В. Алешина и др.]. - СПб. : Эконом. шк., 2000. - (Библиотека "Экономической школы" ; Вып. № 27).
   Т. 1 : Теория потребительского поведения и спроса / ред. и сост. В. М. Гальперин. - 380 с. : граф. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Указ. имен : с. 377-380. - ISBN 5-900428-48-6 : 22.48 грн
УДК
ББК 65.02
Рубрики: Економічна теорія--Споживачі--Попит--Наукові видання
   
фывфывфыв:
теорія політичної економії -- теория политической экономии -- математична теорія політичної економії -- математическая теория политической экономии -- добробут -- благосостояние -- споживач -- потребитель -- технології споживання -- технологии потребления
Аннотация: В первый том трехтомника "Вехи экономической мысли" вошли работы, посвященные теории потребительского поведения и спроса, теории фирмы, рынкам факторов производства и распределению доходов и др.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Алешина, И. В. \ред.\; Автономов, В. С. \ред.\; Аникин, А. В. \ред.\; Баранов, И. Н. и др. \ред.\; Гальперин, В. М. \ред., сост.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

22.
658.8:005.32
Э64


    Энджел, Джеймс Ф..
    Поведение потребителей [] / Джеймс Ф. Энджел, Роджер Д. Блэкуэлл, Пол У. Миниард ; [под ред.Л. Волковой ; пер. с англ. Т. Принцева и др.] = Consumer Behavior / James F. Engel, Roger D. Blackwell, Paul W. Miniard. - Санкт-Петербург : Питер Ком, 1999. - 760 с. : рис., табл. - (Серия "Теория и практика менеджмента"). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Алф. указ.: с.750-759. - Примеч.: с. 704-715. - Термин. слов.: с. 716-749. - ISBN 5-314-00093-8 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Психологія--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
потребитель -- споживач -- модель поведения потребителя -- модель поведінки споживача -- психологичия торговли -- психологія торгівлі -- маркетинг торговли -- маркетинг торговли -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- консьюмеризм -- конс'юмеризм -- отношения потребителей -- відношення споживачів
Аннотация: Классический учебник, анализирующий поведение потребителей, может стать настольной книгой для многих предпринимателей, менеджеров по маркетингу и рекламе, а также других специалистов предприятий.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Блэкуэлл, Роджер Д.; Миниард, Пол У.; Волкова, Л. \ред.\; Принцева, Т. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\; Бугаев, М. \пер.\; Раевская, Д. \пер.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Найти похожие

23.
658.8(477)(075)
Б 20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна ; М-во освіти і науки України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту. - К. : Професіонал, 2006. - 336 с. : табл. - Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330. - ISBN 9660370-022-Х : 32.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
товарні ресурси -- товарные ресурсы -- споживач -- потребитель -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- товарний аудит -- товарный аудит -- товарна політика -- товарная политика
Аннотация: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бриндіна, Олена Анатоліївна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського; Школа маркетингового менеджменту
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

24.
332(73)
С97


    Сэндидж, Чарльз.
    Реклама: теория и практика [] = Advertising Theory and Practice / Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627. - ISBN 5-01-001066-6 : 3.30 р.
УДК
ББК 65.9 (7СПО)
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
фывфывфыв:
види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Аннотация: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

25.
027.54(477-25)
Н35


Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

    Дзюба, Н. Й.
    Користувач бібліотеки для дітей як споживач інформації [] / Н. Й. Дзюба // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: О. С. Онищенко (голова) [та ін.]. - К. : НБУВ, 2003. - Вип. 11. - С. 153-166. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 966-02-2981-X
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Бібліотеки для дітей--Читачі--Інформаційні потреби

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Онищенко, О. С. \ред.\; Боряк, Г. В. \ред.\; Бровкін, А. Г. \ред.\; Гриша, С. М. \ред.\; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Національна академія наук України; Асоціація бібліотек України

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : БГ (1), ФОНД (1)
Свободны: БГ (1), ФОНД (1)

Найти похожие

26.
330.101.542(075.8)
А65


    Андреюк, Наталія Вікторівна.
    Мікроекономіка [] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / Н. В. Андреюк. - К. : Кондор, 2006. - 175, [1] с. : рис. - Библиогр.: с. 175. - ISBN 966-7982-52-1 : 32.00 грн
УДК
ББК 65.012.1я73
Рубрики: Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
попит -- спрос -- пропозиція -- предложение -- споживач -- потребитель -- витрати виробництва -- расходы производства -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- монополія -- монополия -- олігополія -- олигополия -- ринок праці -- рынок труда -- рынок капитала -- ринок капіталу -- ринок землі -- рынок земли -- рыночное хозяйство -- ринкове господарство
Аннотация: Основні поняття і закономірності мікроекономічного аналізу. Посібник містить тести та практичні завдання до кожної теми.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

27.
316(075.8)
С 69


   
    Соціологія і психологія [] : навч. посібник / [Ю. В. Пачковський та ін.] ; за ред. Ю. В. Пачковського. - К. : Каравела, 2009. - 760 с. : табл. - Термін. слов.: с. 701-735. - Л-ра: с. 736-752. - Ім. покажч.: с. 753-759. - ISBN 978-966-2229-01-1 : 82.00 грн, 088.00 грн
УДК
ББК 60.5я73 + 88.3я73
Рубрики: Соціологія--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
історія соціології -- история социологии -- особистість -- личность -- психологія групи -- психология группы -- міжособистісна взаємодія -- межличностное взаимодействие -- суспільство -- общество -- конфлікт -- конфликт -- менеджмент -- підприємництво -- предпринимательство -- споживач -- потребитель -- реклама -- зайнятість -- занятость -- безробіття -- безработица -- економічна культура -- экономическая культура -- организационная культура -- організаційна культура
Аннотация: Сучасний стан розвитку соціології та психології. Акцентується увага на інтеграції соціологічного і психологічного знання - вивченні особистості, соціальної групи, соціальних змін у суспільстві, конфліктності тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пачковський, Ю. В.; Хоронжий, А. Г.; Коваліско, Н. В.; Городняк, І. В.; Пачковський, Ю. В. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

28.
347.7(477)
У45


   Україна. Закони.

   
    Закон України "Про захист прав споживачів" []. Закон Украины "О защите прав потребителей" / Україна. Закони. - Х. : Фактор, 2009. - 128 с. - (Серія "Бібліотека законодавства"). - ISBN 978-966-180-007-5 : 11.30 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.6
Рубрики: Споживачі--Захист прав--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   
фывфывфыв:
безпека продукції -- безопасность продукции -- виконавець -- исполнитель -- введення продукції в обіг -- введение продукции в оборот -- виробник -- производитель -- гарантійний строк -- гарантицный срок -- офісне приміщення -- офисное помещение -- договір -- договор -- електронне повідомлення -- электронное сообщение -- засоби дистанційного зв'язку -- средства дистанционной связи -- істотний недолік -- существенный недостаток -- належна якість товару -- надлежащее качество товара -- нечесна підприємницька практика -- нечестная предпринимательская практика -- недолік -- недостаток -- послуга -- услуга -- продавець -- продавец -- продукція -- продукция -- реалізація -- реализация -- робота -- работа -- споживач -- потребитель -- споживчий кредит -- потребительский кредит -- строк (термін) придатності -- срок (дата) годности -- строк служби -- срок службы -- торговельне приміщення -- торговое помещение -- фальсифікована продукція -- фальсифицированная продукция -- торговельне приміщення -- торговое помещение -- нормативний документ -- нормативный документ

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бойцова, М. \уклад.\
Экземпляры всего: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Найти похожие

29.


   
    Упаковка та споживач, або як ми вибираємо продукцію [] // Упаковка : журн. для виробників та споживачів тари і упаковки. - 2020. - N 4/5. - С. 12-13 : рис.
Рубрики: Упаковування--Споживачі--Моніторинг
фывфывфыв:
вибір упаковки -- безпечність упаковки -- упаковка конкретної продукції

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

30.


    Колісникова, Г.
    Загальна характеристика інституту "захист прав споживачів" та його місце у системі права і в системі законодавства України [] / Г. Колісникова // Право України. - 2010. - N 1. - С. 189-193. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
Рубрики: Держава і право--Теорія--Україна
   Цивільне право--Правовий захист--Споживачі--Україна

фывфывфыв:
споживач, система права, система законодавства, надання послуг, цивільні правовідносини, договір, контрагент.
Аннотация: Стаття присвячена аналізу захисту прав споживачів у системі права і в системі законодавства України.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

 1-30    31-58 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)